ایجاد 210 فرصت شغلی با اجرای طرح ها در شهرداری بهارستان

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران/اصفهان شهردار بهارستان گفت: با اجرای پروژه های شهرداری بهارستان در سال گذشته و امسال، 210 فرصت شغلی در بهارستان ایجاد شده و اجرای این پروژه ها به نوعی درآمد پایدار برای شهر است.

ایجاد 210 فرصت شغلی با اجرای طرح ها در شهرداری بهارستان

داود بحیرایی در نشستی با خبرنگاران که امروز (چهارشنبه-4 تیر) برگزار شد، اظهار کرد: حدود 23 پروژه عمرانی در شهر بهارستان داریم که شاخص ترین آن باغ بانوان است که تا امروز 80 درصد پیشرفت دارد.

وی افزود: از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری بهارستان می توان به اجرای فاز یک فرهنگسرای خیابان ایثار اشاره کرد که در حال تکمیل است، همچنین عملیات روکش آسفالت خیابان ولیعصر و لکه گیری های سطح شهر در فاز یک که جزو تعهدات شهرداری است انجام شد و فاز دو و سه نیز به درخواست شورای شهر و شهروندان را شروع کردیم.

شهردار بهارستان به احداث پارکینگ در دو نقطه شلوغ خیابان ولیعصر و الفت با 110 واحد پارکینگ اشاره کرد و گفت: پیاده رو سازی و فضای سبز مناسب شهری در حال اجراست و تالار نور نیز تا دو ماه آینده تکمیل و بهره برداری می شود.

وی از بازسازی کامل ساختمان شورای شهر بهارستان خبر داد و گفت: درصدد بهره برداری از سومین ساختمان آتش نشانی در بهارستان هستیم.

بحیرایی بیان نمود: در حوزه شهرسازی امسال تا ابتدای تیر 92 پروانه ساختمانی تایید شد، درحالی که صدور پروانه در مدت مشابه سال قبل 65 پروانه بوده است.

وی با بیان اینکه در مورد پرونده های کمیسیون ماده صد، جلسات به صورت مرتب برگزار می شد، اما به خاطر شیوع کرونا جلسات برگزار نشد و یا کمتر برگزار شد، ادامه داد: مکاتبه با شرکت عمران بهارستان داشتیم تا زمین های مناسب جهت احداث پارکینگ را معرفی کند.

شهردار بهارستان به اجرای 23 پروژه نورپردازی شهر اشاره کرد و افزود: اجرای دیوار نگاره ها در شهر بهارستان که کمتر کار شده بود، بهسازی دیواره های قدیمی، خرید و نصب مبلمان شهری، نصب آب نما، نصب المان ها و نورپردازی، نصب تابلوهای ترافیکی و چراغ های راهنمایی و رانندگی که آسیب دیده بود از دیگر اقدامات شهرداری بهارستان است.

وی از اضافه شدن 12 هکتار فضای سبز به فضای سبز بهارستان خبر داد و گفت: از شهروندان درخواست می کنیم در منازل خود هم درخت بکارند چون این کار بهترین کمک برای توسعه سرانه فضای سبز شهر است.

بحیرایی در مورد سگ های ولگرد در شهر بهارستان نیز تاکید کرد: در زندگی شهرنشینی باید یکسری اصول و قواعد رعایت شود، این درحالی است که به خاطر نزدیکی به منطقه مَرغ، سگ های ولگرد به شهر هجوم می آورند و زباله ها و یا مواد غذایی که برخی شهروندان برای آنها می گذارند را می خورند و زاد و ولد آنها زیاد می شود و همین موضوع باعث بیشتر شدن جمعیت حیوانات در شهر می شود.

وی اعلام کرد: برای مقابله با معضل سگ های ولگرد، پیمانکاری داریم که این سگ ها را زنده گیری و در محلی نگهداری و عقیم و سپس پلاک گذاری می کند و دوباره رها می کند.

شهردار بهارستان با اشاره به برگزاری جلسات مختلف برای پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری شهر، گفت: هم اکنون 7 پروژه شاخص داریم و سال قبل دو پروژه به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه بازار روز فدک در مرحله صدور پروانه است و در صورت اجرا مشابه بازارهای کوثر در اصفهان خواهد بود، افزود: تسویه پساب برای فضای سبز شهر بهارستان نیز در حال بررسی است و با انتخاب پیمانکار اجرایی می شود.

بحیرایی با بیان اینکه با اجرای پروژه های شهرداری بهارستان در سال گذشته و امسال 210 فرصت شغلی در بهارستان ایجاد شد، افزود: اجرای این پروژه ها به نوعی درآمد پایدار برای شهر است.

وی رقم بودجه سال گذشته شهرداری بهارستان را 62 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بودجه امسال شهرداری بهارستان 96 میلیارد و 400 میلون تومان است که 60 درصد رشد نسبت به سال گذشته برای آن پیش بینی شده است.

شهردار بهارستان با اشاره به اینکه در حوزه نیروی انسانی 25 نفر از سیستم شهرداری بهارستان به دلیل بازنشستگی، سرانجام ماموریت و یا دلایل دیگر رفته اند، گفت: توانسته ایم 6 نفر مامور به خدمت بگیریم ولی همچنان 19 نفر کمتر از تعدادی است که از سیستم خارج شده اند.

وی با تاکید براینکه نیروی مازاد در شهرداری بهارستان نداریم، شرح داد: تعداد نیروها حدود نصف چارت سازمانی است.

بحیرایی از افتتاح چند پروژه در شهر بهارستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: باغ بانوان، تالار نور و فاز یک فرهنگسرا در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

شهردار بهارستان با تاکید براینکه کوچکترین مانعی برای اجرای پروژه ها در شهر بهارستان ایجاد نمی کنیم، گفت: این به شرطی است که حق و حقوق شهر و شهروندان حفظ شود.

وی همچنین از برطرف شدن مسائل برای احداث سینمای شهر بهارستان خبر داد و گفت: گرچه ادعاهایی مطرح شده ولی تا به امروز هیچ شهروندی به ما اعلام نکرده که اجاره ای به اداره کل اوقاف و امور خیریه به خاطر وقفی بودن ملک اش می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1237

به "ایجاد 210 فرصت شغلی با اجرای طرح ها در شهرداری بهارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 210 فرصت شغلی با اجرای طرح ها در شهرداری بهارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید