سازنده هوشیار و بیدار این روزها چه می نماید؟

به گزارش مجله ابوذریون، محمد اوزی که این روزها تهیه کنندگی و اجرای برنامه رادیویی صبامک را عهده دار است، در دهه 60 برنامه هوشیار و بیدار را با همراهی صادق عبداللهی و بازی علیرضا خمسه و محسن یوسف بیک هر آدینه روی آنتن می برد. او کارش را با نویسندگی در برنامه باسابقه صبح آدینه با شما شروع نموده بود.

سازنده هوشیار و بیدار این روزها چه می نماید؟

به گزارش خبرنگاران، اوزی اما این روزها فقط در رادیو مشغول است و درباره صبامک چنین اعلام می نماید: این برنامه قدیمی در فصل تازه بعد از وقفه ای سه ماهه با طرحی نو و حضور هنرمندان پیشکسوت طناز رادیو به آنتن صبا برمی گردد.

این تهیه نماینده و مجری رادیو ابتدا در معرفی خودش چنین شرح می دهد: از کودکی به هنر و طنز علاقه مند بودم و همواره شخصیت شوخ طبعی داشتم. از دوران نوجوانی در مدرسه تئاتر کمدی بازی می کردم و کارم را با نویسندگی صبح آدینه با شما در رادیو آغاز کردم و به عنوان کارمند شبکه اول سیما استخدام سازمان صداوسیما شدم.

وی ادامه داد: در تلویزیون کار نویسندگی و کارگردانی برنامه های طنز را انجام می دادم و اولین نمایش طنز با عنوان حدس بزن را در شبکه اول سیما فراوری کردم و با همکاری زنده یاد صادق عبداللهی برنامه طنز صبح آدینه با شما را در رادیو راه انداختیم. برنامه خاطره انگیز هوشیار و بیدار و برنامه طنز بعد از خبر هم از کارهای من است تا اینکه در سال 92 با راه اندازی رادیو صبا به پیشنهاد دوستان، گویندگی را با برنامه صبامک آغاز کردم.

مجری صبامک سپس درباره این برنامه اعلام نمود: صبامک با هدف طرح و پاسخ دهی به پیامک های مخاطبان راه اندازی شد که به نظرم ارتباط و تعامل دوسویه با مخاطبان از مهمترین عوامل موفقیت یک برنامه و حتی یک شبکه است. برنامه صبامک به صورت تخصصی در فضایی متفاوت به این کار می پرداخت، در این برنامه همواره کوشش کردیم با شوخی و طنز با آواز و ترانه جوابگوی پیامک های مخاطبان باشیم که خوشبختانه بسیار مورد استقبال مخاطبان نهاده شد به گونه ای که حتی خود مخاطبان تشخیص می دادند چه نوع پیامک هایی باید برای این برنامه ارسال نمایند، گاهی درد دل می کردند، گاهی شعر، ترانه و لطیفه ارسال می کردند.

فصل تازه با طنازان رادیو

عمو صبامکی درباره سن و سال و قدمت برنامه صبامک هم بیان نمود: صبامک از قدیمی ترین برنامه های رادیو صباست که از اولین روزهای راه اندازی این شبکه همواره همراه مخاطبان بوده و زمستان سال جاری بعد از یک وقفه سه ماهه با طرحی تازه و با هنرمندی پیشکسوتان طناز رادیو مثل جواد انصافی و امیر پارسی در فضای شادتری همراه مخاطبان می گردد. این برنامه در فصل تازه کوشش نموده با طرح چالش های مختلف اجرای نمایش های کوتاه، داستان خوانی و بازخوانی لطیفه های ارسالی مخاطبان تعامل بیشتری با آنها داشته باشد.

  • اینفوگرافیک | کمدی هایی که یک دهه سینمای ایران را زنده نگه داشتند | از عروسک محبوبی به نام کلاه قرمزی تا رضا عطاران، جواد عزتی و...
  • بازگشت جواد انصافی به تلویزیون با خانه آبنباتی

یک روز را نمی توانم بدون عموصبامکی تصور کنم

محمد اوزی در سرانجام درباره رادیو گفت: من از تلویزیون به رادیو آمده ام و با صبامک گویندگی و اجرا را آغاز کردم و یک روز را نمی توانم بدون عموصبامکی تصور کنم. امیدوارم درنهایت این برنامه باعث نقش بستن لبخندی بر لبان مستمعین گردد.

برنامه صبامک با همکاری مجتبی تیموری آهنگساز و محمد تیموری نوازنده، جواد انصافی و امیر پارسی به عنوان گوینده، محمد جاوید شاعر و تهیه نمایندگی و گویندگی محمد اوزی هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 11 از رادیو صبا پخش می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2332

به "سازنده هوشیار و بیدار این روزها چه می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازنده هوشیار و بیدار این روزها چه می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید