ورزشکاران سه گانه خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: رئیس هیئت سه گانه خراسان جنوبی با بیان اینکه برادران علیزاده دو ملی پوش سه گانه استان تا به امروز پرونده درخشانی دارند، گفـت: مسعود و سعید علیزاده در بخش جوانان به مسابقات سه گانه قهرمانی آسیا به کشور چین تایپه اعزام شدند.

ورزشکاران سه گانه خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند

برای سفر با تور ارزان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

حسن خسروی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بیرجند، گفت: سه گانه کاران ملی پوش خراسان جنوبی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شدند.

وی با بیان اینکه مسعود و سعید علیزاده در رده جوانان در مسابقات سه گانه قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور چین تایپه است، حضور می یابند، گفت: مسابقات سه گانه قهرمانی آسیا از تاریخ 20 خردادماه به مدت سه روز در مرکز فعالیت های نوجوانان شین تان کشور چین تایپه برگزار می گردد.

رئیس هیئت سه گانه خراسان جنوبی اضافه نمود: تا به امروز ملی پوشان سه گانه خراسان جنوبی پرونده درخشانی را در کارنامه خود ثبت نموده و توانسته اند در 3 سال متوالی عنوان نخست مسابقات قهرمانی کشور را از آن خود نمایند و مقام نخست تیمی جوانان کشور در جام قهرمانی سال 93 از کوشش های این 2 بردار ورزشکار خراسان جنوبی بود.

وی بیان نمود: امید است این 2 برادر ملی پوش سه گانه خراسان جنوبی بتوانند در مسابقات قهرمانی آسیا خوش بدرخشند و پرچم کشورمان را بالا ببرند.

ر

منبع: تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 740

به "ورزشکاران سه گانه خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران سه گانه خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید