آبتین: به فاصله زیاد دهکده تا محل تمرین اعتراض کردیم، قرار است رسیدگی نمایند، رکوردها بهتر شده است

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی بانوان تیراندازی با کمان گفت: ثبت رکورد بچه ها نسبت به مسابقات چین تایپه بهتر شده و امیدوارم آنها با قدرت برابر حریفان شان ظاهر شوند.

آبتین: به فاصله زیاد دهکده تا محل تمرین اعتراض کردیم، قرار است رسیدگی نمایند، رکوردها بهتر شده است

نجمه آبتین در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرنگاران به اینچئون، در مورد شرایط دهکده بازی ها و شرایط تمرین اعضای تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: شرایط دهکده مناسب است اما تنها مسئله ای که داشتیم فاصله زیاد زمین تمرین تا دهکده بازی هاست و مجبوریم برای طی این مسافت زمان زیادی را صرف کنیم.

وی افزود: به این مسئله اعتراض کردیم و قرار است مسئولان برگزاری این رقابت ها این موضوع را پیگیری نمایند. بخشی از این مسائل هم به ترافیک جهت رفت و آمد و همچنین تاخیر اتوبوس ها برمی شود.

سر مربی تیم ملی تیراندازی با کمان توضیح داد: خوشبختانه در این مدت بچه ها تمرینات خوبی را داشتند و این تیم در نوبت صبح یک تمرین سبک را انجام دادند.

وی یادآور شد: در مسابقات چین تایپه با رقیبان خود روبه رو شدیم و سطح رکورد بچه ها نسبت به مسابقات چین تایپه افزایش یافته و می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

آبتین در مورد کسب مدال در این رقابت ها گفت: باید به یاد داشته باشیم که 70 نفر برای کسب تنها 3 مدال رقابت می نمایند. امیدوارم بچه ها رکوردهای خود را حفظ نمایند و در این رقابت ها با قدرت ظاهر شوند و بتوانیم عنوانی درخور نام ایران به دست آوریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 660

به "آبتین: به فاصله زیاد دهکده تا محل تمرین اعتراض کردیم، قرار است رسیدگی نمایند، رکوردها بهتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبتین: به فاصله زیاد دهکده تا محل تمرین اعتراض کردیم، قرار است رسیدگی نمایند، رکوردها بهتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید