آنالیز و آشنایی با مراکز خرید پاتایا

به گزارش مجله ابوذریون، مراکز خرید پاتایا

آیا با مراکز خرید پاتایا آشنایی دارید؟ یکی از مهمترین مقاصد گردشگری که بسیاری آن را به عنوان هدف خود قرار می دهند را می توان پاتایا دانست که این شهر یکی از بهترین و معروف ترین شهر های تایلند می باشد. این شهر به دلیل اینکه مقصد بسیاری از گردشگران می باشد دارای مراکز خرید متنوعی است که هر یک از این مراکز دارای ویژگی های مختلفی خواهند بود. توجه داشته باشید که مراکز خرید پاتایا بعضی در سواحل این شهر و بعضی در مرکز شهر قرار گرفته اند. گفتنی است که هر یک از مراکز خرید در شهر پاتایا اقدام به فروش نوع خاصی از محصولات کرده اند و به همین می توانید مرکز خرید مورد نظر خود را از این میان انتخاب نمایید. از مراکز خرید لوکس گرفته تا مراکز خرید قدیمی را می توانید در این شهر شاهد باشید. بازارچه ها را می توان از جمله مهمترین مراکز خرید پاتایا دانست که این بازارچه ها می توانند مناسب ترین مرکز جهت خرید سوغاتی باشند. در این مراکز می توانید انواع محصولات برند و همچنین محصولات محلی را مشاهده نمایید. یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مراکز فروش پاتایا قیمت مناسبی نسبت به سایر مراکز داشته و می توانید با نازلترین قیمت محصولات و سوغاتی های مورد نظر خود را خریداری نمایید.

آنالیز و آشنایی با مراکز خرید پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

فستیوال از جمله مراکز خرید پاتایا

یکی از بهترین مراکز خرید پاتایا را می توان فستیوال دانست که این مرکز خرید می تواند تمامی خواسته های شما را برآورده سازد. تاریخ احداث این مرکز خرید به تاریخ 2009 برمیگردد و این مرکز خرید را می توانید از هر نقطه نوار ساحلی مشاهده کنید. چرا که این مرکز خرید بلندترین سازه را در میان سازه های نوار ساحلی پاتایا دارد. در این مرکز خرید می توانید انواع فروشگاه های مختلف را شاهد باشید که هر یک از فروشگاه ها مشغول فروش انواع خاصی از اقلام مورد احتیاج مردم هستند و می توانید بهترین محصولات را از این فروشگاه خریداری نمایید. در مرکز خرید فستیوال پاتایا می توانید کنندگی انواع برند های معروف را مشاهده نمایید.

در این مرکز خرید اغلب فروشگاه ها مشغول فروش پوشاک هستند اما می توانید زیور آلات و همچنین لوازم الکترونیکی را نیز از این مرکز خریداری نمایید. علاوه بر خرید در این مرکز می توانید از رستوران های متعدد و کافه ها لذت ببرید. کافه های فستیوال بهترین و مرغوب ترین غذاهای تایلندی را تقدیم حضورتان خواهند کرد و می توانید بهترین تجربه را در این رستوران ها داشته باشید. توجه داشته باشید که غذاهای این رستوران ها تنها غذاهای محلی سرو نمی کنند و می توانید انواع غذاهای مختلف را در این رستوران ها سرو نمایید. سینمای مرکز خرید می تواند بهترین مرکز جهت گذراندن اوقات خوش در پاتایا باشد چرا که این سینما از جمله مدرن ترین سینماهای پاتایا به شمار می رود. سالن بولینگ مرکز خرید نیز می تواند به عنوان یکی از بهترین ها به شمار رود که می توانید ساعاتی را به سرگرمی و تفریح در این بخش اختصاص دهید.

بازارچه شناور از جمله مراکز خرید پاتایا

یکی از بهترین و دیدنی ترین مراکز خرید پاتایا را می توان بازارچه شناور این شهر دانست که این بازارچه تجربه خرید از یک بازارچه روی دریا را به شما خواهد داد. این بازار را می توانید از ساعت 10 صبح الی 23 شب مشاهده نمایید. در این بازارچه می توانید از تفریحاتی مانند بازدید از موزه و همچنین تئاتر نیز استفاده نمایید. این بازارچه علاوه بر جنبه خرید، جنبه گردشگری نیز دارد و بسیاری از گردشگران پاتایا از این منطقه دیدن می کنند.

پس از بانکوک بزرگترین بازارچه شناور تایلند متعلق به پاتایا می باشد که در این مرکز خرید می توانید بازارهای فروش را بر روی قایق ها به صورت شناور مشاهده نمایید چرا که اجناس فروشگاهی را قایق ها به فروش می رسانند و هر یک از قایق ها را می توان یک فروشگاه مجزا دانست. فروش بر روی قایق را نمی توان دلیلی بر نامرغوب بودن جنس اجناس دانست و می توانید بهترین و مرغوب ترین جنس ها را از روی این قایق ها خریداری نمایید. از جمله اقلامی که در این مرکز خرید به فروش می رسد می توان به صیفی جات، پوشاک و همچنین زیور آلات اشاره نمود. همچنین می توانید ضمن بازدید از اجناس قایق گشتی نیز در اطراف بازارچه داشته باشید که با این کار با یک تیر دو نشان زده و می توانید از قایق سواری نیز در کنار خرید لذت ببرید.

رویال گاردن از جمله مراکز خرید پاتایا

یکی از مهمترین مراکز خرید پاتایا را می توان رویال گاردن دانست که شهرت این مرکز خرید به دلیل وسعت و مرغوبیت اجناس آن می باشد. فروشگاه های متعددی در این مرکز خرید فعالیت می کنند و می توانید از میان تنوع بالای فروشگاه ها بهترین مورد را جهت خرید انتخاب نمایید. این مرکز خرید، تشکیل شده از تعداد بسیار زیادی فروشگاه های برند فروشی می باشد و می توانید انواع محصولات برند و باکیفیت را با نازلترین قیمت خریداری نمایید.

همچنین این مرکز خرید با نمای زیبایی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران پاتایا قرار گرفته و نمای آن تشکیل شده از یک هواپیمای قرمز رنگ فرو رفته در دل صخره می باشد که بر بالای آن نیز می توانید بالنی به رنگ زرد و سفید شاهد باشید. در این مرکز خرید می توانید انواع وسایل مختلف را مشاهده نمایید. این مرکز خرید تشکیل شده از 3 طبقه می باشد که از آن می توانید انواع زیور آلات، سوغاتی ها، لوازم الکترونیکی و همچنین پوشاک خریداری نمایید. فودکورت مرکز خرید را به هیچ وجه از قلم نیاندازید. این مرکز در میان محبوب ترین مراکز خرید پاتایا قرار گرفته که این امر نشان دهنده کیفیت اجناس و قیمت پایین محصولات آن خواهد بود.

سنترال سنتر از جمله مراکز خرید پاتایا

یکی از معروف ترین مراکز خرید پاتایا را می توان سنترال سنتر دانست که این مرکز خرید به دلیل طراحی شیک و لوکسی که دارد توانسته مورد توجه بسیاری قرار گیرد. در این مرکز خرید می توانید بیش از 130 فروشگاه را هدف قرار دهید که هر یک از این فروشگاه ها محصولات خاصی را به فروش رسانده و تنوع محصولی بالایی را می توانید در سنترال سنتر تجربه نمایید.

در این مرکز خرید از سوپرمارکت گرفته تا فروشگاه های پوشاک می توانید مشاهده نمایید. رستوران های مرکز خرید بهترین و مرغوب ترین غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کنند و می توانید از سینمای 5 بعدی آن لذت ببرید.

مایک از جمله مراکز خرید پاتایا

یکی از معروف ترین مراکز خرید پاتایا را می توان مایک دانست که در این مرکز خرید می توانید انواع اقسام اقلام مورد احتیاج خود را با کمترین قیمت خریداری نمایید. مهمترین ویژگی این مرکز خرید را می توان قیمت دانست چرا که قیمت در مایک پایین تر از سایر مراکز خرید پاتایا خواهد بود.

در این مرکز خرید اغلب محصولات فیک به چشم می خورند اما می توانید محصولات باکیفیت نیز در آن شاهد باشید. سوغاتی های تایلند بخش عمده ای از مرکز خرید را به خود اختصاص داده اند و می توانید بهترین و باکیفیت ترین سوغاتی ها را برای دوستان و آشنایان خود خریداری نمایید.

مراکز خرید ذکر شده تنها بخشی از مراکز خرید پاتایا بوده اند و در این شهر مراکز خرید بسیاری ارزش دیدن خواهند داشت.

منبع: دلتابان
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 332

به "آنالیز و آشنایی با مراکز خرید پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز و آشنایی با مراکز خرید پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید