ادامه تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در کردستان

به گزارش مجله ابوذریون، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، مساجد این استان همچنان به منظور پیشگیری از گسترش شیوع کرونا تعطیل است.

ادامه تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در کردستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، حسین خوش اقبال در جلسه شورای اطلاع رسانی کردستان اظهارکرد: برگزاری هرگونه تجمع از راه های انتقال ویروس کرونا است و از این رو تصمیم ستاد بسته ماندن مساجد و محل های تجمع تا اطلاع ثانوی است.

وی افزود: انتظار داریم روحانیون و ماموستایان دینی این موضوع مهم را رعایت کنند، تا به امروز همه دستگاه ها و گروه های مردمی در راستای مهار کرونا در این استان پای کار بوده و دانشگاه علوم پزشکی را در انجام وظایف کمک کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: این ویروس ناشناخته بوده و هر روز ابعاد تازه تری از آن روشن می شود، ضروری است جلوی فضاسازی و شایعات رسانه های معاند و ضد انقلاب با هماهنگی رسانه ها و اتاق رسانه استان گرفته شود و اجازه ندهیم ضد انقلاب از این موضوع سوء استفاده کند.

خوش اقبال یادآور شد: باید اطلاعات کافی در اختیار مردم قرار گیرد چون هنوز این بیماری از بین نرفته و رسانه ها و فضای مجازی باید به مردم هشدار دهند که بیماری همچنان وجود دارد و زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در معابر و خیابان ها ضروری است.

وی گفت: جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت مداوم برگزار می شود و آخرین تصمیمات ستاد برای استان ها ابلاغ می شود ضمن اینکه مجموعه اعضای ستاد نگران سلامت مردم هستند ولی ضروری است مردم مشارکت کنند تا از این بحران عبور کنیم.

خوش اقبال اظهارکرد: اولویت اول سلامت جامعه و پیشگیری از شیوع بیماری نحوه رعایت موازین بهداشتی در مراکز تفریحی و طبیعی است و در این راستا تمام مصوبات ستاد ملی کرونا اجرایی می شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1119

به "ادامه تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید