انتقاد استاندار هرمزگان به منطقه بندی دانشگاه پیغام نور

به گزارش مجله ابوذریون، استاندار هرمزگان گفت: ما در هرمزگان به منطقه بندی اجرا شده در دانشگاه پیغام نور انتقاداتی داریم و معتقدیم که این امر موجب طولانی شدن فرآیند تصمیم گیری و مدیریت ها خواهد شد.

انتقاد استاندار هرمزگان به منطقه بندی دانشگاه پیغام نور

به گزارش خبرنگاران، فریدون همتی در دیدار با دکتر مقدسی رئیس منطقه هشت دانشگاه پیغام نور کشور با بیان اینکه در خصوص منطقه بندی های دانشگاه پیغام نور، حساسیت هایی در استان ها ایجاد گردیده است، مطرح نمود: باید مد نظر داشته باشیم که آیا این منطقه بندی ها و قرار دریافت چند استان زیر نظر یک استان دیگر موجب تحول خواهد شد یا این کار تاثیری نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ما در هرمزگان به منطقه بندی انجام شده در دانشگاه پیغام نور انتقاداتی داریم و معتقدیم که این امر موجب طولانی شدن فرآیند تصمیم گیری و مدیریت ها خواهد شد، در حالی که باید کوشش کنیم این فرآیند کوتاه تر گردد.

استاندار هرمزگان اضافه نمود: به نظر بنده این نوع منطقه بندی کمکی به رشد و توسعه دانشگاه های پیغام نور در استان ها نخواهد کرد و اگر هر کدام از استان ها به طور مستقل با دانشگاه پیغام نور کشور در ارتباط باشند، بهتر خواهد بود.

همتی توضیح داد: باید آنالیز داشته باشیم که حاصل چنین تصمیماتی که برای استان ها دغدغه ایجاد می نماید، چیست و آیا سودی خواهد داشت.

وی گفت: ما اعتقاد داریم که این نوع منطقه بندی که تعدادی از استان ها زیر نظر یک استان دیگر قرار گیرند، انگیزه استان ها را برای فعالیت بیشتر در راستای رشد و توسعه دانشگاه پیغام نور کاهش می دهد و این فرآیند نیازمند اصلاح است.

استاندار هرمزگان اعلام کرد: دانشگاه ها از جمله دانشگاه پیغام نور باید به سمتی بروند که فارغ التحصیلان آنها، افرادی خلاق و مبتکر باشند که بتوانند با ایجاد شرکت های دانش بنیان برای چندین نفر اشتغالزایی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 31

به "انتقاد استاندار هرمزگان به منطقه بندی دانشگاه پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد استاندار هرمزگان به منطقه بندی دانشگاه پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید