کوله ای پر از تجربه و موفقیت در یک سمینار

به گزارش مجله ابوذریون، نازنین معراجی دختر کارآفرین و تحصیلکرده ایرانی در سفر اخیر خود به شهر یزد برای دانشجویان و علاقه مندان به سفر، کارآفرینی و موفقیت، سمیناری با عنوان داستان یک کارآفرین کوله گرد را برگزار کرد.

کوله ای پر از تجربه و موفقیت در یک سمینار

نازنین معراجی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران درباره این سمینار گفت: در برنامه سفر چند روزه من به یزد با پیشنهاد برگزاری این سمینار موافقت شد و علاقه مندان به سفر و کارآفرینی که غالبا از دانشجویان دانشگاه سراسری یزد بودند، در این رویداد شرکت کردند.

وی درباره هدف خود از برگزاری این سمینار بیان نمود: رونق گردشگری از اهداف اصلی من بود؛ سفر به شهر یزد و بازدید از این شهر بهانه ای شد برای آغاز این گونه سمینارها.

این کارآفرین پیروز درباره برنامه های بعدی خود بیان کرد: در سمینار شهر یزد مخاطبانی از شهرهای مختلف داشتم و این اتفاق بسیار قابل تقدیر بود؛ افرادی از شهرهای مختلف به شهر یزد آمده بودند تا در این سمینار شرکت کنند و از برگزاری این سمینار نیز بازخورد بسیار خوبی گرفتم؛ همچنین در این رویداد از میراث فرهنگی شهرهای مختلفی همچون چابهار، کرمان و کاشان برای سمینارهای بعدی دعوت شدم.

به گفته وی برخی از عروسک های کارگاه این هنرمند در فستیوال کارهای دستی در آمریکا نمایش داده شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

معراجی درباره پیروزیت های خود در بخش کارآفرینی افزود: من از 17 سال پیش کارگاه عروسک سازی خود را راه اندازی کردم و امروز این کارگاه با پیروزیت های خوبی روبه رو شده است و آغاز به صادرات این محصولات کرده ام؛ خلاقیت، انگیزه و تلاش شبانه روزی از دلایل پیروزیت من در این حرفه است.

وی ادامه داد: بسکمک از دختران و زنان ما هنرهای قابل توجهی دارند اما هیچ وقت به بخش درآمدزایی این هنرها نمی اندیشند. برای من درآمدزایی راهی است که می توانم به سفرهای خود ادامه بدهم و سفر و کار برای من با عشق همراه شده است.

معراجی در سرانجام گفت: تجربه بیشترین و بزرگ ترین کمک برای پیروزیت من محسوب می شوند و از آنجا که آغاز اتفاق های خوب با یک قدم آغاز می شود، امیدوارم برگزاری این سمینارها نیز در ایجاد انگیزه و کمک به موضوع گردشگری و کارآفرینی مفید واقع شود.

سمینار داستان یک کارآفرین کوله گرد در تاریخ 29 آبان 97 در دانشگاه سراسری یزد برگزار شد.

منبع: همگردی
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2339

به "کوله ای پر از تجربه و موفقیت در یک سمینار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوله ای پر از تجربه و موفقیت در یک سمینار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید