بحران زا نباشیم

به گزارش مجله ابوذریون، شهر: دبیر نخستین جشنواره شهر آماده با تاکید بر پرهیز از بحران زا شدن در جامعه، آثار ارائه شده در بخش عکس این جشنواره را درخشان اسم کرد.

بحران زا نباشیم

به گزارش خبرنگار شهر، سیف الله صمدیان کارگردان و دبیر نخستین جشنواره شهر آماده در مراسم اختتامیه این جشنواره با تاکید بر این که جناب آقای محمدی در این جشنواره از بحران زی بودن سخن گفتند ، امیدوارم بحران زا نباشیم و اضافه نمود: بحران زایی مهمتر از زیستن در کنار بحران است. تک تک ما وظایفی داریم که یادمان رفته یا جدی نگرفته ایم و باید به آن عمل کنیم.

او اضافه نمود: حضور من به اسم دبیر این دوره از جشنواره شهر آماده از این جا آغاز شد که دوستان مدیریت بحران با مرکز ارتباطات شهرداری به ائتلاف محبت آمیز ای رسیده بودند که اولین جشنواره را برگزار نمایند و وقتی من شنیدم که این موضوع هست با این که عادت به حضور در مجامع دولتی نداشتم فکر می کردم ورود به این جاها مشکل است ولی خوشبختانه تا این لحظه احساس خوبی دارم و گروه داورانی که از آنها دعوت کردم و نتیجه کار را که دیدم احساس کردم با این که 17 سال دیر (از زلزله بم) آغاز نموده ایم اما باز خوب است که آغاز نموده ایم. از آن موقع انبوهی از تصاویر از بحران های ناخواسته را داریم که می شد نباشد و تصاویر اینها موجود بود و یک جا جمع نشده بود خوشبختانه این دوره این رخ داد وقتی نتیجه کارها را دیدیم باور نمی کنید.

او در ادامه گفت: در بخش عکس بسیار آثار ارائه شده درخشان بود. در بخش فیلم چون اولین دوره بود ، آثار زیادی ارائه نشد، حدود دو هزار عکس و 95 فیلم به جشنواره آمده است و امیدوارم این جشنواره جرقه امیدی ایجاد کند که شهروندان جامعه بدانند بحران و مقابله با آن جدی گرفته شده است.

خبرنگار: اکبر بیاتی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1909

به "بحران زا نباشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران زا نباشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید