بیانیه باشگاه پرسپولیس در حمایت از کادر فنی و بازیکنان

به گزارش مجله ابوذریون، باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای حمایت همه جانبه خود را از یحیی گل محمدی و سایر اعضای کادر فنی این تیم اعلام نمود.

بیانیه باشگاه پرسپولیس در حمایت از کادر فنی و بازیکنان

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس بیانیه ای به توضیح زیر صادر کرد:

در روزها و شب هایی که گذشت، روی تلخ فوتبال را با هم و در کنار هم تجربه کردیم. آنگونه که در هنگامه قهرمانی و خلق افتخارها همراه هم بوده ایم اکنون نیز کنار هم خواهیم ایستاد. از بازیکنان و به طور خاص از سرمربی تیم خود حمایت و اعتماد قاطع خویش را اعلام می کنیم. هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس به توانمندی و درایت یحیی گل محمدی و همکارانش، اعتقاد پایدار دارند و این نیازی به گفت وگو ندارد. این حمایت از اصول اساسی باشگاه است.

شب و روز سختی بر همه ما گذشت، اما دیگر به تاریخ پیوست. از آن تجربه کسب خواهیم کرد، برای حرکت و افتخارآفرینی دیگرباره.

همه با هم، دست رد به سینه آنهایی می زنیم که در این بحبوحه، برای شکاف بین ارکان این خانواده بزرگ و شایسته ستایش، لحظه شماری می نمایند.

سرمربی با دانش ما، در روزهای اخیر، بزرگوارانه درباره مسئولیت خویش در قبال ناکامی تیم سخن گفت و این تفاوت انسان ها و تیم های اصیل است. تأکید می کنیم نه فقط ایشان که همه ما در تیم و باشگاه، بابت این ناکامی خود را در محضر طرفداران بزرگ پرسپولیس و مردم شریف ایران مسئول می دانیم و با وجود تمام مسائلی که وجود داشت و دارد، قصد نداریم انرژی خود را صرف بیان برخی واقعیات عیان سازیم. به جای آن، از امروز با درک دقیق تری از شرایطی که برای پرسپولیس وجود دارد در پی تکرار قهرمانی برای ششمین بار پیاپی در لیگ برتر و حضور قدرتمندتر در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا با فائق آمدن بر مسائل داخلی خواهیم بود.

از طرفداران عزیز نیز درخواست می کنیم در این لحظات حساس و آینده ساز و در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر با حمایت خود به هر شکلی که می دانند، سرخپوشان قهرمان ایران را با پشتوانه ای قوی تر، روانه رقابت ها نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1999

به "بیانیه باشگاه پرسپولیس در حمایت از کادر فنی و بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه پرسپولیس در حمایت از کادر فنی و بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید