پرچم سفید کی روش مقابل رسانه ها

به گزارش مجله ابوذریون، این کادویی که به شما داده می گردد فشرده تمام صحبت های من خواهد بود.این نشانه تقدیر بسیار متواضعانه و خاضعانه من از شما خواهد بود.بدون هیچ غروری.

پرچم سفید کی روش مقابل رسانه ها

به گزارش خبرنگاران ، از دو هفته بعد از اتفاقات تلخ بازی ایران – ترینیداد و توباگو که باعث شد فاصله رسانه ها با تیم ملی و کادر فنی اش بیشتر گردد فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی قدمی بزرگ برای آشتی دوباره با رسانه ها برداشته و درصدد صلح برآمدند.در واقع نزدیک بودن به جام ملت های آسیا و رویایی همه فوتبالدوستان ایرانی که قهرمانی تیم ملی در این تورنمنت بعد از چهار دهه ناکامی است، باعث شد تا سردبیران و خبرنگاران بیشتر رسانه های ورزشی از جمله خبرگزاری ها،سایت ها و روزنامه های ورزشی راهی هتل آموزشگاه شده و در لابی پای حرف های کارلوس کی روش بنشینند.

این دورهمی البته یک مناسبت هم داشت.مناسبتش رسیدن و البته عبور کی روش از صدمین برد دوران مربیگری اش بود که باعث شد فدراسیون برای او جشنی مختصر بگیرد و از رسانه ها دعوت نمایند تا به تیم ملی نزدیک تر گردد.جالب اینکه در این دورهمی از بین دستیاران کی روش تنها اوسیان و کروز حاضر بود.مربی ای که بعد از اتفاقات انتهای بازی با ترنییداد و توباکو از رسانه ها فاصله گرفته و حتی بین دو نیمه بازی پرسپولیس – تراکتورسازی موفق نشده بود چای اش را مثل همیشه کنار خبرنگاران میل کند.

سرمربی تیم ملی در مجموع دربازی های ملی مختلفی که تیمش را راهنمایی نموده 102 پیروزی در کارنامه خود به ثبت رسانده تا در کنار میلان ماچالا، زاگالو، کلود له روی، کارلوس آلبرتو پریرا و بورا میلوتینوویچ در بین پرافتخارترین مربیان ملی دنیا جایی برای خودش باز کند.

این بهانه برگزاری دورهمی با حضور رسانه ها بود و در حالتی که کمتر از کی روش سراغ داریم او در تمام زمان جلسه خنده رو و خوش اخلاق بود.کی روش با تاخیر چند دقیقه ای وارد شد و پس از اینکه دور تا دور جایگاه های چیده شده در لابی هتل آموزشگاه را طی کرد و با میهمانانش سلام و احوالپرسی کرد، جایی پیدا کرد، نشست و صحبت هایش را شروع کرد.

سرمربی پرتغالی در ابتدا از اینکه دعوتش قبول شده بود و سردبیران رسانه های ورزشی معتبر در جلسه حضور یافته بودند، ابراز خوشحالی کرد .در این مراسم کی روش یک پیراهن که روی آن کارنامه اش ثبت شده بود را به مسن ترین خبرنگار حاضر اهدا کرد و با روحیه ای بالا خطاب به خبرنگاران حرف هایی زد:هشت سال پیش وقتی آن سوال ها از من پرسیده می شد پاسخ شان را نمی دانستم و امروز سعی کردم پاسخ همه این سوال ها را برروی یک پیراهن سمبلیک به شما اهدا کنم. این کادویی که به شما داده می گردد فشرده تمام صحبت های من خواهد بود.این نشانه تقدیر بسیار متواضعانه و خاضعانه من از شما خواهد بود.بدون هیچ غروری.مراتب تقدیر بسیار خاضعانه از کسانی است مثل خانواده ام،اعضای کادر فنی و دوستانم و به خصوص بازیکنان که بدون آنها نمی توانستم به اینجا برسم.نشانه ای است از تشکر من، از همه بازیکنان،همه کادرفنی و همکارانم، همه مسوولانی که کنارم بودند،رسانه ها و تمام کسانی به من اعتماد کردند چون بدون این اعتماد من نمی توانستم امروز پیش شما باشم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: پشت هرنتیجه ای که به دست می آید باخت و برد یا هرچیزی که رخ داده، از خودگذشتگی و مسائل پنهان و پیدای زیادی است که می خواهم با شما تقسیم کنم و درمیان بگذارم.خیلی زحمت کشیدید آمدید. مثل یک جشن تولد خصوصی کنار هم بودیم.

شاید مهم ترین بخش صحبت های کی روش برای ایجاد اتحاد در تیم ملی، صحبت های زیر باشد که بدون دخل و تصرف به آن اشاره می کنیم؛ صحبت هایی که می تواند، بهترین برای بدرقه تیم ملی به امارات باشد:برای من مهم ترین قسمت در زندگی و بخشی از انسان بودن این است که یادبگیریم و بدانیم، چطور و چگونه علیرغم وجود نظرهای مخالف و موافق در هر زمینه ای، با احترام با یکدیگر برخورد کنیم؛ چون هیچ یک از ما شرایط برابری نداریم، از یک باشگاه نیستیم و هیچ یک از یک رنگ معین خوشمان نمی آید؛ پس بهترین راه این است که به نقطه نظرات هم احترام بگذاریم.

کی روش البته در همین جلسه دوستانه هم دشمنانش را از متلک بی نصیب نگذاشت و با گفتن اینکه جانشینش از حالا معین شده دقیق ا به برانکو اشاره می کرد.او همچنینی درباره عدم دعوت از نمایندگان یکی دو رسانه مخالفش به این نکته اشاره نمود که در جشن تولد خصوصصی فقط دوستانش را دعوت می نماید!

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 102

به "پرچم سفید کی روش مقابل رسانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچم سفید کی روش مقابل رسانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید