آژانس مسافرتی ترکیه: برترین تور ترکیه را از آژانس های مسافرتی معتبر بخواهید

به گزارش مجله ابوذریون، کشور ترکیه یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی دنیاست که هر ساله از هزاران توریست بین المللی میزبانی می نماید. در سال های اخیر توجه ویژه این کشور به صنعت توریسم، همراه با سرمایه گذاری های بزرگ توانسته است تور ترکیه را به یکی از مقاصد مورد توجه توریستان خارجی تبدیل کند.

آژانس مسافرتی ترکیه: برترین تور ترکیه را از آژانس های مسافرتی معتبر بخواهید

بهترین تجربه سفر را با آژانس مسافرتی ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

کشور ترکیه قاره آسیا و اروپا را به یکدیگر پیوند می دهد. با سفر به ترکیه، از شرق تا غرب این کشور می توان تلفیق سنت و مدرنیته را مشاهده کرد. از سواحل آفتابی و چشم انداز ها بکر گرفته تا ساختمان های تاریخی باشکوه و مراکز خرید پیشرفته، همگی در یک کشور جمع شده اند. فرهنگ و تاریخ غنی در کنار امکانات مدرن، این کشور را به پربازدیدترین مقصد مسافران ایرانی تبدیل نموده است.

کشور ترکیه از شمال به دریای سیاه، از جنوب به دریای مدیترانه و از غرب نیز به دریاهای اژه و مرمره راه دارد. این موقعیت جغرافیایی باعث شده تا ترکیه علاوه بر آب و هوای معتدل از یک خط بلند ساحلی آرام و چشم نواز برخوردار باشد.

شهرهای استانبول و آنکارا تنها بخشی از چندین شهر توریستی ترکیه است. در این بین تور استانبول گزینه محبوب ایرانی ها در بین دیگر شهرهای ترکیه محسوب می گردد. استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی این کشور محسوب می گردد. معماری روم شرقی به جا مانده در کنار سواحل زیبا، چشم انداز ای بی نظیر به استانبول بخشیده است.

چرا ترکیه تا این میزان در بین گردشگران ایرانی محبوب است؟

ترکیه از قابلیت های بسیاری در صنعت توریسم برخوردار است و برای ایرانی ها نیز گزینه ای قابل دسترس است. ایرانیان برای سفر به ترکیه احتیاجی به دریافت ویزا ندارند و در هر سفر نیز امکان 90 روز اقامت وجود دارد.

این کشور علاوه بر برخورداری از جاذبه های توریستی متنوع، گزینه ای به نسبت مقرون به صرفه قیمت برای ایرانیان محسوب می گردد. کشور ترکیه در همسایگی ایران قرار گرفته است. به همین علت با انواع تورهای زمینی و هوایی می توان به این کشور سفر کرد. در نتیجه سفر مقرون به صرفه ترکیه در مقایسه با سفر دیگر مقاصد گردشگری، چندان دور از دسترس نیست.

ترکیه برای جذب مسافران و میزبانی از آنان سرمایه بسیاری خرج نموده است. از این رو، زیرساخت ها و امکانات مورد احتیاج برای گردشگران در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. اغلب مردم در کشور ترکیه مسلمان هستند و فرهنگ سنتی و آداب و رسوم مردم ترکیه بسیار نزدیک به فرهنگ کشور ما است.

تور ترکیه پرفروش ترین تور در کشور ما است که از سوی آژانس های گردشگری مختلف با برنامه های گوناگون برگزار می گردد. این آژانس ها خدماتی همانند رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و راهنما و برنامه های گردش را به مسافران ارائه می دهند. حتی اگر خیلی دیر برای سفر به ترکیه تصمیم گرفته اید، هنوز فرصت تماشا این کشور را دارید. تور لحظه آخری ترکیه تور ویژه ای است که برای سفرهای سریع به این کشور ارائه می گردد. این تور در بعضی آژانس ها با قیمتی کمتر از حالت عادی قابل خرید است.

در ادامه چند آژانس گردشگری را معرفی می کنیم که رزرو بلیط هواپیما برای سفر مقرون به صرفه ترکیه و بعلاوه رزرو هتل مقرون به صرفه ترکیه را برای گردشگران ممکن می نمایند. قیمت تور ترکیه ، امکان خرید بلیط مقرون به صرفه ، تور لحظه آخری ترکیه و سایر اطلاعات لازم از سوی این آژانس ها اعلام می گردد.

هورامان گشت

آژانس مسافرتی هورامان گشت ستاره مجری مستقیم تور ترکیه، با مجوز فعالیت شماره 499603 تحت نظارت سازمان گردشگری و میراث فرهنگی ایران است. شما می توانید برترین نرخ تورهای ترکیه را استعلام بگیرید. با هورامان گشت لوکس و مقرون به صرفه سفر کنید.

بیسان گشت

اگر قصد سفر به استانبول را دارید حتما به سایت بیسان گشت سر بزنید. این وبسایت اطلاعات کامل از هتل و اماکن گردشگری، فواصل، جهتها و کرایه ها، تصاویر و دیدگاه مسافران و هر نوع اطلاعات مفید برای تور استانبول را در اختیار شما قرار می دهد.

الی گشت

اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارید، پیشنهاد می کنیم گشت و گذار در شهر استانبول را حتما در برنامه خود بگذارید. شما می توانید با خرید تور استانبول الی گشت و یا خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با قیمتی مناسب به این شهر سفر کنید. آژانس الی گشت مجری تخصصی تورهای استانبول، با ارائه پروازهای چارتری ترکیش و امکان رزرو بیش از 800 هتل در استانبول برترین شرایط برای سفر به ترکیه را برای شما فراهم نموده است.

جهت سبز

جهت سبز با سابقه فعالیت چندین ساله در خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، انواع پکیج های سفر به شهرهای مختلف ترکیه همانند تور استانبول، وان، آنکارا، آنتالیا و… را ارائه می نماید. در سایت جهت سبز، اطلاعات کامل هر سفر از جمله خدمات هتل، بلیط رفت و برگشت ترکیه و نظرات مسافران در دسترس است.

راز آسمان مرکز

شما می توانید فقط با پرداخت 50 درصد از مبلغ تورهای ترکیه سفر خود را به صورت اقساطی شروع کنید. آژانس راز آسمان مرکز مجری مستقیم تور لحظه آخری استانبول و تور لحظه آخری کوش آداسی و… می باشد. در ضمن شما می توانید با تماس به کارشناسان مجرب راز آسمان مرکز با خرید ملک در ترکیه اقامت این کشور را دریافت کنید.

تریپ

سفر تجاری یا تفریحی خود به استانبول را با تریپ آسان و مقرون به صرفه کنید و برترین بلیط تهران استانبول و هتل را رزرو کنید. سامانه رزرواسیون بلیط هواپیما و هتل تریپ، ارائه دهنده انواع بلیط هواپیما خارجی و داخلی با پشتیبانی 24ساعته و استرداد وجه در کمترین زمان.

منبع: همگردی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2003

به "آژانس مسافرتی ترکیه: برترین تور ترکیه را از آژانس های مسافرتی معتبر بخواهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژانس مسافرتی ترکیه: برترین تور ترکیه را از آژانس های مسافرتی معتبر بخواهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید