ادامه ابهامات در پرونده شکایت پرسپولیس از خلیل زاده، تداوم نامه نگاری بین کمیته شرایط و استیناف

به گزارش مجله ابوذریون، کمیته شرایط فدراسیون فوتبال همچنان ابهامات فراوانی برای رسیدگی به پرونده شکایت پرسپولیس از خلیل زاده دارد و به همین دلیل هنوز به این پرونده رسیدگی نشده است.

ادامه ابهامات در پرونده شکایت پرسپولیس از خلیل زاده، تداوم نامه نگاری بین کمیته شرایط و استیناف

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از رفت و برگشت پفراینده شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده بین کمیته استیناف و کمیته شرایط، 5 بهمن ماه کمیته استیناف در حکمی بیان کرد حضور خلیل زاده در تیم قطری منافاتی با رسیدگی این پفراینده در کمیته شرایط ندارد و این کمیته باید به پفراینده شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن رسیدگی کند.

حدود 15 روز پس از این اتفاق، کمیته شرایط فدراسیون لایحه پرسپولیس و همچنین لایحه دفاعی وکیل شجاع خلیل زاده را از طرفین دعوا دریافت کرد و قرار بود به زودی حکم این پفراینده صادر گردد، اتفاقی که با گذشت نزدیک به یک ماه از فرایند رسیدگی هنوز رخ نداده است.

پیگیری خبرنگار خبرنگاران نشان می دهد ابهامات موجود در پفراینده و همچنین شبهات در صلاحیت کمیته شرایط در رسیدگی به این پفراینده باعث شده این کمیته فعلاً حکمی در پفراینده مذکور صادر نکند.

همچنان نامه نگاری ها بین کمیته شرایط و کمیته استیناف برای تعیین شدن صلاحیت این کمیته در رسیدگی به شکایت پرسپولیس از خلیل زاده ادامه دارد و فعلاً تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1708

به "ادامه ابهامات در پرونده شکایت پرسپولیس از خلیل زاده، تداوم نامه نگاری بین کمیته شرایط و استیناف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه ابهامات در پرونده شکایت پرسپولیس از خلیل زاده، تداوم نامه نگاری بین کمیته شرایط و استیناف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید