برخورد قاطع با متصرفان اراضی منابع طبیعی

به گزارش مجله ابوذریون، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: با متخلفان و متصرفان اراضی منابع طبیعی برخورد قضایی می گردد.

برخورد قاطع با متصرفان اراضی منابع طبیعی

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، اسفندیار خزایی اضافه نمود: ما از 10 گروه گشت و بازرسی در همه شهرستان های استان برای حفاظت و صیانت از عرصه های طبیعی یاری گرفته ایم.

وی ادامه داد: با همکاری قضات استان هم برخورد قانونی و سخت گیرانه با متجاوزین به اراضی ملی می گردد.

خزایی اعلام کرد: هم اکنون یگان حفاظت منابع طبیعی بطور مستمر در عرصه های منابع طبیعی اکیپ های گشت و مراقبت دارد. همکاری و همراهی قضات در برخورد قاطعانه با متصرفان به منابع ملی قابل تقدیر است و مقدار قابل توجهی از اراضی ملی تصرف شده با صدور آرای محاکم قضائی شهرستان به بیت المال بازگشته است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی در بهره برداری اصولی و حفاظت از منابع ملی گفت: مردم هم به منابع طبیعی به عنوان سرمایه هایی ملی نگاه نمایند تا برای آیندگان حفظ و حراست گردد.

رئیس دادگستری دادستان شهرستان ملایر هم به اینکه در صیانت از بیت المال و برخورد بازدارنده با متجاوزین عرصه های ملی اهتمام داریم اشاره نمود و گفت: با همکاری منابع طبیعی در برخورد قاطعانه با زمین خواران متخلفین به عرصه های منابع طبیعی از هیچ گونه تلاشی کوتاهی نخواهد کرد و با قاطعیت با زمین خواری برخورد می کنیم.

سعید احمدی فر اعلام کرد: در کنار پیشگیری و بازدارندگی از جرم احترام به قانون هم ملاک عمل است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1202

به "برخورد قاطع با متصرفان اراضی منابع طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قاطع با متصرفان اراضی منابع طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید