پاسخ مبهم یحیی در مورد علت کوتاه کردن موهای خود ، قبل از بازی با تراکتور اتفاقاتی افتاد که نمی توانم مطرح کنم ، لازم باشد خودم به کمپ تیم ملی می روم

به گزارش مجله ابوذریون، سرمربی پرسپولیس توضیحاتی در مورد شرایط این تیم پیش از بازی برابر مس رفسنجان داد.

پاسخ مبهم یحیی در مورد علت کوتاه کردن موهای خود ، قبل از بازی با تراکتور اتفاقاتی افتاد که نمی توانم مطرح کنم ، لازم باشد خودم به کمپ تیم ملی می روم

به گزارش خبرنگاران پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 فردا(پنج شنبه) در استادیوم آزادی میزبان مس رفسنجان است. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از این ملاقات اظهار کرد: بازی مهمی در پیش داریم و باید برابر تیمی بازی کنیم که نتایج خوبی گرفته و فوتبال رو به جلو بازی می نمایند. برای آقای ربیعی احترام قائل هستیم و باید تمرکز داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم. آماده بازی فردا هستیم.

وی درباره خط حمله تیمش هم گفت: در بازی تراکتور اتفاقاتی قبل و بین دو نیمه و بعد از بازی رخ داد که نمی توانم درباره آن صحبت کنم. شرایط برای بازی طبیعی نبود. برابر سپاهان هم خوب بازی کردیم اما تحت تاثیر بازی برابر تراکتور بودیم. جا دارد که بهتر بشویم و با توجه به وقفه لیگ ناهماهنگی زیادی در تیم ما رخ داد. در بازی فردا می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. تمرکز خوبی در تمرینات داشتیم و برای بازی آماده هستیم.

او درباره حضور بازیکنانش در اردوهای تیم هم گفت: اگر فاصله بازی ها 7 روز باشد ما مخالفتی با حضور 3 روزه بازیکنان در اردوی تیم ملی نداریم اما وقتی فاصله 6 روز باشد شرایط فرق می نماید. ما دوست داریم تیم ملی به خوبی آمده گردد و به هماهنگی برسند. تیم ملی هم احتیاج به زمان بیش تری دارد تا خودش را برای جام جهانی آماده کند.

گل محمدی درباره حضور ساپینتو در اردوی تیم ملی هم گفت: تلفنی با کی روش صحبت کردم و لازم باشد مسئله ای ندارم که حضوری به ساختمان پک بروم و با کی روش صحبت کنم.

او درباره شرایط دیاباته هم گفت: دیاباته دیروز با تیم کار کرد و شاید فردا در فهرست ما باشد.

وی درباره تغییر چهره اش و این که موهای خود را کوتاه نموده است هم گفت: بعدا درباره این موضوع صحبت می کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط زمین تمرین تیمش هم گفت: با شرکت نفت برای در اختیار گرفتن زمین تهرانسر صحبت کردیم و قرار است قرارداد امضا گردد. شرایط زمین استادیوم کاظمی واقعا خوب نیست.

او درباره شرایط داوری هم گفت: داوری بحثی است که در دو سه سال اخیر مطرح شده و فشار زیادی روی کمیته داوران بوده است. من دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم. اتفاقی که در داربی پارسال رخ داد همواره درباره آن بازی صحبت دارم. بهتر است کارشناسان فیلم آن بازی را ببینند. سال جاری هم داوران شرایط بهتری نسبت به سال های گذشته دارند. ممکن است در بعضی بازی ها مسائلی باشد اما بخشی از این مسائل طبیعی است. داوران می توانند بهتر باشند اما باید امکانات لازم را در اختیار آن ها بدهیم. آن ها حتی گوشی ارتباطی ندارند چه برسد به این که بخواهیم VAR داشته باشند.

گل محمدی بعلاوه گفت: تیم هایی که مدعی قهرمانی هستند از نظر بازیکن شرایط خوبی دارند و بازیکنان خارجی هم به تیم ها یاری می نمایند و کیفیت لیگ از پارسال بهتر شده است. حضور مربیان بزرگ و بازیکنان خارجی رقابت ها را مجذوب کننده نموده است. سال جاری لیگ سختی داریم و هر تیمی بتواند کم ترین مسائل را داشته باشد قهرمان می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2295

به "پاسخ مبهم یحیی در مورد علت کوتاه کردن موهای خود ، قبل از بازی با تراکتور اتفاقاتی افتاد که نمی توانم مطرح کنم ، لازم باشد خودم به کمپ تیم ملی می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ مبهم یحیی در مورد علت کوتاه کردن موهای خود ، قبل از بازی با تراکتور اتفاقاتی افتاد که نمی توانم مطرح کنم ، لازم باشد خودم به کمپ تیم ملی می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید