براتچی: با حذف کامپوند از بازیهای آسیایی تمام امیدهایمان از بین می رود

به گزارش مجله ابوذریون، عضو تیم ملی تیروکمان گفت: تمام تلاشم بر این است که با حضور قدرتمند در رقابت های قهرمانی آسیا در بنگلادش، بار دیگر رنکینگ خود را افزایش دهم.

براتچی: با حذف کامپوند از بازیهای آسیایی تمام امیدهایمان از بین می رود

از سفر با تور سریلانکا زمستان 99 به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

پریسا براتچی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط خود برای شرکت در قهرمانی آسیا در بنگلادش، اظهار کرد: خوشبختانه آسیب دیدگی مچ دستم کاملا رفع شده و از نظر رکوردی شرایط خیلی خوبی دارم. البته سعی می کنم تمرینات خود را آرام آرام انجام دهم تا فشار زیادی به مچ دستم وارد نگردد. هر چند برخی وقت ها در این ناحیه احساس درد دارم، اما از نظر آمادگی بدنی به شرایط قبلی خود بازگشتم و در آخرین رکوردگیری که در سایت تیروکمان داشتم، رکورد 350 را به ثبت رساندم.

وی گفت : به دلیل آسیب دیدگی مچ دستم فرصت های خوبی را از جمله حضور در مسابقات جام جهانی آلمان، فینال فینالیست های رم و ایتالیا و در نهایت مکزیک را از دست دادم. هر چند تیم کامپوند به دلیل عدم صدور ویزا در رقابت های جهانی مکزیک حضور پیدا نکرد، اما به هر حال از دست دادن این رقابت ها سبب شد تا رنکینگم که قبل از جام جهانی آلمان هفت بود، در صندلی سیزدهم جهان قرار بگیرم. بنابراین تمام کوششم بر این است تا بتوانم با آمادگی خیلی خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش شرکت کنم تا با کسب مدال انفرادی و تیمی بار دیگر رنکینگ خود را افزایش دهم.

براتچی افزود: با تمرینات خوبی که در طی این مدت داشتم در وهله اول سعی خواهم کرد به مدال انفرادی کامپوند زنان دست پیدا کنم و سپس در بخش تیمی و میکس برای کسب مدال کوشش خواهم کرد.

عضو تیم ملی تیروکمان، خاطر نشان کرد: سال جاری رقابت های بسیار مهمی را از دست دادم و این مساله سبب شد که از نظر روحی ضربه سنگینی به من وارد گردد. البته شاید حکمتی در آن بود که نتوانستم در چنین رقابت های مهمی حضور پیدا کنم، به هر صورت با وجود آسیب دیدگی که داشتم، دست از کوشش برنداشتم و تمام امیدم بر این است که بتوانم دوباره خود را در رقابت های قهرمانی آسیا مطرح کنم.

وی همچنین درباره عدم حضور رشته کامپوند در بازی های آسیایی جاکارتا افزود: هنوز خبر قطعی مبنی بر عدم حضور تیم کامپوند در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی را به ما اعلام نکرده اند. امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد. به هر صورت اگر کامپوند نتواند در بازی های آسیایی 2018 شرکت کند، تمام آرزوها و امیدهای این تیم از بین می رود. این تیم چون المپیکی نیست، کمانداران کامپوند سخت کوشش می نمایند تا در بازیهای آسیایی 2018 اندونزی حضور پررنگی داشته باشند. عدم حضور تیم کامپوند در جاکارتا ضربه خیلی بدی به کامپوند ایران وارد خواهد نمود.

براتچی در خاتمه گفت : امیدوارم کنفدراسیون آسیا در رای خود تجدید نظر داشته باشد تا امکان حضور تیم کامپوند در بازیهای آسیایی 2018 اندونزی فراهم گردد. با صندلیی که تیم کامپوند ایران در جهان دارد، من یقین دارم که ما در بازیهای آسیایی هم در بخش زنان و هم مردان می توانیم روی سکو قرار بگیریم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 752

به "براتچی: با حذف کامپوند از بازیهای آسیایی تمام امیدهایمان از بین می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "براتچی: با حذف کامپوند از بازیهای آسیایی تمام امیدهایمان از بین می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید