270 کیلومتر کار انتقال آب به شهر کرمان از داخل استان شروع گردیده است

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم علیزاده پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان گفت: در سطح استان کرمان پروژه های آبی زیادی را شاهد هستیم از جمله انتقال آب به شهرهای شمالی که به دو بخش تقسیم گردیده اند.

270 کیلومتر کار انتقال آب به شهر کرمان از داخل استان شروع گردیده است

وی اضافه کرد: 270 کیلومتر کار انتقال آب به شهر کرمان از داخل استان شروع گردیده که باید برای آن از تسهیلات ماده 56 استفاده گردد.

علیزاده توضیح داد: پروژه انتقال آب صفارود از دیگر پروژه های آبرسانی در استان است که بر طبق ماده 56 در حال عملیاتی شدن است اما دو بانک انصراف داده اند که در حال رایزنی برای حل این موضوع هستیم.

وی یادآور شد: شاه کلید حل مسائل استان 980 میلیارد تومان تسهیلات است که باید دریافت گردد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان گفت: پیگیری پروژه انتقال آب به شهر کرمان از سوی مسئولان باید بسیار اهمیت داشته باشد و همه استان در این خصوص باید با هم همکاری نمایند که کار اساسی در سه محور صورت گیرد که اصلاح سقف موافقت نامه برخی از طرح ها یکی از این موارد است که به شدت با آن مخالفت می نمایند زیرا عدد ارائه گردیده نجومی است.

وی اضافه کرد: مورد بعدی مجوز ماده 23 است که دولت به شدت با آن مقاومت می نماید که باید همه مدیران استان جلسه بگذارند و طرح ارائه دهند که دفاع و پیگیری آن بر عهده ماست.

وی به موضوع سوم اشاره نمود و بیان داشت: ماده 56 آبرسانی به شهر کرمان باید به صورت جدی از سوی مسئولان پیگیری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 45

به "270 کیلومتر کار انتقال آب به شهر کرمان از داخل استان شروع گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "270 کیلومتر کار انتقال آب به شهر کرمان از داخل استان شروع گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید