9 دقیقه نرمش در خانه بدون باشگاه برای 20 سال عمر بیشتر

به گزارش مجله ابوذریون، آیا با تفاوت نرمش و ورزش آشنا هستید؟ آیا مزایای استفاده از نرمش در خانه را می دانید؟ از مزایا و معایب انجام نرمش آگاهی دارید؟ آیا از نحوه انجام حرکات مربوط به نرمش در خانه آگاه هستید؟ در این مقاله به پاسخ این سوالات می پردازیم، ما را همراهی کنید.

9 دقیقه نرمش در خانه بدون باشگاه برای 20 سال عمر بیشتر

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

نرمش در خانه چیست؟

نرمش به حرکات آرامی گفته می شود که سبب کشیده شدن ماهیچه ها و در نهایت گرم شدن بدن می شود، نرمش در خانه، باشگاه، محل کار و… انجام می شود و هیچ گونه محدودیت مکانی ندارد، زمانی که حس می کنید بدن شما خشک شده است و آغاز به کشش ماهیچه های خود می کنید، در واقع در حال اجرا نرمش هستید.

نرمش با ورزش تفاوت دارد، در نرمش به دلیل کند بودن سرعت انجام آن، ضربان قلب افزایش نمی باید در صورتی که در انجام ورزش به دلیل شدت بیشتر حرکات، سبب افزایش ضربان قلب و تعداد تنفس می شود. در هنگام نرمش بدن آمادگی پیدا می نماید که حرکاتی با شدت بیشتر را انجام دهد.

قبل و بعد از انجام هر ورزشی ضروری است که گرم کردن و سرد کردن بدن یا همان نرمش را انجام دهید، در این مقاله به معرفی روش هایی برای نرمش در خانه و مزایای انجام آن می پردازیم تا بتوانید خود را برای انجام ورزش در منزل آماده کنید.

انجام نرمش در خانه، محدودیت سنی و زمانی نداشته و حتی در مواقعی که کسل هستید و یا هنگامی که از خواب بیدار می شوید، می توانید آن را انجام دهید تا سبب افزایش نشاط شود. آندورفین ترشح شده در طی انجام آن، از ابتلا به چاقی، دیابت نوع دوم، افسردگی و بی خوابی جلوگیری نموده و استحکام استخوان و انعطاف ماهیچه ها را بالاتر می برد.

نرمش در خانه دارای سه نوع دسته بندی است: انعطافی، هوازی و بی هوازی. در حالت انعطافی، ماهیچه ها و تاندون ها کشیده می شود اما در انواع هوازی مانند قدم زدن، میزان فعالیت شما افزایش پیدا می نماید و ضمناً اکسیژن بیشتری به سلول های بدن می رسد اما در نوع بی هوازی مانند کار کردن با وزنه، سوخت و ساز ماهیچه ها افزایش می یابد.

چگونه نرمش در خانه را انجام دهیم؟

در ادامه به معرفی چندین حرکت نرمش در خانه می پردازیم، برای هر حرکت 20 تا 30 ثانیه زمان کافیست:

Jumping Jack:

نرمش در خانه از طریق حرکت پروانه می تواند باعث کشیدگی عضلات دست و پا شود، انجام آن بدین صورت است که صاف بایستید، کمی پاها را باز نموده و دست ها روی ران قرار بگیرند، سپس به باز کردن دست ها و بردن آن به بالای سر، با یک پرش بپردازید به طوری که همزمان پاهای خود را از یکدیگر دور نمایید. انجام این نوع حرکت برای نرمش در خانه سبب سوزاندن 5 کالری در دقیقه می شود.

نرمش در خانه با انجام حرکت پروانه

Walking high knees:

حرکت زانو بلند، حرکتی مناسب برای نرمش در خانه بوده و سبب تقویت عضلات ران و لگن می شود، به منظور انجام حرکت زانو بلند، ضروری است بایستید، پا به اندازه عرض شانه باز شده و یکی از زانوها را بلند نموده و با هر دو دست بگیرید و با برداشتن یک گام، زانوی بعدی را بغل کنید. این حرکت مانند برداشتن یک گام بلند است و با هر گام، زانوها را در آغوش میگیرید و باعث می شود کشیدگی عضلات افزایش یابد، انجام آن سبب سوزاندن 6 کالری در دقیقه می شود.

نرمش در خانه با انجام حرکت زانو بلند

Arm Circles:

چرخش بازوها یکی دیگر از حرکات مربوط به نرمش در خانه است و سبب تقویت و کشیده شدن ماهیچه های بازو و شانه می شود. به منظور انجام این حرکت ضروری است بایستید، پاها را به اندازه عرض شانه باز نموده و دست ها را حول محور فرضی دایره ای به حرکت در آورید. با توجه به شدت و سرعت انجام این حرکت می توانید در هر 40 حرکت، 15 کالری انرژی مصرف کنید.

چرخش دست ها یکی از حرکات نرمش در خانه

Back Pedaling:

به عقب دویدن یا گام برداشتن یکی دیگر از حرکات مربوط به نرمش در خانه است و انجام آن کار بسیار ساده ای است. فقط کافیست به عقب گام بردارید، اگر در ابتدا سرعتتان کند است نگران نباشید، با افزایش مهارت خود، سرعت انجام این نرمش نیز افزایش می یابد. گفتنی است که با انجام حرکتِ به عقب دویدن، در هر دقیقه 170 کالری می سوزانید.

Walking Lunges:

نوعی گام برداشتن بلند است و سبب تقویت عضلات ران و پشت ساق پا می شود، انجام آن بدین صورت است که در هر بار گام بلند برداشتن، زانویی که در جلو قرار می گیرد را خم نموده و به آن فشار وارد می کنید و به همین ترتیب این کار را در گام بعد هم انجام می دهید. یکی از حرکات مربوط به نرمش در خانه بوده و با انجام آن در هر دقیقه حدود 4 کالری انرژی می سوزانید.

نرمش در خانه با انجام حرکت Walking Lunges

نرمش در خانه با توجه به حرکات ذکر شده، باید طبق برنامه ای مستمر و مداوم باشد، بی برنامگی در انجام آن ممکن است برایتان مفید نباشد و باعث ایجاد خستگی شود. با انجام نرمش در خانه می توانید آمادگی بدنی خود را برای انجام فعالیت های روزمره افزایش دهید و در عین حال تناسب اندام خود را حفظ کنید.

(سایت اتاق هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای زیر ندارد و صرفا جهت راحتی در انتخاب بازدیدنمایندگان این پست را تهیه نموده است)

  • نحوه نمایش کالاها

میل بارفیکس تن زیب مدل Three Bar

امروزه با افزایش سرعت زندگی، بسیاری از افراد برای انجام کارهای شخصی خود نظیر ورزش کردن، با مشکل کمبود وقت روبرو شده اند؛ به همین دلیل استفاده از وسایلی که در هر مکانی قابل نصب باشند، رونق زیادی پیدا نموده است. میل بارفیکس تن زیب مدل Three Bar نیز از ابعاد بسیار مناسبی برخوردار است و به شما یاری خواهد نمود تا با نصب آن در خانه، محل کار و… تمرینات ورزشی خود را پیگیری کنید.

101,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میل بارفیکس رجال مدل سه لول

میل بارفیکس رجال مدل سه لول طراحی زیبا و منحصربه فردی دارد. ابعاد این میله طوری طراحی شده است که به راحتی برای قرارگیری بین هر چارچوبی قابلیت عظیم و کوچک شدن دارد. جنس استیل این میله باعث جلوگیری از زنگ زدن آن می شود و به راحتی بعد از ورزش می توانید آن را تمیز کنید. دستگیره های پلاستیکی تعبیه شده در دو طرف این میله، امکان قرارگیری راحت تر و ایمن تر دست را در دو طرف میله به شما می دهد؛

112,200 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میل بارفیکس تن زیب مدل Dastyareh

میل بارفیکس تن زیب مدل Dastyareh وسیله ای کاربردی و مناسب برای ورزش کردن در صورت نبود زمان کافی برای باشگاه رفتن یا ورزش در خانه است. این وسیله دارای طول متغیر بین 65 تا 95 سانتی متر است که به شما امکان نصب آسان و مطابق با طول قرارگیری بارفیکس روی چارچوب را می دهد. بارفیکس ازجمله ورزش هایی است که تمام عضلات بدن در قسمت بالاتنه را درگیر می نماید.

107,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میل بارفیکس تک لول تن زیب مدل 93

این بارفیکس میله ای از جنس آهن دارد که از دوام بالایی برخوردار بوده و در کنار دو قسمت پیچی در دو سر توان تحمل فردی با وزن 90 کیلوگرم را دارد. می توان از این بارفیکس آویزان شده و به انجام حرکات تعادلی، قدرتی و چرخشی پرداخت. حرکت بارفیکس جزئی از زنجیره تمرینات CKC (تمرین با استفاده از وزن بدن) است که پیش احتیاجی برای تمرینات مدرن هستند.

79,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله بارفیکس مدل Fitness pro

این میل بارفیکس جنس استیل و دستگیره های لاستیکی دارد که انجام ورزش بارفیکس را سهولت می بخشد. امروزه با افزایش سرعت زندگی، بسیاری از افراد با مشکل کمبود وقت برای انجام ورزش کردن روبرو شده اند؛ به همین دلیل استفاده از وسایل قابل نصب در مکان های مختلف خواستار زیادی پیدا نموده است.این میل بارفیکس به شما یاری می نماید تا با نصب آن در خانه، محل کار یا هر جایی که دوست دارید، تمرینات ورزشی خود را پیگیری کنید.

54,420 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میل بارفیکس لایوآپ مدل Ls3163

این میله وزن سبکی داشته و جنس آن فلزی است. کمترین طول این میله بارفیکس 65 سانتی متر و بیشترین طول آن 95 سانتی متر است. این میله از فولاد ساخته شده و مقاومت بالایی دارد و روی آن با پوششی لاستیکی پوشیده شده است.

363,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله و یاری بارفیکس تن زیب مدل 90155-Dastyareh

در این مجموعه همچنین یک کش از جنس لاتکس برای یاری به تقویت عضلات قرار داده شده است که می تواند عضلات دیگری از بدن که در حین استفاده از بارفیکس به تنهایی به کار گرفته نمی شوند را تحریک و تقویت کند.

223,250 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میل بارفیکس دو لول طرح تکنواسپرت طرح 3

مشخصات کلی

  • ابعاد

    0.00125 × 0.75 × 0.025 متر

  • وزن

    1.395 کیلوگرم

  • جنس میله

    آهن

  • دستگیره

    دارد

  • کمترین طول

    75 سانتی متر

64,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله بارفیکس کدi11

شما با تمرین مداوم بارفیکس می توانید تمام عضلات شامل بازو، ساعد شانه و زیر بغل را حجیم و قوی کنید. از ویژگی این میله بارفیکس وزن قابل تحمل 85 کیلوگرم است تا به آسانی فردی با این وزن از آن استفاده نماید.

95,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میل بارفیکس مخصوص تاب کودک کد 104

مشخصات کلی

  • ابعاد

    0.78 * .06*0.6 متر

  • وزن

    0.9 کیلوگرم

  • دستگیره

    ندارد

  • کمترین طول

    78 سانتی متر

  • سایر توضیحات

    - دارای قلاب برای نگه داشتن تاب

  • - مخصوص استفاده برای تاب

61,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میل بارفیکس سه لول طرح تکنواسپرت طرح 1

  • سایر توضیحات

    - جنس میله از آهن، پلیمر پی وی سی و پلی اتیلن، روکش اسفنج قابل انعطاف و پوشش نیکل-کرم

  • - ابعاد 1 لوله 1.25 × 600 × 32 میلی متر

  • - ابعاد 2 لوله 1.25 × 750 × 25 میلی متر

  • - کمترین و بیشترین طول بین 75-95 سانتی متر

  • - کمترین و بیشترین طول بین 65 -115 سانتی متر

88,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله بارفیکس روکش دار مدل esi

این میل بارفیکس جنس استیل و دستگیره های لاستیکی دارد که انجام ورزش بارفیکس را سهولت می بخشد. امروزه با افزایش سرعت زندگی، بسیاری از افراد با مشکل کمبود وقت برای انجام ورزش کردن روبرو شده اند؛ به همین دلیل استفاده از وسایل قابل نصب در مکان های مختلف خواستار زیادی پیدا نموده است.این میل بارفیکس به شما یاری می نماید

63,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میل بارفیکس رجال مدل Single

بارفیکس جزو ورزش هایی است که باعث بالارفتن حجم عضلات و تقریبا تمام بدن می شود. همچنین از حرکات مادر و اصلی به شمار می رود. میل بارفیکس رجال مدل تک لول با وزن سبک و طراحی خوب، قابل نصب روی چارچوب در است و می توانید در خانه به راحتی ورزش کنید. جنس این میله از استیل است؛ درنتیجه زنگ نمی زند و وزن سبکی نیز دارد. دستگیره های لاستیکی دو طرف میله موجب قرارگیری درست دست روی آن می شود و از عرق کردن و لیزخوردن دست جلوگیری می نماید.

66,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله بارفیکس مدل Mega Fitness 2

این میل بارفیکس جنس استیل و دستگیره های لاستیکی دارد که انجام ورزش بارفیکس را سهولت می بخشد. امروزه با افزایش سرعت زندگی، بسیاری از افراد با مشکل کمبود وقت برای انجام ورزش کردن روبرو شده اند؛ به همین دلیل استفاده از وسایل قابل نصب در مکان های مختلف خواستار زیادی پیدا نموده است.این میل بارفیکس به شما یاری می نماید تا با نصب آن در خانه، محل کار یا هر جایی که دوست دارید، تمرینات ورزشی خود را پیگیری کنید.

59,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میل بارفیکس همنورد طرح 03

مشخصات کلی

  • ابعاد

    0.07 × 0.04 × 0.76 متر

  • وزن

    0.9 کیلوگرم

  • دستگیره

    ندارد

  • کمترین طول

    76 سانتی متر

  • بیشترین طول

    88 سانتی متر

57,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میل بارفیکس 3لول مدل اسپرت 112

بارفیکس ورزشی بسیار مفید جهت تقویت عضلات دست و کتف بوده و استفاده از آن در سنین رشد باعث رشد هرچه بیشتر قد خواهد شد. دغدغه اصلی ورزشکاران در استفاده از این وسیله آن است که آیا بارفیکس با سایز دربهای ما سازگار است؟آیا میتوان آن را کوتاه و بلنو و تنظیم نمود؟ بارفیکس مدل اسپرت با دارا بودن سه لوله داخلی باعث میشود

77,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میل بارفیکس همنورد طرح 04

مشخصات کلی

  • ابعاد

    0.07 × 0.04 × 0.76 متر

  • وزن

    1.4 کیلوگرم

  • دستگیره

    دارد

  • کمترین طول

    68 سانتی متر

  • بیشترین طول

    78 سانتی متر

168,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میل بارفیکس لایوآپ مدل Ls3163

مشخصات کلی

  • ابعاد

    0.05*0.05*0.8-1.2 متر

  • وزن

    1800 کیلوگرم

  • کمترین طول

    80 سانتی متر

  • بیشترین طول

    120 سانتی متر

  • سایر توضیحات

    ساخته شده از فولاد با پوشش لاستیکی

388,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله بارفیکس مدل R1

این میل بارفیکس جنس استیل و دستگیره های لاستیکی دارد که انجام ورزش بارفیکس را سهولت می بخشد. امروزه با افزایش سرعت زندگی، بسیاری از افراد با مشکل کمبود وقت برای انجام ورزش کردن روبرو شده اند؛ به همین دلیل استفاده از وسایل قابل نصب در مکان های مختلف خواستار زیادی پیدا نموده است

74,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله بارفیکس مدل Ninja Warrior

مشخصات کلی

  • ابعاد

    0.68×0.05×0.05 متر

  • وزن

    0.790 کیلوگرم

  • جنس میله

    استیل

  • دستگیره

    دارد

  • کمترین طول

    68 سانتی متر

  • بیشترین طول

    95 سانتی متر

83,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله بارفیکس مدل Mega Fitness FI908AA

این میل بارفیکس جنس استیل و دستگیره های لاستیکی دارد که انجام ورزش بارفیکس را سهولت می بخشد. امروزه با افزایش سرعت زندگی، بسیاری از افراد با مشکل کمبود وقت برای انجام ورزش کردن روبرو شده اند؛ به همین دلیل استفاده از وسایل قابل نصب در مکان های مختلف خواستار زیادی پیدا نموده است.این میل بارفیکس به شما یاری می نماید تا با نصب آن در خانه، محل کار یا هر جایی که دوست دارید، تمرینات ورزشی خود را پیگیری کنید

851,200 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله بارفیکس مدل TH-500

مشخصات کلی

  • ابعاد

    0.82×0.07×0.03 متر

  • وزن

    1.4 کیلوگرم

  • جنس میله

    استیل

  • دستگیره

    دارد

  • کمترین طول

    82 سانتی متر

85,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله بارفیکس ساده تک لول مدل esi

این میل بارفیکس جنس استیل و دستگیره های لاستیکی دارد که انجام ورزش بارفیکس را سهولت می بخشد. امروزه با افزایش سرعت زندگی، بسیاری از افراد با مشکل کمبود وقت برای انجام ورزش کردن روبرو شده اند؛ به همین دلیل استفاده از وسایل قابل نصب در مکان های مختلف خواستار زیادی پیدا نموده است

63,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله بارفیکس مدل RL3

این میل بارفیکس جنس استیل و دستگیره های لاستیکی دارد که انجام ورزش بارفیکس را سهولت می بخشد. امروزه با افزایش سرعت زندگی، بسیاری از افراد با مشکل کمبود وقت برای انجام ورزش کردن روبرو شده اند؛ به همین دلیل استفاده از وسایل قابل نصب در مکان های مختلف خواستار زیادی پیدا نموده است

72,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میل بارفیکس مخصوص تاب کودک کد 200

بیشتر خانه های امروزی دارای چهار چوب های کم عرض(که در اصطلاح آن ها را چهار چوب فرانسوی می نامند) هستند.در گذشته چهار چوب ها عرض بیشتری داشتند. این میل بارفیکس مناسب تاب، به صورت سر بیضی (سر فرانسوی) است که هم با چهار چوب های قدیمی و عریض قابل استفاده می باشد و هم با چهارچوب های نسل جدید که دارای عرض کم هستند قابل استفاده است

76,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله بارفیکس مدل RG2

این میل بارفیکس جنس استیل و دستگیره های لاستیکی دارد که انجام ورزش بارفیکس را سهولت می بخشد. امروزه با افزایش سرعت زندگی، بسیاری از افراد با مشکل کمبود وقت برای انجام ورزش کردن روبرو شده اند؛ به همین دلیل استفاده از وسایل قابل نصب در مکان های مختلف خواستار زیادی پیدا نموده است

91,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله بارفیکس مگافیتنس مدل B908-2

بارفیکس یکی از ابزارهای ورزش ژیمناستیک هنری است. بارفیکس یک میله افقی است که از فلز ساخته می شود. در نوع خانگی بارفیکس، معمولاً میله آهنی بارفیکس در چهارچوب در فیکس می شود و برای تمرین های ساده در خانه به کار می رود. بارفیکس جزء تمرینات اصلی و پایه ورزشی است. بهترین و مهمترین حرکت برای افزایش پهنا و حجم خارجی و بالایی عضلات زیر بغل به شمار می رود.

462,200 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میل بارفیکس همنورد طرح 01

مشخصات کلی

  • ابعاد

    0.07 × 0.04 × 0.76 متر

  • وزن

    1.65 کیلوگرم

  • دستگیره

    ندارد

  • کمترین طول

    61 سانتی متر

  • بیشترین طول

    78 سانتی متر

59,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله بارفیکس مدل D2R

این میل بارفیکس جنس استیل و دستگیره های لاستیکی دارد که انجام ورزش بارفیکس را سهولت می بخشد. امروزه با افزایش سرعت زندگی، بسیاری از افراد با مشکل کمبود وقت برای انجام ورزش کردن روبرو شده اند؛ به همین دلیل استفاده از وسایل قابل نصب در مکان های مختلف خواستار زیادی پیدا نموده است

94,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله بارفیکس سه لول مدل Mega Fitness

این میل بارفیکس جنس استیل و دستگیره های لاستیکی دارد که انجام ورزش بارفیکس را سهولت می بخشد. امروزه با افزایش سرعت زندگی، بسیاری از افراد با مشکل کمبود وقت برای انجام ورزش کردن روبرو شده اند؛ به همین دلیل استفاده از وسایل قابل نصب در مکان های مختلف خواستار زیادی پیدا نموده است.این میل بارفیکس به شما یاری می نماید تا با نصب آن در خانه، محل کار یا هر جایی که دوست دارید

79,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

بارفیکس مدل A123

مشخصات کلی

  • ابعاد

    0.03*0.04*0.65 متر

  • وزن

    1.5 کیلوگرم

  • دستگیره

    دارد

  • کمترین طول

    65 سانتی متر

  • بیشترین طول

    92 سانتی متر

97,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

میله بارفیکس کد T003

بارفیکس بهترین ورزش جهت تحریک عضلات دست و کتف میباشد. این وسیله در رشد قد در سنین نوجوانی بسیار موثر است. چهارچوب دربهای جدید به گونه ای ست که دیگر بارفیکس های قدیمی را نمیتوان به آنها نصب نمود. بارفیکس مدل T003 دارای 3 لوله داخلی بوده که وجود این لوله ها علاوه بر افزایش استحکام،باعث بلند و کوتاه کردن بارفیکس،جهت استفاده در تمامی دربها میشود.

77,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

لوازم تناسب اندام ویلدسون مدل Super Double Gelly Hoop

مشخصات

  • ابعاد

    100 سانتی متر

  • وزن

    1400 گرم

  • سایر توضیحات

    دارای 66 قطعه ژله ای

  • برجستگی های لاتینی موثر در تقویت عضلات پشت و تقویت و خوش فرمی عضلات شکم

  • برجستگی های داخلی جلوگیری از افتادن حلقه در حین تمرین

104,700 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش پیلاتس 2 متر مدل FINAL 2019 ضخامت 0.5 میلی متر

کش پیلاتس 200 سانتی متری معرفی شده در این بخش از جنس پلاستیک نرم و با دوام می باشد که داری ضخامت 0.5 و عرض 15 سانتی متری عرضه می شود که در نهایت هم از افزایش قدرت، سرعت و استقامت عضلات تان حس خوشایندی خواهید داشت. استفاده از کش پیلاتس به مکان مخصوص احتیاجی ندارد و نه تنها در سالن های ورزشی و پارک ها بلکه در خانه هم می توان از آن ها استفاده کرد

43,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کش ورزشی مدل 1621

مشخصات

  • ابعاد

    0.5*6*30 سانتی متر

  • وزن

    20 گرم

  • جنس

    پلاستیک کشی

  • سایر توضیحات

    مقاومت کشها به ترتیب

  • لول 1 : سبز

  • لول 2: زرد

  • لول 3:آبی

23,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

اسکوتر برقی مدل Mini Robot

از مزایای اسکوتر برقی مینی ربوت بدنه و رینگ این مدل است که از آلیاژ منیزیم ساخته شده اند که هم باعث عمر و دوام بالای محصول می شوند و هم زیبایی آن را بیشتر می نمایند. چرخ آن هم جنسی لاستیکی دارد که در برابر سایش از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. یک برنامه برای کنترل راحت تر این اسکوتر طراحی شده که با یاری آن می توان این محصول را با استفاده از گوشی هوشمند کنترل کرد

7,500,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

زیرانداز 4 نفره مدل المپیک کد OL22

زیراندازها در مدل های مختلف برای کمپینگ و مسافرت های کوتاه جز ضروری تری ملزومات همراه به شمار می رود. زیرانداز 4 نفره مدل المپیک کد OL22 در ابعاد 150 ×90 × 1 سانتی متر و وزن 80 گرم دارد. زیر اندازه فوق دارای جنساسپان باند مرغوب و با کیفیتی بوده که به صورت چهار نفره است. از ویژگی های شاخص این محصول می توان به ساختار سه لایه و ضد آب بودن آن اشاره نمود

45,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

دمبل مکسول مدل شش ضلعی 5کیلوگرمی بسته دو عددی

امروزه تناسب اندام و بدنسازی صندلی بسیار مهمی در سلامتی ما انسانها دارد.در این میان ورزش های مبتنی بر دمبل هواداران زیادی دارد.برای آنکه بتوانید یک باشگاه در منزلتان ایجاد کنید تنها چیزی که برای آغاز احتیاج دارید یک جفت دمبل شش ضلعی میباشد.این دمبلها با روکش تمام لاستیک خود به فرش و کفپوش و سرامیک آسیبی وارد نمی آورد و به راحتی میتوان در منزل استفاده نمود

323,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

اسکیت کفشی سان استار کد 003

مشخصات تیغه و ترمز

  • انداره تیغه

    40 × 60 × 310 میلی متر

  • جنس تیغه

    پلاستیک و فلز

  • فاصله دو محور چرخ

    55 میلی متر

  • تعداد چرخ

    4 عدد

  • ترمز

    دارد

  • محل قرارگیری ترمز

    عقب

890,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

منبع: اتاق
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1263

به "9 دقیقه نرمش در خانه بدون باشگاه برای 20 سال عمر بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 دقیقه نرمش در خانه بدون باشگاه برای 20 سال عمر بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید