بهترین جاذبه های تایلند

به گزارش مجله ابوذریون، تایلند از زیباترین کشورهای جنوب شرقی آسیا برای بازدید از جاذبه‌هایی متنوع است. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

بهترین جاذبه های تایلند

پارک تاریخی سوخوتای تایلند

این پارک تاریخی که توسط یونسکو محافظت می شود از ویرانه‌های قرن سیزدهم می‌باشد. یکی از مهترین آثار تاریخی این کشور که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند به بازدید آن بروید، پارک تاریخی سوخوتای می‌باشد. این پارک هر ساله هزاران نفر گردشگر برای دیدن این پارک به این محل می آیند. این ویرانه ها در پارکی با مناظر طبیعی زیبا قرار گرفته که میتوانید در آن علاوه بر لذت بردن از طبیعت اطراف از این آثار صدها ساله هم بازدید نمایید.

پارک ملی خائو یایی تایلند

این پارک پربازدیدترین پارک کشور تایلند به شما می‌رود که طبیعت و حیاط وحشی زیبایی برای بازدید دارد. در آن گردشگران به تماشای آبشارهای زیبا می نشینند، در جنگل های سرسبز گردش می کنند، حیوان های زیادی مثل میمون، فیل و حتی ببر می بینند. در بیرون آن هتل های زیادی وجود دارد که مکان های مناسبی را برای اقامت گردشگران تور تایلند فراهم می‌کند.

جزایر سیمیلان تایلند

در مسیر خود از فانگ نگا جزایره مختلفی قرار دارد که در دریای آندامان پراکنده شده اند. این جزایر به داشتن سواحلی بکر، آب های فیروزه ای و آبزیان دریایی متنوع معروف هستند و با آب زلالی که دارند مکانی ایده‌آل برای تجربه لحظاتی شاد در تفریحاتی همچون شنا، ماهیگیری و غواصی هستند. 

دهکده چتر بوسانگ تایلند

این دهکده در فاصله 30 دقیقه‌ای از شهر چیانگ مای قرار گرفته. این دهکده به داشتن چترهای دست ساز بامبو که به عنوان سایبان کاربرد دارد، معروف است. نه تنها می‌توانید این چترهای زیبا و اصل را خریداری نمایید بلکه می‌توانید نحوه ساخت آن‌ها توسط زنان محلی را هم مشاهده نمایید. 

انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 643

به "بهترین جاذبه های تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید