بهره برداری از بخش گردشگری کودک در مجموعه پل معلق تمام شیشه ای هیر

به گزارش مجله ابوذریون، معاون گردشگری اردبیل گفت: بخش گردشگری کودک با هدف پاسخ به سلیقه گروه های مختلف در مجموعه پل معلق تمام شیشه ای هیر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از بخش گردشگری کودک در مجموعه پل معلق تمام شیشه ای هیر

بهترین تجربه سفر را به https://bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای گردشگری بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اردبیل، صغری فرشی صبح امروز13 خردادماه در افتتاحیه بخشی از شهر بازی بچه ها در مجموعه پل معلق هیر اظهار کرد: برای توسعه سرگرمی بچه ها در این نوع مجموعه های گردشگری، امروز شاهد بهره برداری بخشی از شهربازی پل معلق شیشه ای هیر هستیم.

او با بیان اینکه مجموعه پل معلق تمام شیشه ای هیر از پروژه های پیروز استان به شمار می رود، گفت: پل معلق هیر در فازهای مختلف طراحی شده که یکی از آن ها گردشگری کودک است.

معاون گردشگری اردبیل گفت: با توجه به نقش بچه ها در انتخاب مقصد، راه اندازی شهر بازی برای بچه ها در این مجموعه بر ماندگاری مسافر تاثیرگذار خواهد بود.

او با اشاره به ظرفیت های گردشگری مجموعه پل معلق تمام شیشه ای هیر اضافه کرد: این مجموعه گردشگری شامل پل معلق شیشه ای، بازی های هیجانی بزرگسالان و بچه ها از جمله شهربازی کودک با بخش های زیپ لاین، بک جامپ، صخره نوردی، ترامپولین و استخر بچه ها است.

فرشی اظهار کرد: این پل در بالاترین نقطه در سطح شهر، بین دو صخره بر روی دره ای زیبا به ارتفاع 85 متر احداث شده و اولین پل معلق شیشه ای قوسی در جهان به شمار می رود.

او اضافه کرد: طول این پل 208 متر و عرض آن 1.5 متر بوده و از جمله پل های هیجانی در جهان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1178

به "بهره برداری از بخش گردشگری کودک در مجموعه پل معلق تمام شیشه ای هیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از بخش گردشگری کودک در مجموعه پل معلق تمام شیشه ای هیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید