باقرزاده: مصدومیت عابدینی نگران کننده نیست

به گزارش مجله ابوذریون، رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: مصدومیت کاپیتان تیم ملی سابر جای نگرانی ندارد و حتما در اردوی بعدی سابریست ها حضور خواهد داشت.

باقرزاده: مصدومیت عابدینی نگران کننده نیست

فضل اله باقرزاده در گفت و گو با خبرنگاران درباره اینکه مصدومیت مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی سابر جای نگرانی دارد یا خیر، تاکید نمود: اصلا جای نگرانی نیست و خیلی با انگیزه کار می نماید. عابدینی در اردو اول سابر حضور نداشت اما از اردوی بعدی 100درصد شرکت می نماید. در فروردین ماه پس از مسابقات زون آسیا که برای توزیع سهمیه المپیک است، قهرمانی آسیا برگزار می گردد. تیم سابر ایران چون سهمیه دارد در زون آسیا حضور ندارد اما با تمام توان در قهرمانی آسیا شرکت می نماید چون امتیاز قهرمانی آسیا در رنکینگ جهانی محاسبه می گردد.

باقرزاده در خصوص زمان برگزاری اردوی تیم ملی اپه و فلوره مردان و سابر، اپه و فلورهبانوان برای حضور در مسابقات زون آسیا جهت کسب سهمیه المپیک بیان نمود: اردوی تیم ملی اپه دختران از شنبه هفته آینده در اصفهان شروع می گردد و برای اینکه پروتکل ها را رعایت کنیم ، نفرات اصلی را دعوت کردیم بنابراین سه نفر در این اردو خواهند بود. اردوی اپه مردان هم با حضور چهار نفر از شنبه هفته آینده در مشهد برگزار می گردد. اردوی فلوره مردان و سابر بانوان هنوز قطعی نشده اما به احتمال زیاد شنبه هفته آینده در تهران خواهد بود.

او ادامه داد: تمام نفرات باید 48 ساعت قبل از حضور در اردو تست PCR بدهند و هزینه این تست ها و رفت و آمدشان را نیز فدراسیون پرداخت می نماید. اردوی سابر مردان هم 10 روزه بود که تمام شد. پیمان فخری سرمربی تیم سابر به همراه رییس کمیته ملی المپیک به مدت چهار روز در اجلاس شورای المپیک آسیا شرکت می نماید و زمانی که برگردد برنامه اردوی مجدد سابر را تنظیم می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1528

به "باقرزاده: مصدومیت عابدینی نگران کننده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقرزاده: مصدومیت عابدینی نگران کننده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید