انتشار همزمان تصویر، ویدئو و GIF در یک پست توئیتر امکان پذیر شد

به گزارش مجله ابوذریون، توئیتر به تازگی ویژگی جدیدی ارائه نموده است که به کاربران این امکان را می دهد تا در یک توئیت به طور همزمان از ترکیب چند تصویر، ویدئو و GIF استفاده نمایند. تا به حال، این پلتفرم به کاربران اجازه می داد که تنها از یک نوع قالب رسانه در یک پست استفاده کند؛ به عنوان مثال، چند تصویر.

انتشار همزمان تصویر، ویدئو و GIF در یک پست توئیتر امکان پذیر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، این ویژگی در حال حاضر برای کاربران اندروید و iOS این اپیکیشن ارائه شده است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا چهار آیتم رسانه ای، متشکل از تصاویر، ویدئو ها و GIF ها را در یک توئیت قرار دهید.

توئیتر در یک پست وبلاگی گفت: ترکیب انواع مختلف محتوای بصری با هم در یک توئیت به سازندگان اجازه می دهد تا با استفاده از بیش از 280 کاراکتر، راه های بیشتری برای بیان داستان خود در اختیار داشته باشند.

در مورد آزمایش اولیه رسانه های ترکیبی توئیتر در ماه جولای نیز گزارش هایی منتشر شده بود. در آن موقع، کاربران نمی توانستند این نوع توئیت ها را به وسیله دسکتاپ مشاهده نمایند. این شرکت، اکنون این ویژگی را برای همه کاربران دنیا در دسترس قرار داده است.

این شبکه اجتماعی به تازگی دکمه ویرایش توئیت را در دسترس مشترکین Blue Twitter در استرالیا، کانادا و نیوزلند قرار داده است. توئیتر بعلاوه یک رابط ویدئویی تمام صفحه تازه مشابه تیک تاک را نیز برای کاربران اندروید و iOS منتشر نموده است.

اکنون کاربران توئیتر می توانند ویدئو ها را بدون توجه به اینکه در حالت عمودی یا افقی ضبط شده اند، به صورت تمام صفحه مشاهده نمایند. آن ها می توانند به سادگی و با ضربه زدن و یا کلیک کردن بر روی یک ویدئو در برنامه، آن را به حالت تمام صفحه تغییر دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2292

به "انتشار همزمان تصویر، ویدئو و GIF در یک پست توئیتر امکان پذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار همزمان تصویر، ویدئو و GIF در یک پست توئیتر امکان پذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید