گرو می تواند جای تیام را پر کند؟

به گزارش مجله ابوذریون، الحاجی گرو در بازی با تراکتورسازی با استارت های خوب و بازی درگیرانه ای که به نمایش گذاشت، توانست مقابل هواداران خودی نشان دهد. با این حال اما هنوز عده ای معتقدند که او نمی تواند جای تیام را پر کند.

گرو می تواند جای تیام را پر کند؟

به گزارش خبرنگاران / بعد از جدایی تیام و جباروف، تمرکز همه روی سه بازیکن خارجی جدیدی معطوف گردیده که استقلال در نقل و انتقالات تابستانی جذب نموده. آیا این بازیکنان می توانند کمک های خوبی برای استقلال باشند؟

در کنار همام که در پست وینگر چپ و راست بازی می نماید و نیومایر که هافبک بازی ساز است اما الحاجی گرو در پست مهاجم بیشتر زیر ذره بین است. او در واقع جایگزین تیامی است که خیلی از استقلالی ها او را ناجی تیم خود می دانستند و حالا از گرو همان انتظار را دارند.

مشکل اصلی اینجاست که هیچ یک از این سه بازیکن، آن طور که باید با بازیکنان دیگر استقلال هماهنگ نیستند و هنوز نمی توان قضاوت درستی از عملکردشان داشت. همام هنوز با دیگر بازیکنان تیم به هماهنگی لازم نرسیده است. نیومایر هم که دقایق زیادی برای آبی پوشان بازی ننموده است.

الحاجی گرو اما در بازی با تراکتورسازی با استارت های خوب و بازی درگیرانه ای که به نمایش می گذاشت، توانست مقابل هواداران خودی نشان دهد. با این حال اما هنوز عده ای معتقدند که او نمی تواند جای خالی تیام را پر کند. محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال یکی از همین اشخاص است و می گوید: فکر می کنم الحاجی گرو بازیکن بدی نباشد البته او از نظر بدنی هم آماده نیست اما در کل بعید می دانم بتواند جای تیام را پر کند. مسابقات هفته های آینده اما بهتر از هر قضاوت دیگری می تواند به این سوال پاسخ دهد.

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 5 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 10

به "گرو می تواند جای تیام را پر کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرو می تواند جای تیام را پر کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید