آشنایی با بهترین مقصدهای اروپا برای گذراندن تعطیلات

به گزارش مجله ابوذریون، اروپا یک ایده فوق العاده برای مسافرت های فردی، خانوادگی و ماه عسل است. در حال حاضر، مسافران فقط به چند شهر محدود اروپایی سفر می نمایند و در این بین، بسیاری از شهرها نادیده گرفته می شوند. آیا تا به حال پیش آمده است که دوست داشته باشید سفر به اروپا را تجربه کنید ولی، بودجه یا زمان لازم را نداشته باشید؟ ما در مقاله بهترین مقصدهای اروپا برای گذراندن تعطیلات همراه شما هستیم تا با پرطرفدارترین مکان ها برای تعطیلات در اروپا و همچنین شیوه صحیح و آسان سفر آشنایتان کنیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با بهترین مقصدهای اروپا برای گذراندن تعطیلات

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

شکم گردی در اروپا

یکی از بهترین مقصدهای اروپا برای گذراندن تعطیلات، توسکانی است. این منطقه از دنیا بخاطر غذاهایش شهره بوده و هواداران بسیاری دارد. اما، اگر این منطقه را دوست ندارید و بدنبال یک جایگزین مناسب می شد که غذاهای توسکانی را دارا باشد، می توانید به ناپا والی در کالیفرنیا سفر کنید. در اینجا جشنواره های غذایی مختلفی برگزار شده و هیجان حکمفرماست.

بیشتر بخوانیدسفر به توسکانی| هیجانی 6 روزه به توسکانی در ایتالیا

آیا بدنبال غذاهای عجیب و غریب در میان مناطق اروپایی هستید؟ برخی از غذاها طعم عادی ندارند اما، افراد بسیاری وجود دارند که علاقمند به تست این نوع غذاها هستند. خوراک های ایسلندی مانند پوفین و واله از این نوع بشمار می آیند. اگر شما می خواهید این شرایط را تجربه کنید ولی، بودجه یا زمان کافی را برای سفر به این مناطق ندارید می توانید به نیواورلئان بروید و از خوردن غذاهایی مانند بیگنت و ایتوفی لذت ببرید.

بیشتر بخوانیدسفر به نیواورلئان | راهنمای سفر به نیواورلئان در لوئیزیانا

معماری، هنر و فرهنگ

یکی از بخش های جذاب پرطرفدارترین مکان ها برای تعطیلات در اروپا، تاریخ و آثار باستانی است. آیا قصد دیدن قلعه ها را دارید؟ شما می توانید به راحتی این کار را با بازدید از قلعه پراگ چک و قلعه کریوزنشتاین در اتریش انجام دهید.

بیشتر بخوانید7 مطلب که احتمالا درباره قلعه پراگ در جمهوری چک نمی دانید!

رم برای فستیوال های کلاسیک، مجسمه و نقاشی های نمادین مانند نقاشی های دیواری رنگارنگ مایکل آنژ معروف است؛ در حالیکه فرانسه دارای معماری گوتیک، امپرسیونیسم و موزه لوور هست.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری رم | بازدید از پایتخت بی نظیر ایتالیا موزه لوور فرانسه | بزرگترین و پربازدید ترین موزه دنیا دنیا گردی

نیویورک از هر نقطه از ایالات متحده به راحتی قابل دسترسی بوده و دارای موزه های هنری مانند موزه هنر متروپولیتن و موزه هنر مدرن گوگنهایم است.

بیشتر بخوانیدسفر به نیویورک | شهر مجسمه آزادی و آسمان خراش

اگر شما به فرهنگهای مختلف علاقه دارید، باید در کارناوالها شرکت نمایید. یکی از این کارناوال های جذاب، در ونیز برگزار می گردد. در این کارناوال، شما می توانید احزاب، موسیقی و لباسهای محلی را ببینید و از آنها لذت ببرید. اما، اگر شما نمی توانید به هر دلیلی به ونیز سفر کنید، برای استفاده از این مورد می توانید به مردی گرس در نیواورلئان بروید. در اینجا نیز کارناوالهایی پر از موسیقی و سرگرمی برگزار می گردند.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری ونیز | سفر به شهر جادویی ایتالیا

طبیعتگردی در اروپا

گاهی اوقات، ما فقط می خواهیم به مکانهای جدید برویم و از مناظر طبیعت لذت ببریم. اما، چرا برای انجام این کار هزینه زیادی صرف می کنید؟ شما می توانید برای انجام این کار به مناطق نزدیک و ارزان قیمت تر بروید. شما می توانید برای لذت بردن از مناظر ساحلی در بخش طبیعتگردی به سواحل ایبیزا، کرواسی و حتی سانتورینی سفر نموده و لذت ببرید.

بیشتر بخوانیدکشور کرواسی | مادر جزایر بکر و جاذبه های گردشگریراهنمای سفر به سانتورینی | سفر به جزیره ای از جنس گدازه

شما می توانید به مناطق خنک کوهستانی سفر کنید و از فعالیت هایی که می توانید در آنجا انجام دهید مانند اسکی، نهایت لذت را ببرید. برخی از مسافران ترجیح می دهند به زوریخ سفر نمایند اما، اگر شما بدنبال یک جایگزین ارزانتر برای این کار هستید، می توانید به بوستون بروید.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری بوستون، شهری دیدنی و رویایی در آمریکاراهنمای سفر به زوریخ سوئیس | معرفی جاهای دیدنی زوریخ

دیدن شفق شمالی یکی از جذاب ترین و داغ ترین کارهایی بوده که شما می توانید انجام دهید. یکی از بهترین مکانها برای دیدن شفق شمالی، نروژ هست. اگر بودجه شما کافی نیست، می توانید در عوض آن به ایسلند بروید و از تماشای مناظر لذت وافر ببرید.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری نروژ | جاذبه توریستی و گردشگری تراز اول در نروژجاذبه های گردشگری ایسلند | 7 دلیل برای سفر به این کشور دیدنی !منبع: همگردی
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1257

به "آشنایی با بهترین مقصدهای اروپا برای گذراندن تعطیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین مقصدهای اروپا برای گذراندن تعطیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید