10 چیز برتر برای دیدن و انجام در بندر سیدنی

به گزارش مجله ابوذریون، سیدنی یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری است . اما بندر آن به تنهایی مکان قابل‌توجهی است که پر از نشانه‌های خاص ، مکان‌های طبیعی و سرگرمی است . این ده محل بزرگ را که باید یک‌بار در شهر ببینید بررسی کنید .

10 چیز برتر برای دیدن و انجام در بندر سیدنی

10. مراجعه به جزایر سیدنی
گروهی از جزایر ، یکی از هیجان‌انگیزترین شهرهای استرالیا را در بر می‌گیرند . این جزیره شامل جزیره Cockatoo است که به عنوان محل میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌است . تور جزیره سیدنی یک فعالیت محبوب است که تاریخچه و نشانه‌های اصلی آن را معرفی می‌کند . کمپینگ در جزیره Cockatoo یکی از فعالیت‌های منحصر به فرد و مورد علاقه است .
چرا به آنجا بروی ؟
در کنار سیدنی ، ویژگی‌های معماری تاریخی ، مناظر عالی پیدا شد . تورهای هیجان‌انگیز در اطراف ارائه می‌شوند .
9. سوار یک تور قایق شوید
از آنجا که نشانه‌های زیادی در این بندرگاه و همچنین جزایر وجود دارد ، راه بهتری برای کشف آن وجود ندارد تا رفتن به تور قایق و قایقرانی در اطراف .
چرا به آنجا بروی ؟
این یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی است و می‌تواند در هر زمان از روز قایق پیدا کند .
8. در تور Hot Air Balloon بروید .
استرالیایی‌ها ، بادکنک‌های هوایی گرم را دوست دارند . بسیاری از آن‌ها به طور خصوصی از آن‌ها استفاده می‌کنند . بنابراین با ستایش سیدنی و بندرگاه نمادین آن از بالا ، نگاهی بسیار خوب به این که این مکان چقدر زیباست ، خواهد داد .
چرا باید این کار را کرد ؟
شرکت‌های تور ، طلوع آفتاب یا غروب خورشید را ارائه خواهند داد، که حتی جذاب‌تر هم هستند .
7. پل بندرگاه سیدنی
ساختار نمادین از بخش تجاری سیدنی تا ساحل شمالی امتداد دارد . این کار حمل و نقل ریلی ، وسایل نقلیه، دوچرخه و عابران پیاده را به راحتی قابل‌دسترس و قابل‌دستیابی می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
یکی از شناخته‌شده‌ترین سازه‌های نمادین در بندرگاه است.
6. در استخر المپیک سیدنی شمالی شنا کنید .
این استخر بین پل بندر سیدنی و پارک لونا ، استخر یک استخر و یک مجتمع ورزشی ایجاد شده در یک مکان شگفت‌انگیز پیدا شده‌است . این مکان همچنین یک مکان تاریخی است ، چرا که در سال 1936 افتتاح شد و میزبان بازی‌های امپراتوری 1938 بود .
چرا به آنجا بروی ؟
استخر برای عموم باز است و همچنین یک باشگاه ورزشی ، سونا و یک مرکز آب‌گرم دارد .
5. از لونا پارک سیدنی بازدید کنید
پارک تفریحی در Milsons پوینت و بزرگسالان را جذب می‌کند . این پارک سواری، سرگرمی و حوادث متعدد را در بر می‌گیرد . این یکی از معدود پارک‌های آبی است که توسط دولت محافظت می‌شود !
چرا به آنجا بروی ؟
این پارک در ابتدا در سال 1935 افتتاح شد و هنوز روح بسیار منحصر به فرد را حفظ کرده‌است .
4. بازدید از خانه اپرا سیدنی
شناخته‌شده‌ترین نماد در این قاره ، بیشتر کارت‌پستال‌ها از سیدنی را نشان می‌دهد . این ساختمان که در سال 1973 تکمیل شد شاهکار معماری مدرن امروزی است . shells سفید پوست توریست‌ها را جذب می‌کنند که می‌خواهند آنچه را که در داخل است ببینند . علاوه بر این ، انواع مختلفی از تورهای مکرر ، رویدادها و نمایشگاه‌ها برای اکتشاف ، و تبدیل آن به یک جاذبه توریستی مطلوب ، وجود دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
این یک نماد همیشه هیپ هاپ و پر جنب و جوش است . خانه اپرا یک مرکز فرهنگی مهم در استرالیا را ارایه می‌دهد که به تنهایی از اپرا فراتر می‌رود . علاوه بر این در طول جشن‌های مختلف ، یک نور در ساختمان نشان داده می‌شود و یک سرگرمی هیجان‌انگیز را فراهم می‌کند .
3- رفتن دستگاه تنفس غواصی
غذای غواصی در بالای پل بندرگاه سیدنی و زیر پل بندرگاه ، غذای غواصی، یک نقطه محبوب برای گاز گرفتن است . رستوران غذاهای ایتالیایی و مکان‌های نفس‌گیر اطراف بندرگاه را پیشنهاد می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
رستوران برنده جایزه غذا و دیدگاه‌های عالی ارائه می‌دهد .
2. تماشای سینمای آزاد
گفته می‌شود سینما سنت جورج زیباترین سینمای جهان است . این شهر در سال جاری بیستمین سالگرد این رویداد را برگزار کرد که در تابستان برگزار می‌شود . این سینما در محل خانم Macquaries واقع‌شده و به موزه اپرا ، پل بندرگاه و خط افق شهر می‌بالد .
چرا به آنجا بروی ؟
یکی از جاهایی که باید در سیدنی اتفاق بیفتد .
1. به Vivid Vivid مراجعه کنید .
فستیوال نورپردازی در فضای باز ، شهر را به یک زمین‌بازی رنگارنگ تبدیل می‌کند ! این جشنواره همچنین رویداده‌ای مختلف ، اجراهای موسیقی ، هم‌کاری با هنرمندان و خلاقانه ترین تاسیسات نوری را ارائه می‌دهد .
کی به آنجا بروی ؟
این جشنواره در سال 2016 از 27 مه تا 18 ژوئن برگزار خواهد شد .

انتشار: 11 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 11

به "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در بندر سیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در بندر سیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید