مرکز خرید ام بی کی بانکوک؛ خریدی فوق العاده

به گزارش مجله ابوذریون، این روز ها تایلند به یکی از مراکز محبوب گردشگری میان گردشگران و خصوصا گردشگران ایرانی تبدیل شده است. بانکوک، پایتخت این کشور نیز یکی از شهر هایی است که گردشگران حتما از آن دیدن می نمایند. از مکان های مختلف و دیدنی این شهر که بگذریم، خرید کردن بخش مهم و البته لذت بخش این سفر است. مرکز خرید ام بی کی یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین مراکز خرید در بانکوک و بسیار مورد توجه گردشگران است. برای آشنایی بیشتر با آن، با خبرنگاران همراه شوید.

مرکز خرید ام بی کی بانکوک؛ خریدی فوق العاده

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

مرکز خرید ام بی کی که در شهر بانکوک در تایلند واقع شده است، مجتمع بزرگ و هشت طبقه ای است که شامل 2000 مغازه، رستوران و مغازه هایی با تخفیف بسیار است. طبق آمار منتشر شده توسط مدیران این مجتمع تجاری، روزانه بیش از 100,000 نفر از این مرکز خرید بازدید می نمایند که نیمی از آن ها مردم تایلند و بقیه گردشگران خارجی هستند.

با این که اکثر فروشندگان ام بی کی تایلندی هستند، این مرکز تجاری بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. در همه مغازه ها اجناس اصل به فروش می رسند. این مجتمع تجاری تنها با یک آسانسور به مراکز خرید سیام پارگون و سیام دیسکاوری که هر دو مغازه های بسیاری در زمینه فروش اجناس اصل دارند، متصل می گردد.

تاریخچه

در سال 1985 این مرکز خرید افتتاح شد و در آن موقع بزرگ ترین مرکز خرید آسیا به شمار می رفت. این مجتمع تجاری در زمینی در نزدیکی دانشگاه چولالونگ کورن (Chulalongkorn) واقع شده است و در واقع این زمین را اجاره نموده است. در سال 2002 نیز اجاره نامه را تجدید نموده است. نام ام بی کی از نام پدر و مادر سازنده این مجتمع گرفته شده است. مجسمه هایی از پدر و مادر او جلوی این مجتمع تجاری قرار دارند.

بخش های مختلف مرکز خرید ام بی کی

  • فروشگاه های بزرگ توکیو در قسمت شمالی این مرکز واقع شده است.
  • طبقات اول تا سوم ارائه دهنده پوشاک، کالا های چرم، لوازم آرایش و زیبایی، اسباب بازی، طلا و جواهرات است.
  • طبقه چهارم، مختص محصولات الکترونیکی، گوشی های موبایل، سی دی و ام پی تری است.
  • طبقه پنجم، طبقه مخصوص رستوران ها، غذا های بین المللی، لوازم منزل، عکاسی و لوازم کامپیوتری است.
  • طبقه ششم فود کورت ها و مغازه های فروش سوغات قرار دارند.
  • طبقه هفتم، طبقه سرگرمی است و در آن سینما، سالن های بولینگ و کارائوکه قرار دارند.
  • طبقه هشتم نیز دارای سینمایی جداگانه است.

آدرس

این مرکز خرید در منطقه پتوم وان (Pathum Wan) در جنوب غرب جاده راما وان (Rama 1) شهر بانکوک در کشور تایلند واقع شده است. همچنین این مرکز خرید در نزدیکی میدان سیام واقع شده است.

جهت دسترسی

اگر به تنهایی و بدون تور قصد سفر به تایلند و بازدید از این مرکز خرید را دارید، می توانید از قطار هوایی در بانکوک (BTS) بهره ببرید و در ایستگاه ورزشگاه ملی (National Stadium) از قطار پیاده شوید. همچنین از ایستگاه سیام نیز می توانید پیاده تا این مرکز خرید بروید.

منبع: کجارو / en.wikipedia.org
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 510

به "مرکز خرید ام بی کی بانکوک؛ خریدی فوق العاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید ام بی کی بانکوک؛ خریدی فوق العاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید