تور فیلیپین: 10 راستا طبیعت گردی در فیلیپین

به گزارش مجله ابوذریون، 10 مقصد معروف طبیعت گردی در فیلیپین

فیلیپین کشوری مملو از زیبایی های طبیعی و تاریخی است که خود این مهم ترین عامل در جذب گردشگران به این جزیره آسیایی و زیبا است. این کشور با آب و هوای گرمسیری، مقصدی مجذوب کننده برای کسانی است که ساحل و دریا را بسیار دوست دارند، است. این کشور زیبا و ساحلی با این که صنعت جهانگرد قوی دارد اما آن طور که باید و شاید، جاذبه های طبیعیش برای دوستداران سفر و طبیعت گردی، معرفی نشده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا به همراه به معرفی 10 مقصد طبیعت گردی در کشور فیلیپین را برای مقاصد گردشگری شما در زمینه طبیعت گردی در فیلیپین بپردازیم.

تور فیلیپین: 10 راستا طبیعت گردی در فیلیپین

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

10- کوه پالاگ (Mount Pulag)

این کوه با 2922 متر ارتفاع از سطح دریا، سومین کوه مرتفع فیلیپین است وپارک ملی پولانگ در اطراف این کوه قرار گرفته است. کوه پالانگ را می توان به عنوان قلمرو و قلعه حیوانات نگریست. گوزن فیلیپین، موش سفید غول پیکر و برخی از حیوانات وحشی دیگر است که می توان همه آن ها را در این پارک طبیعی به صورت یک جا دید. بیشتر کسانی که به مونت پالاگ رفته اند ، تجربه حضور در آن و یک شب اقامت در آن را به خاطر زیبایی های فراوانش به اقامت و حضور در بهشت تشبیه نموده اند.

9- آگوسان مارس (Agusan Marsh)

یکی از اکوسیستم های تالالب آگوسان مارش در فیلیپین است که در واقع یک منطقه حفاظت شده است و بازدید نمایندگان و طبیعت گردان فیلیپینی به صورت محدودی به آن دسترسی دارند. در این تالاب پرندگان نادر و زیبایی در سراسر دنیا، اکوسیستم بیوزیستی دارند، بنابر این برای کسانی که علاقه مند به گونه های مختلف پرندگان هستند بسیار مجذوب نماینده و مورد توجه است. این تالاب اخیرا، اکوسیستم تمساح های نژاد لولونگ شناخته شده است اما هنوز هم همچنان به عنوان جاذبه ای برای این منطقه مطرح نشده است. در سال های اخیر، بسیاری از کسانی که به طبیعت گردی علاقه مندند، برای بازدید از این تالاب به فیلیپین سفر نموده اند.

8- تپه شکلات

تپه شکلات به این خاطر به شکلات معروف شد که گاهی سبز است، گاهی قهوه ای اما، در هر دو صورت پوششی یک دست دارد. گردشگران طبیعت گردی فیلیپین در توصیف این تپه می گویند که گاهی دلشان می خواهد این تپه را گاز بزنند تا شیرینی که به صورت بصری از آن دریافت می نمایند، وارد وجودشان شود! این تپه از سنگ آهک و فسیل موجودات دریایی مانند مرجان ها تشکیل شده است. این تپه های شکلاتی در بوهول قرار گرفتند. بوهول جاذبه های زیبای دیگری نیز دارد.

7- دونسول (Donsol)

دونسول به مرکز کوسه ها و نهنگ ها در فیلیپین و بین طبیعت گردان معروف است و هم اکنون یکی از جاذبه های دنیایفیلیپین محسوب می شود. آنگ آلام کو تالاگا(Ang alam ko talaga)، یکی از چندین مکانی است که در دونسول قرار گرفته و به اصطلاح به آن کوچه نهنگ ها می گویند. یکی از جهانگرد هایی که در این منطقه حضور داست بودن در این منطقه را به عنوان فصلی نو در تجارب دنیاگردی اش معرفی کرد و بودن در دونسول را افتخار خود دانست. از سال 1998، غواصن محلی با این کوسه ها شنا نموده و آن ها را به هم زیستی با انسان ها آشنا نموده اند. دولت فیلیپین برای فراهم شدن امکانات بیشتر گردشگری در این منطقه، راهنمای آموزش دیده و بسیاری را گمارده است. تجربه سورئال شنا کردن با کوسه ها را در این منطقه از دست ندهید.

6- کرون، پالاوان (Palawan، Coron)

کورون یک جزیره یکوچک با فراوانی های طبیعی بسیار زیاد است و پالاوان همانند یک دروازه در بخش شمالی آن قرار گرفته است. در این جزیره، جاذبه های طبیعی آهکی، سواحل بی نظیر، چشمه های آب گرم و دریاچه کایانگان که یک دریاچه عالی با عمق مناسب برای شیرجه زدن است، مورد علاقه بسیاری از غواصان است. کسانی که دراین دریاچه غواصی می نمایند می توانند کشتی های دریایی ژاپنی را که به وسیله جنگنده های آمریکایی در جنگ دنیای دوم غرق شده اند را مشاهده نمایند.

5- بوراکای (Boracay)

ساحل زیبای بوراکای بخاطر شن و ماسه سفید و ساحل روشنش در دنیا معروف است و در بین جزایر زیبای دنیا در رده 4 قرار می گیرد. این جزیره با توجه به این که در حال حاضر بسیار شلوغ است اما همچنان از جاذبه های درجه 1 فیلیپین به شمار میرود. بوراکای، مدت هاست که به یکی از نقاط مورد علاقه گردشگران تبدیل شده است، مخصوصا در طول ماه های سرد سال. این ساحل بسیار مجهز است و شما می توانید از رستوران ها و استراحتگاه های آن بهره ببرید. شما با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود از خبرنگاران می توانید به این جاذبه های زیبا در کشور فیلیپین سفر کنید.

4- آتشفشان مایون (Mayon)

آتشفشان مایون در بین فیلیپینی ها به مخروطی مایون نیز معروف است. این آتشفشان در مرز شمالی شهر لوگازی در منطقه بیکول واقع شده است. این آتشفشان نیمه فعال است و ترجیحا باید آن را از دور ببینید. سازمان توریسم و گردشگری در فیلیپین به معرفی این آتشفشان به عنوان یک جاذبه طبیعی بسیار تاکید دارد و در صدد است که مردم فیلیپین تحت آموزش فرهنگی برای نگهداری از آتشفشان ها را و محیط زیستی آن قرار بگیرند.

3- آتشفشان تال (Taal)

یکی دیگر از آتشفشان های پر بازدید طبیعت فیلیپین، آتشفشان تال است. این کوه آتشفشانی مسلما کوچکترین آتشفشان فعال در دنیا است، در دریاچه تال، سومین دریاچه بزرگ فیلیپین در کنار تال قرار گرفته است. این آتشفشان در اصل در ارتفاع 18000 فوتی آسمان قرار گرفته است. این دریاچه به عنوان یکی از 10 دریاچه زیبای دنیا شناخته شده است. بازدید نمایندگان می توانند از آب و هوای فوق العاده این منطقه لذت ببرند. طبیعت دوستان فیلیپین بر حفظ و نگهداری تال بسیار تاکید دارند.

2- رودخانه زیر زمینی پالاوان (Palawan Underground River)

این رودخانه زیبا به تازگی به عنوان یکی از 7 عجایب طبیعی دنیا در فهرست دنیای یونسکو به ثبت رسیده است. استالاکتیت ها و استالاگمیت ها موجود در این رودخانه غار مانند، واقعا شگفت انگیز هستند. دولت محلی فیلیپین واقعا کوشش می نماید تا پارک و منطقه حفاظت شده پالاوان را حفظ کند و در عین حال جهانگرد را هم در این منطقه بپذیرد.

1- ریف توباتاها (Tubbataha Reef)

ریف توباتاها، یکی دیگر از میراث دنیای یونسکو در فیلیپین است. نام این صخره اعجاب انگیز و بلند به معنای صخره بلند در معرض بارش است. صخره ها در یک پناهگاه دریایی و به عنوان پارک دریایی ملی ریف توباتاها، محافظت می شوند.

منبع:pinaytraveller.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2082

به "تور فیلیپین: 10 راستا طبیعت گردی در فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین: 10 راستا طبیعت گردی در فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید