10 مدل از بهترین لباس راحتی مردانه که در بلک فرایدی می توانید بخرید

به گزارش مجله ابوذریون، آیا می خواهید هنگام استراحت در خانه شیک و در عین حال راحت باشید؟ یا برای رفتن به سالن فرودگاه به لباسی شیک و کاربردی نیاز دارید که در عین حال برای خوابیدن در طول پروازهای بین المللی طولانی مدت هم بسیار راحت باشد؟ در این صورت، باید لباس راحتی مردانه ای مدرن انتخاب کنید. همه ما در زندگی لحظاتی را داریم که به لباس های شیک و در عین حال راحت نیاز داریم. با وجود انواع لباس های غیررسمی و راحت مردانه، برای انتخاب بهترین لباس راحتی مردانه مشکل چندانی وجود ندارد. بر این اساس، در این مقاله، راهنمای انتخاب بهترین لباس راحتی مردانه و معرفی 10 مدل لباس راحتی مردانه پرطرفدار را می خوانید.

10 مدل از بهترین لباس راحتی مردانه که در بلک فرایدی می توانید بخرید

نکات مهم برای خرید بهترین لباس راحتی مردانه

این روزها می توانید لباس های راحتی بسکمک را پیدا کنید که برندهای کم وبیش شناخته شده طراحی کرده اند. با وجود این، انتخاب لباس های باکیفیتی که دوام طولانی داشته باشند، همیشه یکی از دغدغه های مردان خوش پوش است. اگر برای خرید بهترین لباس راحتی مردانه به 3 نکته توجه داشته باشید، لباس شیک و راحتی انتخاب می کنید که برای یک عمر در کمد لباس هایتان جاخوش می کند.

1. جنس پارچه لباس

وقتی صحبت از جنس پارچه لباس راحتی مردانه می شود، پارچه هایی با الیاف طبیعی بهترین ها هستند. با توجه به اینکه لباس راحتی معمولا با پوست شما برخورد می کند، بهتر است از لباس هایی با پارچه های پنبه، ابریشم، کتان یا هر ماده طبیعی دیگری استفاده کنید.

الیاف مصنوعی معمولا برای لباس راحتی پیشنهاد نمی شود چون این الیاف به پوست شما اجازه تنفس راحت را نمی دهد. البته، لباس هایی که در آن ها اندازه کمی از الیاف مصنوعی به کار رفته هم مناسب هستند چون به هرحال، این الیاف به کشش لباس کمک می کنند اما هر چه این الیاف در لباس کمتر به کار رفته باشند، بهتر است.

2. رنگ لباس

برای انتخاب رنگ لباس راحتی مردانه نیز باید همان قواعد مربوط به لباس های دیگر را رعایت کنید. اگر می خواهید لباس هایی داشته باشید که بتوانید در هر موقعیت بپوشید، باید از رنگ های خنثی مانند خاکستری، قهوه ای، سیاه، سفید و بژ استفاده کنید. در صورتی که در پی لباسی مجذوب کننده و متفاوت هستید، می توانید لباس هایی با رنگ های شادتر انتخاب کنید. انتخاب طرح های مختلف و ترکیب کردن طرح ها و رنگ های مختلف با یکدیگر، شما را مجذوب کننده تر می کند و به شما استایلی متفاوت و خاص می دهد.

3. قیمت لباس راحتی مردانه

برای خرید بهترین لباس راحتی مردانه به قیمت آن هم باید توجه کنید. اگر در پی لباسی باکیفیت هستید که برای یک عمر در کمد لباس هایتان باقی بماند، قطعا باید هزینه بیشتری بپردازید اما اگر ترجیح می دهید هر ماه یا در بهترین حالت هر سال دغدغه خرید لباس راحتی مردانه داشته باشید، می توانید لباس های ارزان تر بخرید. البته، فراموش نکنید که در این صورت احتمالا چند برابر هزینه مربوط به خرید یک لباس راحتی بادوام را پرداخت می کنید. انتخاب با شماست.

انواع لباس راحتی

لباس هایی که معمولا به عنوان لباس راحتی در نظر گرفته می شوند، عبارت اند از:

  • شلوار راحتی: شلوار راحتی رایج ترین نوع از لباس های راحتی است. اگر یک شلوار راحتی نخی پیدا کرده اید، می توانید آن را هر روز بپوشید و مطمئن باشید که از آن خسته نخواهید شد. البته، دقت کنید که دور کمر شلوار خیلی تنگ نباشد و پاچه هایی خیلی کوتاه نداشته باشد.
  • ژاکت: اگر در منطقه ای سرد زندگی می کنید یا در فصلی سرد به فکر خرید بهترین لباس راحتی مردانه افتاده اید، نباید ژاکت را فراموش کنید. در صورتی که موقع پوشیدن ژاکت باید تلفن همراه یا چیزی شبیه به آن همراهتان باشد، می توانید یک ژاکت با جیب بزرگ یا جیب زیپ دار انتخاب کنید.
  • تی شرت: تی شرت ها از جمله اجزای ضروری کمد لباس شما هستند. هر چه تی شرت ساده تر باشد، بهتر است. داشتن تعداد زیادی تی شرت در کمد لباس به شما کمک می کند تا برای موقعیت های مختلف مانند استراحت در خانه یا حتی رفتن به باشگاه لباس مناسب داشته باشید.
  • ست تی شرت و شلوارک: برای راحتی بیشتر در خانه و گذراندن روزهای گرم سال به لباسی خنک نیاز دارید. اگر ست تی شرت و شلوارکی از جنس بهترین پارچه ها داشته باشید، برای یک عمر راحت و شیک خواهید بود.

معرفی 10 مدل لباس شیک و راحت برای مردان

برای انتخاب بهترین لباس راحتی مردانه فقط دانستن نکات مهم کافی نیست. در کنار آن باید مدل هایی برای نمونه داشته باشید تا از آن ها ایده بگیرید یا حتی همان مدل ها را برای داشتن استایلی خاص و متفاوت انتخاب کنید. 10 مدلی که در ادامه می خوانید، این روزها جزو محبوب ترین مدل های لباس راحتی مردانه هستند.

1. ست تی شرت و شلوارک مردانه مادر مدل فاستر رنگ سبز

هر مرد شیک پوشی به داشتن یک ست تی شرت و شلوارک راحتی فکر می کند. این لباس های راحتی اگر از جنس نخی و سبک باشند، برای روزهای گرم تابستان یا خانه های گرم زمستانی مناسب خواهند بود. ست تی شرت و شلوارک مردانه مادر مدل فاستر رنگ سبز برای کسانی که به شیک و راحت بودن لباس خود اهمیت می دهند، بهترین انتخاب است. این لباس های راحتی خوش دوخت پارچه هایی نرم و طرحی خاص دارد و جزو بهترین لباس های راحتی مردانه به شمار می رود. از آن گذشته، این ست تی شرت و شلوارک برخلاف برخی از لباس های بی کیفیت، موقع شست وشو رنگ پس نمی دهد.

2. تیشرت مردانه آریان نخ باف کد 1812

وجود یک تیشرت مردانه با رنگی خنثی برای هر کمد لباسی ضروری است. اگر شما هم برای استراحت در خانه یا انجام خریدهای روزانه در پی تی شرتی آستین کوتاه و نخی هستید، به شما تیشرت مردانه آریان نخ باف کد 1812 را پیشنهاد می کنیم. این تی شرت یقه گرد را می توانید با هر نوع شلوار راحتی یا گرم کن ست کنید. تی شرت مردانه آریان برای روزهایی که به باشگاه می روید هم مناسب است. قیمت مناسب، جنس باکیفیت و خوش دوخت بودن از ویژگی های مهم این تی شرت مردانه محسوب می شوند.

3. تاپ مردانه آریان نخ باف مدل 1544

بیشتر کسانی که تاپ مردانه آریان نخ باف مدل 1544 را خریده اند، آن را به دیگران نیز توصیه می کنند. علت این پیشنهاد هم از ظاهر و جنس این تاپ مردانه کاملا تعیین است. این تاپ آستین حلقه ای رنگ و طرحی متفاوت دارد، از پارچه های نخی و قابل تنفس تولید شده و با هر شلوار راحتی به رنگ خنثی ست می شود. کافیست این تاپ مردانه را به کمد لباس های خود اضافه کنید تا برای راحتی در خانه یا تمرینات ورزشی در باشگاه لباس مناسب و شیکی داشته باشید.

4. تی شرت آستین بلند مردانه مادر مدل 316-59

برای داشتن بهترین لباس راحتی مردانه باید سراغ لباس از جنس پارچه باکیفیت بروید. این لباس باید طرحی ساده داشته باشد تا در موقعیت های مختلف بتوانید آن را بپوشید. به علاوه، باید لباس راحتی رنگی خنثی داشته باشد. اگر در پی لباسی با این ویژگی ها هستید، به شما تی شرت آستین بلند مردانه مادر مدل 316-59 را پیشنهاد می کنیم. این تی شرت آستین بلند پرطرفدار از پارچه های نخی درست شده و یقه گرد است. معمولا کسانی که در پی لباسی بادوام و خوش دوخت هستند به خریدن این تی شرت آستین بلند فکر می کنند.

5. شلوار راحتی مردانه مدل اسلش کد 01

شلوار راحتی قواره آزاد یکی از مهمترین لباس های کمد هر مرد شیک پوشی است. شلوار راحتی مردانه مدل اسلش کد 01 را معمولا کسانی انتخاب می کنند که ساده بودن شلوار، جنس پارچه و کیفیت آن برایشان اهمیت دارد. این شلوار راحتی اسلش از جنس پارچه ای با الیاف پنبه ای و ملانژ درست شده تا قابل تنفس باشد. جیب های بزرگ و زیپ دار آن هم مخصوص کسانی است که همیشه تلفن خود را به همراه دارند.

6. شلوار مردانه مدل اسلش 2 خط مغزی دار

این شلوار پارچه ای مردانه برای مردان شیک پوشی که می خواهند برای استراحت در خانه، خریدهای روزانه یا تمرینات ورزشی در باشگاه، شلواری زیبا و راحت داشته باشند، مناسب است. شلوار مردانه مدل اسلش 2 خط مغزی دار نسبت به قیمتی که دارد، بسیار راحت و باکیفیت است. کسانی که به داشتن شلوار ورزشی یا گرم کن فکر می کنند اما در عین حال می خواهند این شلوار برای فعالیت های روزمره هم مناسب باشد، به خرید این شلوار راحتی فکر می کنند.

7. شلوار مردانه مدل REM

علاوه بر شلوارهایی که معرفی کردیم، باید یک شلوار مردانه مدل REM هم در کمد لباس های خود داشته باشید. این شلوار راحتی پارچه ای از جنس فلامنت دارد. بنابراین، برای آن هایی که در پی شلواری هستند که حالت کشسانی ندارد، بهترین لباس راحتی مردانه خواهد بود. این شلوار رنگ مسئله ای خنثی دارد تا با هر تی شرت، تاپ مردانه یا حتی پیراهن مردانه هماهنگ شود. این شلوار راحتی ساده یکی از اولین انتخاب های شیک پوش ها است.

8. شلوار راحتی مردانه مدل ADS23

برخی از آقایان شیک پوش ترجیح می دهند شلوار راحتی را انتخاب کنند که جیب های کاربردی بسکمک دارد. به این دسته از آقایان شلوار راحتی مردانه مدل ADS23 را پیشنهاد می کنیم. این شلوار کمر کشی دو جیب زیپ دار در دو طرف و دو جیب دیگر در بخش پایین تر دارد. جنس این شلوار مشکی رنگ از الیاف مصنوعی، پلی استر، لاکرا است و می توانید آن را برای فعالیت های روزانه یا ورزش در باشگاه و پارک بپوشید.

9. ست تی شرت و شلوارک مردانه مادر مدل villy400-50

به استایلی متفاوت فکر می کنید؟ پوشیدن تی شرت و شلوارکی که طرح و رنگ هایی شاد دارد، به شما کمک می کند تا در تمام روزها حتی جمعه های کسالت آور انرژی داشته باشید. ست تی شرت و شلوارک مردانه مادر مدل villy400-50 دقیقا همان لباسی است که می تواند روز شما را شادتر کند. این تی شرت و شلوارک از پارچه های نخی درست شده و دوختی باکیفیت دارد. به کسانی که می خواهند تعطیلاتی شاد داشته باشند، این ست تی شرت و شلوارک را پیشنهاد می کنیم.

10. ست تاپ و شلوارک مردانه مدل yk

به داشتن تاپی آستین حلقه ای فکر می کنید اما شلوار یا شلوارک مناسب برای ست کردن با آن را پیدا نمی کنید؟ در این صورت، چرا به خرید ست تاپ و شلوارک مردانه مدل yk فکر نمی کنید؟ این تاپ و شلوارک همیشه یکی از پرفروش ترین ست های بازار است و رنگی خنثی دارد. برای روزهای گرم تابستان یا تمرینات ورزشی در باشگاه این تاپ و شلوارک را بپوشید و شیک پوش شوید. ست تاپ و شلوارک مردانه مدل yk پارچه ای از جنس پلی استر دارد و نسبت به قیمتش یکی از بهترین انتخاب های شماست.

کلام آخر

لباس راحتی مردانه باید طوری طراحی شده باشد که هم برای استراحت در خانه و هم انجام دادن خریدهای روزانه مناسب باشد. برای خرید بهترین لباس راحتی مردانه باید به رنگ و جنس پارچه آن نیز توجه کنید. در این مقاله، 10 مدل لباس راحتی مردانه پرطرفدار این روزها را معرفی کردیم تا برای خرید این لباس ایده داشته باشید. آیا شما تابه حال این لباس های راحتی را سفارش داده اید؟ به نظر شما کدام یک از این 10 لباس از همه راحت تر هستند و جنس بهتری دارند؟

منبع: self

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آبان 1402 بروزرسانی: 29 آبان 1402 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2442

به "10 مدل از بهترین لباس راحتی مردانه که در بلک فرایدی می توانید بخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مدل از بهترین لباس راحتی مردانه که در بلک فرایدی می توانید بخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید