برگزاری کنکور های سال 99 پابرجاست ، از اعلام زمان ثبت نام تا آخرین تصمیمات تعرفه اینترنت دانشجویان

به گزارش مجله ابوذریون، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

برگزاری کنکور های سال 99 پابرجاست ، از اعلام زمان ثبت نام تا آخرین تصمیمات تعرفه اینترنت دانشجویان

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

آزمون سراسری سال 99 در همه مقاطع برگزار خواهد شد

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: کنکور ورودی دانشگاه ها در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری طبق روال سال های قبل انجام می گردد و در صورت لزوم با چند هفته تاخیر برگزار خواهد شد.

چگونه برگزار کردن امتحانات سرانجام ترم به دانشگاه ها سپرده شد

وزارت علوم تحقیقات و فناوری بخشنامه ای برای برنامه ریزی و برگزاری امتحانات سرانجام نیمسال دوم 1399-1398 به دانشگاه ها ابلاغ کرد.

امکان ثبت نام مجدد برای شرکت در کنکور 99 فراهم شد

کلیه داوطلبان ثبت نام نماینده و متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال 1399 برای پذیرش در رشته های با آزمون دوره های روزانه، نوبت دوم شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیغام نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در مهلت مجددی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور هفته آخر اردیبهشت ماه سال جاری اطلاع رسانی می گردد نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی یا ثبت نام جدید خود اقدام نمایند.

برگزاری آزمون های بین المللی در اردیبهشت ماه مجددا لغو شد

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور کلیه آزمون های بین المللی در ایران که به دلیل شیوع کرونا قرار بود، اردیبهشت ماه برگزار گردد، مجددا لغو شدند.

آزمون زبان تخصصی دوره دکتری دانشگاه پیغام نور به تعویق افتاد

امیرحسین بهروز مدیر روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: برگزاری آزمون زبان تخصصی دوره دکتری دانشگاه پیغام نور - ETPNU به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

ثبت نام مجدد آزمون فلوشیپ 99 از یکم اردیبهشت ماه شروع می گردد

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 99 که در بازه های زمانی مقرر پیروز به ثبت نام نشدند می توانند از یکم تا سوم اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir ثبت نام نمایند.

هزینه اینترنت دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای کلاس های مجازی تا یک ششم کاهش یافته است

محمد حسین عبداللهی، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: با توجه به اینکه دانشجو بضاعتش محدود است برخی دستگاه ها به ارائه 50 درصد تخفیف پرداخته اند. قصد داریم یک راهنمای کلی از این دست آماده و برای دانشجویان ارسال کنیم در کنار این موضوع با یاری شرکت ها این امکان را فراهم نموده ایم تا تمام دانشجویانی که از سامانه دانشگاه خوارزمی استفاده می نمایند هزینه هایشان تا حداقل یک ششم کاهش یابد.

دسترسی به تمام سرور های آموزش مجازی دانشگاه تربیت مدرس رایگان شد

آسیا تک با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی و احتیاج به برقراری آموزش آنلاین، دسترسی به تمامی آموزش های مجازی سرور های دانشگاه تربیت مدرس را تا اردیبهشت 99 رایگان کرد.

خدمات الکترونیک دانشگاه پیغام نور ویژه دوران کرونا

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور درباره خدمات الکترونیک این دانشگاه به دانشجویان در روز هایی کرونایی شرح داد.

آزمون دکتری علوم پزشکی خردادماه به شیوه الکترونیک برگزار می گردد

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی سال تحصیلی 1399-1400 برای اولین بار به شیوه الکترونیک در روز های 21، 22 و 23 خردادماه 1399 برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری به تعویق افتاد

زمان برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری- قوه قضائیه سال 1398 که پیش از این قرار بود نهم خردادماه 99 باشد به تعویق افتاده است و زمان جدید برگزاری آن متعاقبا به وسیله سایت سازمان سجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

جزئیات حذف واحد و ترم در دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

جزییات حذف واحد و حذف ترم در دانشگاه شهید بهشتی از سوی معاونت آموزشی دانشگاه اعلام شد.

فهرست دانشگاه های پذیرنده دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 99 منتشر شد

مرکز سنجش آموزش پزشکی در مورد اعلام معدل و دریافت فرم مربوطه جهت ثبت نام در مهلت تمدید آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 99 و فهرست دانشگاه های پذیرنده دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 99 اطلاعیه ای صادر کرد.

شرایط حذف درس و ترم در دانشگاه خوارزمی اعلام شد

عبداللهی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: دانشجویان برای حضور در کلاس های مجازی اگر به سبب شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی روبه رو شده اند، می توانند نسبت به حذف درس و ترم خود اقدام نمایند.

آزمون کارشناسی به پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیمه دوم مردادماه برگزار می گردد

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی تهران با توجه به شرایط کنونی و تعویق کلیه آزمون ها، آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در صورت مهیا بودن شرایط، در نیمه دوم مرداد ماه سال 99 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1081

به "برگزاری کنکور های سال 99 پابرجاست ، از اعلام زمان ثبت نام تا آخرین تصمیمات تعرفه اینترنت دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کنکور های سال 99 پابرجاست ، از اعلام زمان ثبت نام تا آخرین تصمیمات تعرفه اینترنت دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید