بجنورد، قهرمان مسابقات کشتی بزرگسالان خراسان شمالی

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران/خراسان شمالی کشتی گیران بجنورد، قهرمان مسابقات انتخابی استان کشتی آزاد و فرنگی خراسان شمالی شدند.

بجنورد، قهرمان مسابقات کشتی بزرگسالان خراسان شمالی

رئیس هیئت کشتی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقات با حضور کشتی گیرانی از شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان، فاروج، آشخانه، جاجرم و گرمه برگزار گردید که در مجموع نتایج تیمی، بجنورد برنده مسابقات انتخابی استان شد.

ولی ضیغمی گفت: در کشتی آزاد، شهرستان های اسفراین و فاروج به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و در بخش کشتی فرنگی شهرستان اسفراین و شیروان به ترتیب پیروز به کسب مقام دوم و سوم شدند.

وی از نفرات منتخب این مسابقه در استان نام برد و گفت: در رده بزرگسالان کشتی آزاد امیر علیزاده در وزن های 57 کیلوگرم، داریوش حضرتقلی زاده 61 کیلوگرم، مهدی فرخی 65 کیلوگرم، اسماعیل محمدی کیا 70 کیلوگرم، سهیل نودهی 74 کیلوگرم، مسعود ساعدی 79 کیلوگرم، مسیح خاکشویی 86 کیلوگرم، داریوش یزدانی 92 کیلوگرم، امیرحسین علی پور 97 کیلوگرم و محمد شاکری در 125 کیلوگرم در جایگاه اول قرار گرفتند.

ضیغمی اضافه کرد: در رده جوانان کشتی فرنگی نیز در وزن های 55 کیلوگرم محمد امین روشنی، 60 کیلوگرم علی غلامی، 63 کیلوگرم ابوالفضل پزشک، 67 کیلوگرم مهدی علی پور، 72 کیلوگرم تعیین محمدی، 77 کیلوگرم وحید شادکام، 82 کیلوگرم سینا محمدزاده، 97 کیلوگرم محمد یونسی و 130 کیلوگرم علی محمدنژاد مقام اول را کسب کردند.

وی گفت: نفرات برتر این مسابقات در کشتی آزاد و فرنگی استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند.

ضیغمی بیان نمود: مسابقات قهرمانی کشور 23 دی ماه امسال در استان گلستان با حضور تمامی استان ها برگزار می گردد.

ضیغمی در بخش دیگری از گفت وگو از تشکیل تیم آلیش بانوان خراسان شمالی اطلاع داد.

ضیغمی اضافه کرد: تا به امروز آمادگی آلیش بانوان با چند اعزام به رقابت های تهران و فریمان محک زده شده است.

وی بعلاوه در ادامه گفت: هیئت کشتی استان تا به امروز 12 اعزامی به رقابت های کشوری داشته و تا خاتمه سال، هشت اعزام دیگر در رده های مختلف آزاد و فرنگی انجام می گردد.

ضیغمی در خاتمه با اشاره به اهداف هیئت کشتی بیان نمود: یکی از اهداف هئیت کشتی استان پایه ریزی کشتی نونهالان و نوجوانان در کشتی آزاد و فرنگی است که امیدهای آینده استان به حساب می آیند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2100

به "بجنورد، قهرمان مسابقات کشتی بزرگسالان خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بجنورد، قهرمان مسابقات کشتی بزرگسالان خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید