بهترین کافی شاپ های پاتایا را بشناسید

به گزارش مجله ابوذریون، پاتایا، شهری ساحلی در تایلند است که سهم بزرگی در صنعت گردشگری این کشور دارد. کافی شاپ های این شهر می تواتد محل دنجی برای در کردن خستگی بازدید از جاهای دیدنی باشد.

بهترین کافی شاپ های پاتایا را بشناسید

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

در پاتایای تایلند جاذبه های گردشگری مشهور زیاد است. حتی کسانی که تاکنون تور تایلند رزرو ننموده اند، نام جاهای دیدنی مشهور پاتایا را شنیده اند. اما این شهر فقط در چنین جاهایی خلاصه نمی گردد. بخشی از شادی کشف یک جای جدید، گشت و گذار در کافه ها و پیدا کردن کافی شاپ جدید خوب است. کافه ها و کافی شاپ های پاتایا نیز جذابیت های خاص خود را دارند و برای گذراندن لحظاتی پرآرامش، می توانید در گوشه دنجی از یکی از این کافه ها، چای، قهوه یا دمنوش بنوشید و خستگی خود را در کنید. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین کافه ها و کافی شاپ های پاتایا را معرفی کنیم تا قبل از سفر، آن ها را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

به یاد داشته باشید که می توانید بهترین تور ارزان تایلند را در خبرنگاران ببینید. شما می توانید از فهرست متنوع پکیج های آژانس های مسافرتی، قیمت تور تایلند را مقایسه کنید و به یاری خبرنگاران، سفرتان را با پایین ترین قیمت برنامه ریزی کنید.

نانوایی فرانسوی بولانژ

نانوایی فرانسوی بولانژ (La Boulange پاتایا French Bakery) یک معتبر فرانسوی در قلب پاتایا است و واقعا ارزشش را دارد که بخشی از سفر خود را به پیدا کردن و چشیدن طعم نان های خوشمزه این مغازه کنید. این نانوایی فقط چند سال است که آغاز به کار نموده و در این مدت در میان مسافران، مهاجران و جامعه محلی تایلند هواداران زیادی پیدا نموده است.

شما می توانید اینجا قهوه صبحانه، کروسان، انواع شیرینی های خوشمزه یا ساندویچ و پنینی سفارش دهید. نانوایی فرانسوی بولانژ نان های خانگی مخصوص خود را طبخ می نماید و می توانید در جایگاه هایی که در بیرون مغازه گذاشته شده، بنشینید و از طعم ناب سفارش خود، لذت ببرید.

Bake & Brew

Bake & Brew در میان مردم محلی بسیار پرطرفدار است. اینجا می توانید قهوه بسیار خوشمزه یا غذاهای لذیذ سفارش دهید. اینجا مکانی فوق العاده برای صرف یک میان وعده خوشمزهبه همراه دوستان یا کتاب خواندن و استراحت کردن است. توصیه ما این است که چیزکیک های لیمویی بسیار خوشمزه این کافه را حتما امتحان کنید. اگر دوستدار کتاب هستید و قصد دارید در تور پوکت - پاتایا شرکت کنید، حتما این کافه را در برنامه سفر خود قرار دهید.

کافه خوانندگان

کافه خوانندگان (Readers Cafe) کافه ای شیک به همراه یک مهمانخانه است. در این کافه بنشینید و با خواندن یکی از صدها کتابی که در قفسه های آن وجود دارد، لحظات پرآرامشی را تجربه کنید یا اینکه به تماشای دوکر زیبای کافه بنشینید. منوی کافه خوانندگان بسیار کامل است و تقریبا هر چیزی که بخواهید، می توانید در منوی آن پیدا نموده و نوش جان کنید.

کافه کاپ کیک های خانم Ts

همان طور که از نامش هم پیدا است، مغازه کاپ کیک های خانم Ts (Miss Ts Cupcakes) در پخت انواع کاپ کیک زیبا و خوشمزه تخصص دارد. البته اینجا سایر انواع کیک نیز پخت می گردد، از جمله کیک های بدون گلوتن و بدون لبنیات (کیک هایی بدون شیر). هم کیک ها و هم کاپ کیک های اینجا می تواند با دستور خاص شما پخت گردد. انواع چای، قهوه و شیک نیز در منوی این کافه وجود دارد که می توانید همراه کیک نوش جان کنید.

اگر این موارد شما را هنوز مجاب ننموده که به این کافه بروید، باید بگوییم که در کاپ کیک خانم Ts می توانید از خدمات ماساژ پا یا شرکت در کلاس های پخت کاپ کیک بهره ببرید؛ این امکانات در اختیار تمامی اعضای خانواده قرار می گیرد.

کافه خلیج دزدان دریایی

کافه خلیج دزدان دریایی (Pirate Bay Cafe) کافه ای محبوب با چشم اندازی بر ساحل جومتین (جومتین Beach) است. این کافه که تم دزدان دریایی دارد، برای خانواده ها بسیار مناسب است و در منوی آن همه چیز، از قهوه و انواع نوشیدنی خنک گرفته تا غذاهای مخصوص تایلندی و حتی طعم های بین المللی، پیدا می گردد. اینجا جایی است که می توانید هم استراحت کنید و هم فرزندان تان سرگرم شوند. خانواده ها چند ساعت می توانند در کافه خلیج دزدان دریایی سرگرم شوند.

کافه دائو

کافه دائو (Dao Cafe) بخشی از یک هتل با همین نام است که رستوران و همچنین بار نیز دارد. این کافه در پاتایا انواع قهوه، شیرینی، دسر و ... را در طعم های خوشمزه عرضه می نماید. در کافه دائو قیمت ها مناسب است و کارکنان رفتار بسیار محبت آمیز ای دارند؛ خب بیش از این چه چیزی می خواهید؟

کافه جاسمین

کافه جاسمین (Jasmins cafe) کافه ای فوق العاده زیبا با فضایی دلپذیر با غذاهای اصیل تایلندی است.

این کافه برای صبحانه، ناهار و شام باز است و قهوه های خوشمزه، شیک و اسموتی های خنک و تازه در کنار غذاهای تایلندی و انواع غذاهای بین المللی سرو می گردد.

این شهر علاوه بر این کافه های دوست داشتنی، جاذبه های بسیار زیاد دیگری نیز دارد. شما می توانید فهرست کاملی از جاهای دیدنی پاتایا را در کجا مشاهده نموده و به اطلاعات کاملی از جمله موقعیت جغرافیایی، عکس ها و امکانات آن ها دسترسی داشته باشید.

منبع: کجارو / lovepattayathailand.com / theculturetrip.com
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 431

به "بهترین کافی شاپ های پاتایا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کافی شاپ های پاتایا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید