اجاره ون های گردشگری و تشریفاتی - چه ون هایی برای مسافرت راحت است؟

به گزارش مجله ابوذریون، آیا می خواهید با خانواده و یا دوستان خود سفر گروهی بروید؟ و اینکه دوست دارید در تمام راستا در کنار هم باشید و احساس راحتی داشته باشید؟ بهترین راه برای سفر های گروهی ون های مسافرتی هستند.

اجاره ون های گردشگری و تشریفاتی - چه ون هایی برای مسافرت راحت است؟

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام سعادت رنت، دیگر خبری از اتوبوس های سقف کوتاه و پرصدا نیست. شما با راحتی می توانید با اجاره ون دربستی به راحتی و در آرامش کامل سفر خود را آغاز کنید.

برای اجاره ون مسافرتی چیکار کنیم؟

بهترین راه برای در اختیار داشتن ون های مسافرتی اجاره ون است. برخی از شرکت های رنت خودرو، ون های مسافرتی و تشریفانی نیز در اختیار دارد که می توانید به راحتی به صورتی دربستی در اختیار داشته باشید.

بهترین راه برای کرایه ون مراجعه به شرکت های معتبری است که در این زمینه فعالیت می کند.

اجاره ون به این صورت است که ون مورد نیاز شما همراه با راننده برای مدت زمانی که می خواهید به شما کرایه داده می شود.

شرایط اجاره ون

در صورت کرایه ون دربستی شما نیاز به ارائه هیچ نوع مدرکی ندارید و بدون شرایط ون در اختیار شما خواهد بود. تمامی خسارت های به بار آمده نظیر سرقت خودرو،تصادف و نقص فنی نیز بر عهده راننده شرکت رنت خودرو است.

تنها کاری که شما باید انجام دهید پرداخت هزینه اجاره و فراهم کردن نجای خواب و غذای راننده است.

پس همین الان دست به کار شوید و سفری خود را با ون های مسافرتی آغاز کنید.

انواع ون مسافرتی و تشریفاتی

ون های موجود با توجه به تجهیزات و امکاناتی که دارند به دو نوع مسافرتی و تشریفاتی تقسیم می شوند. ون هایس، ون هیوندای h350نمونه ای از این نوع ون ها هستند که در زیر به آنها اشاره شده است.

اجاره ون هایس

اجاره ون هایس برای سفر های خانوادگی، گروهی و تشریفاتی یک انتخاب ایده آل است. ون هایس یک خودرو معمولی نیست بلکه به دلیل سقف بلند و صندلی های بسیار راحت آن مخصوص حمل و نقل مهمان های تشریفاتی است.

اجاره ون هایس بی شک بهترین انتخاب برای سفرهای گروهی و خانوادگی است. ون هایس به عنوان خودرویی بسیار با کیفیت در لیست محبوب ترین ها قرار گرفته است.

این خودرو با قدرت مناسب، سقفی بلند، مصرف سوخت اقتصادی و قابلیت جابجایی 12 تا 14 نفر و قیمت اجاره پایین، یک انتخابی مناسب برای سفرهای خانوادگی شما می باشد. ون هایس مجهز به صندلی قابل تنظیم ، سیستم گرمایشی و سرمایشیمی باشد.

کرایه ون هایس با راننده دارای شرایط بسیار آسانی می باشد. برای اجاره ون هایس با راننده نیاز به ارائه هیچ مدرکی ندارید و با خیال راحت می توانید سفر کنید. حتی بدون نگاری از خسارت های به بار آمده. چرا که در این نوع اجاره به دلیل اینک راننده شرکت همراه با خودرو هست هیچ مسئولیتی به عهده شما نیست.

اجاره ون هیوندای h350

اجاره ون h350 جزو ون های تشریفاتی و مناسب برای سفرهای بین شهری است. اگر برای سرویس تشریفاتی، دیپلمات و سرویس ادارات نیاز به یک ون جادار و تشریفاتی دارید، این ون بهترین انتخاب است.

این خودرو از راحتی خوبی برخوردار است و جدا از اینکه 13 سرنشین دارد دارای جای بار نیز است. سقفی بلند، مصرف سوخت اقتصادی و قیمت مناسب از ویژگی های شاخص این ون است. برای اجاره ون هیوندای h350 اصلا تعلل نکنید.

اجاره ون بنز ویتو

اجاره ون ویتو به صورت دربستی برای مهمان های کاری و تشریفاتی شما انتخاب مناسبی است. این ون به دلیل شکل ظاهری لوکس بیشتر برای تشریفات مورد استفاده قرار می گیرد. ون ویتو دارای فضای داخلی بسیار شیک است که برای مهمان ها و مسافران شما راحتی در سفر را ایجاد می کند.

چراغ های بزرگ و نسبتاً کشیده نشان از برند مرسدس بنز است. جلوپنجره خطی با نشان تجاری مرسدس بنز این ون را بسیار زیباتر کرده است. فضایی بسیار بزرگ و جادار در قسمت عقب یکی از ویژگی های برتر این ون است. در واقع این موضوع بستر بسیار مناسبی جهت شخصی سازی و اعمال تغییرات لازم جهت تغییر کاربری خودرو را نیز فراهم ساخته است.

ما در این متن سعی کردیم که تمام مواردی که برای اجاره یک ون خوب برای سفرتان را در اختیارتان قرار داده باشیم. امیدواریم که نهایت استفاده را از این متن داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1762

به "اجاره ون های گردشگری و تشریفاتی - چه ون هایی برای مسافرت راحت است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره ون های گردشگری و تشریفاتی - چه ون هایی برای مسافرت راحت است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید