برق گرفتگی برق سارق حین سارقیدن برق!

به گزارش مجله ابوذریون، دزد هندوستانی ای که قصد برق دزدی از تیر چراغ برق نزدیک خانه اش را داشت دچار برق گرفتگی شد و جانش را از دست داد.

برق گرفتگی برق سارق حین سارقیدن برق!

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ، دنیا مملو از جنایتات است، از دزدی گرفته تا قتل. این جرایم که امروز به وفور رخ می دهند امنیت را به واژه ای غریب در جامعه تبدیل نموده اند. اما در این میان سرقت از جمله جرایمی است که می تواند صدمات زیادی به مجرم و قربانی وارد کند.

همواره افرادی که در این نوع از جرم آسیب پذیر هستند لزوما قربانیان نیستند. مانند اتفاقی که به تازگی در منطقه کارولا ناگار هند برای یک برق دزد رخ داد و یک مرد محلی هنگام دزیدن برق هزینه گزافی را (زندگی) پرداخت کرد.

این مرد که هویتش معین نشده در حالی که قصد دزدیدن برق را داشت دچار برق گرفتگی شد و جانش را از دست داد. بنا به گزارش رسانه های هندوستان قربانی اواخر شب چهارشنبه با بالا رفتن از تیر چراغ برق نزدیک خانه اش قصد استفاده از آن را داشت که دچار این حادثه شد. این مرد پس از تماس با جریان برق یک خط انتقال برق 11 کیلوواتی دچار شوک الکتریکی شد و در محل حادثه جان باخت.

قربانی پس از این حادثه به یک بیمارستان محلی برای انجام کالبدشکافی منتقل شد. بنا به این گزارش این مرد یک دزد محلی بود که پیشتر دست به سرقت های متعدد زده بود. پلیس محلی هند از ادامه تحقیقات خود در خصوص این حادثه اطلاع داد و بیان کرد که به زودی تحقیقات جدید خود را منتشر خواهد نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 699

به "برق گرفتگی برق سارق حین سارقیدن برق!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق گرفتگی برق سارق حین سارقیدن برق!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید