برترین فروشگاه دکوراسیون داخلی

به گزارش مجله ابوذریون، رپرتاژآگهی - اگر شما در پی سبکی نوین از دکوراسیون هستید، لمسه کاری برترین انتخاب برای منزل شما خواهد بود. خوشبختانه امروزه متخصصان دکوراسیون داخلی با تسلط بر فنون روز جهان، توانایی اجرای طرح هایی را دارند که می تواند ظاهری مدرن به منازل شما ببخشد. لمسه کاری نیز به عنوان یکی از به روزترین ابداعات در طراحی دکوراسیون داخلی منازل یکی از مجذوب کننده ترین و خاص ترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. البته می بایست اطلاعات دقیقی درباره این سبک از تغییر دکوراسیون داشته باشید تا با اطمینان خاطر انتخاب و اجرا نمائید. پس ادامه این مطلب را با دقت دنبال کنید تا با یک برنامه ریزی درست سال 1401 را با دکوری مجذوب کننده شروع کنید.

برترین فروشگاه دکوراسیون داخلی

همه چیز را درباره لمسه کاری بدانید!

تغییر دکوراسیون منزل عموماً برای بانوان اهمیت بالایی دارد؛ چراکه خانم های خانه دار بیشتر وقت خود را درون منزل سپری می کنند و احتیاج به تجدید روحیه دارند. به همین جهت ایجاد تغییرات در منزل هرچند سالی یکبار ضروری محسوب می شود، طبیعی است که هر فردی مایل است جدیدترین متدها را برای تغییرات به کار ببند و اجرای لمسه در عصر حاضر برترین متد ممکن محسوب می شود.

لمسه کاری که مختص دیوارها می باشد، با قراردادن پارچه های خاص بر روی دیوار با استفاده از ابزار و متدهای خاص ایجاد می شود. متخصصان در این حوزه پارچه هایی از جنس چرم، ساتن، کتان، تافته یا جیر را برای اجرای لمسه مناسب می دانند که بسته به فضا انتخاب خواهد شد. برای اجرای این سبک از دکور که به صورت تایلی آماده نیز به فروش می رسد و به لمسه تایل نیز معروف است، می توان آینه کاری را نیز درهم آمیخت تا مجذوب کنندهیت بیشتری به فضا بدهد. البته ناگفته نماند که این نوع تغییرات تنها برای بخش های مشخصی از دیوار منزل قابل اجرا بوده و به هیچ وجه نمی توان کلیه دیوارها را با این شیوه دیزاین کرد.

مناسب ترین فضاهای منزل برای نصب لمسه تایل

همان طور که گفته شد، بهتر است این نوع تغییرات تنها برای بخش هایی از دیوار منزل مورد استفاده قرار بگیرد و سایر بخش ها به شکل ساده باقی بماند تا سبکی مدرن و شیک به خود بگیرید. به همین جهت بر اساس علم تجربه مجریان دکور بخش هایی از دیوار منزل همانند:

دیوارپشت یکی از مبلمان در قسمت پذیرایی منزل

دیوار بالای تخت خواب ها درون اتاق

درون قاب بندی های دیوارها

بخش هایی از دیوار پشت تلویزیون

البته متراژ مناسب برای لمسه کاری و نکاتی درباره نحوه انتخاب پارچه برای هر بخش وجود دارد که افراد متخصص در زمینه فروش تجهیزات و مجریان دکور می توانند در این زمینه مشاوره های خوبی ارائه کنند. پس بهتر است بسته به سبک لوازم منزل و چیدمان آن ها با یک فرد متخصص مشورت نموده سپس خرید نمائید.

اصلی ترین مزایای لمسه کاری

این سبک از تغییرات دکوراسیون در ایران و دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و مانند دیگر گزینه های دکور دارای مزیت های متعددی است که بعضی از آن ها عبارت هستند از:

لمسه تایل ها کاملاً قابل شستشو هستند به همین جهت هیچ نگرانی برای کثیف شدن آن ها وجود نخواهد داشت، زیرا به راحتی تمیز می شوند.

با استفاده از این راه چاره به خوبی می توان عیب های دیوار را پوشاند و احتیاجی به نقاشی دیوار پشت کار وجود ندارد.

این نوع تایل ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند، به همین جهت برای هر بخشی از دیوار منزل کاربردی خواهند بود.

با نصب لمسه تایل یک عایق صوتی نیز برای دیوار مهیا نموده اید؛ چراکه با ضخامت خاصی که دارد مانع عبور صدا خواهد شد.

ویژگی های فوق موجب شده است، که متخصصان دکوراسیون بتوانند از این نوع تایل ها برای مدرنیته کردن درب های داخلی منزل که بر اثر گذر زمان خراب شده اند، استفاده کنند. بنابراین از این تایل ها علاوه بر دیوار برای درب منزل نیز می توانید استفاده نمائید تا ظاهری شیک تر به منزل بدهید.

تجهیزات عالی برای لمسه کاری بی نقص

بدیهی است که برای اجرای یک دکور مجذوب کننده و بدون نقص می بایست در ابتدا متریال مورد استفاده با بالاترین کیفیت ممکن خریداری شود تا نتیجه نهایی موردتائید مشتریان واقع شود. بنابراین اینکه لمسه تایل های آماده را به متراژ مورد احتیاج از کدام فروشگاه تهیه کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. برای خرید فروشگاهی را انتخاب کنید که تمامی تایل ها و کیفیت متریال را با ضمانت کامل به فروش برساند. آنچه که موجب مجذوب کنندهیت دیوار پس از لمسه کاری خواهد شد، تایل های باکیفیتی است که از فروشگاه های معتبر خرید خواهید کرد.

نیپا دکوراسیون، برترین مرجع خرید لمسه تایل

اگر در پی برترین فروشگاه دکوراسیون داخلی می گشت، ضروری است بدانید که برترین انتخاب برای شما نیپا دکوراسیوان می باشد. این فروشگاه با برقراری امکان فروش آنلاین به شما از هر منطقه ای از ایران این امکان را می دهد تا باب سلیقه خود لمسه تایل بخرید و سبکی نوین در دکوراسیون منزل خود ابداع نمائید. البته طراحان دکور و مجریان نیز می توانند به آسانی از این مرجع خرید معتبر برای مشتریان خود خرید نموده و برای نصب به ایشان خدمات رسانی کنند. بنابراین هیچ محدودیتی برای مقدار خرید لمسه تایل وجود ندارد. بعلاوه ضروری است بدانید که قیمت خرید این محصول به صورت تایلی محسابه شده و بستگی به جنس پارچه و متریال مورد استفاده در فراوری تایل دارد.

نیپا دکوراسیون همیشه در دسترس شماست!

مجموعه نیپا با بکارگیری پرسنل مجرب و متخصص همیشه در دسترس مشتریان عزیز واقع شده است تا در هرزمانی از سال بتوانند برای خرید تجهیزات و دریافت مشاوره رایگان اقدام کنند. برای اجرای لمسه کاری در منزل خود و خرید از این تیم تخصصی تنها کافی است روی لینک آبی https://nipaco.ir ضربه بزنید و به دنیای متنوعی از لمسه تایل ها دسترسی پیدا کنید. به وسیله سایت به راحتی می توانید مدل های مختلف تایل لمسه را مشاهده نموده و به مقدار مورد احتیاج ثبت سفارش کنید. بعلاوه مجموعه دکوراسیون نیپا در اینستاگرام نیز دارای یک صفحه مجازی است که می توانید محصولات فروشگاه را در آن نیز مشاهده نمائید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2175

به "برترین فروشگاه دکوراسیون داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین فروشگاه دکوراسیون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید