اصلاً حرفی علیه تاکسی داران نزده ام، به وسیله مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد

به گزارش مجله ابوذریون، نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه قطعاً به وسیله قانون پیگیر این دروغ ها خواهم بود، گفت:100 درصد این موردی که از جانب من مطرح نموده اند را تکذیب می کنم. اصلا بنده مطلبی علیه تاکسی داران در جلسه فرمانداری رشت نزده ام.

اصلاً حرفی علیه تاکسی داران نزده ام، به وسیله مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد

محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره حاشیه وی پیرامون رانندگان تاکسی، اظهار کرد: بنده یک جلسه ای در فرمانداری استان رشت در خصوص ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری داشتم که در آن جلسه نمایندگانی از اتحادیه تاکسی داران درون شهری و برون شهری حضور داشتند.

وی ادامه داد: در آن جلسه تاکید داشتم که باید به این اقشار زحمت کش توجه شایانی گردد از جمله تاکیداتی که داشتم بیمه این افراد بود که حتماً باید پیگیری گردد.

نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه باید یک امنیت شغلی و امید به آینده در این قشر ایجاد کرد، گفت: متاسفانه رسانه های فارسی زبان معاند از گفته های بنده تفاسیر خودشان را انجام دادند و تیتری علیه بنده زدند که اصلا درست نبود و بنده اصلا چنین صحبتی درباره عزیزان تاکسی دار انجام نداده بودم.

احمدی اضافه کرد: ماهیت این رسانه ها کاملا معین است و همواره دنبال اختلاف در درون کشور هستند و با شانتاژبازی و دروغ درصدد هستند تا ابتدا شکاف ها را افزایش دهند و سپس مخاطبی برای خود جذب نمایند.

وی تاکید نمود: مطمئناً این رسانه ها بدانند که این چنین جوسازی هایی در کار بنده اثری نخواهد گذاشت و قطعا بنده در جهت خدمت به مردم گام برخواهم داشت، زیرا همین قشر عزیز تاکسی دار جزء اقشاری بودند که بنده رای دادند.

نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه قطعاً به وسیله قانون پیگیر این دروغ ها خواهم بود، بیان نمود: صد درصد این موردی که از جانب من مطرح نموده اند را تکذیب می کنم. اصلا بنده چنین مطلبی را در آن جلسه بیان نکردم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1594

به "اصلاً حرفی علیه تاکسی داران نزده ام، به وسیله مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاً حرفی علیه تاکسی داران نزده ام، به وسیله مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید