رفیعی در گفت وگو با استاد الدوحه: با احترام به ژاوی و شاگردانش، برای برد به قطر آمده ایم

به گزارش مجله ابوذریون، سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال سپاهان ایران به طور ویژه ای از رفتار مهربانانه مدیران باشگاه السد قطر با اعضای تیم سپاهان در قطر، تمجید کرد.

رفیعی در گفت وگو با استاد الدوحه: با احترام به ژاوی و شاگردانش، برای برد به قطر آمده ایم

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، در آستانه ملاقات تیم های فوتبال سپاهان ایران و السد قطر، روزنامه استاد الدوحه این کشور، گفت وگویی با سروش رفیعی داشت که متن این گفت وگو در زیر آمده است.

دوحه را چگونه دیدی؟

دوحه همواره شهر زیبایی بوده است. هم زمانی که به عنوان بازیکن حرفه ای وارد این شهر شدم و هم وقتی برای دیدن دوستانم می آیم. یک هفته است که با سپاهان و برای بازی با السد که یکی از بهترین تیم هاست، به دوحه آمده ایم. این شهر همواره مکان مناسبی برای من است. همواره در این شهر احساس راحتی می کنم و این احساس همه هم تیمی های من است. تقریباً هر سال به دوحه می آیم و این شهر به سرعت تغییر می نماید. این بار راه ها تغییر نموده اند و پل ها و فروشگاه های بیشتری در دوحه ساخته شده است. قطر همواره به دنبال بهتر شدن است.

چرا از یک هفته پیش اینجا هستید و استقبال از شما چگونه بود؟

ما یک هفته پیش برای اردوی تدارکاتی برای بازی با السد آمدیم. ما کمپی تمرینی برای آمادگی بازی با السد تدارک دیدیم و این تصمیم کادر فنی بود که شرایط آمادگی خوبی برای این مسابقه داشته باشیم. همه چیز در اینجا فراهم است و این استقبال از طرف مدیریت باشگاه السد برای ما شگفت انگیز نبود. ما از آنها به این خاطر تشکر می کنیم. مسئولان باشگاه السد به ما هر زمانی که خواستیم، زمین تمرین و وسیله حمل و نقل دادند و با ما مانند رقیب رفتار نکردند.

مدیریت باشگاه السد با مهربانی از ما استقبال کرد. ما همه با هم دوست و برادر هستیم و بسیار از آنها تشکر می کنم. ما همچنین به این خاطر اینجا هستیم که ارتباط خوبی میان مردم و باشگاه های ایران و قطر وجود دارد. ما در ایران از السد مانند خودشان استقبال می کنیم و به خوبی پاسخ آنها را می دهیم. فوتبال وسیله ای برای دوستی و نزدیکی میان ملت هاست.

شما فزونی 4 بر صفر مقابل العین امارات کسب کردید که این نتیجه، سنگین ترین شکست خانگی این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود.

با وجود فزونی چهار گله، العین تیم ضعیفی نبود و ما در خانه این تیم به نتیجه ای دست یافتیم که مستحق آن بودیم. ما باید خودمان را برای بازی سخت تر مقابل السد آماده کنیم. تیمی که نتیجه خوبی در هفته اول با تساوی مقابل النصر عربستان کسب کرد.

پیش بینی شما برای ملاقات مقابل السد چیست؟

فزونی 4 بر صفر مقابل العین نشان نمی دهد که ما کار راحتی داریم و العین تیم ساده ای است. همانطور که مربی گفت، ما باید بیشترین تمرکز و آمادگی را برای بازی با السد داشته باشیم که بازی کاملاً متفاوتی نسبت به ملاقات برابر العین خواهد بود. انتظار بازی بسیار سختی داریم و فکر می کنم انگیزه زیادی برای بازی مقابل این تیم در خانه اش خواهیم داشت. السد بهترین تیم قطر است، همانطور که العین بهترین تیم امارات و النصر بهترین تیم عربستان هستند. ما هم تیم قدرتمندی داریم. اینجا لیگ قهرمانان آسیاست. السد عملکرد خوبی در عربستان داشت و نتیجه این بازی به سود ما بود. ما صدرنشین گروه D هستیم و دو فرصت برای باقی ماندن در صدر جدول داریم. پیروزی یا تساوی مقابل السد.

چه چیزی از ملاقات با السد زمانی که در الخور بودی به یاد می آوری؟ تو قطعاً با این تیم روبرو شدی و بازیکنانش را می شناسی.

من با الخور مقابل السد به میدان رفتم و همچنین با پرسپولیس در بازی معروف 3 بر 2 برابر این تیم بازی کردم که در وقت اضافه شکست خوردیم. در مجموع از تیم خوبی بهره می بریم و مربی باتجربه ای در مسابقات آسیایی به نام امیر قلعه نویی داریم. ما خیلی خوب برای بازی با السد آماده ایم و قطعاً ملاقات سختی خواهد بود. با احترام به ژاوی و بازیکنان السد می گویم که ما اینجا هستیم تا بازی خیلی خوبی به نمایش بگذاریم و به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم های السد قطر و سپاهان ایران از ساعت 19:05 روز سه شنبه، در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و در استادیوم جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 883

به "رفیعی در گفت وگو با استاد الدوحه: با احترام به ژاوی و شاگردانش، برای برد به قطر آمده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفیعی در گفت وگو با استاد الدوحه: با احترام به ژاوی و شاگردانش، برای برد به قطر آمده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید