بی توجهی به فضای مجازی باعث بوجود آمدن مسائل خانوادگی می گردد

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، گلاویژ فتاحی در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان جوانان که در استانداری کردستان برگزار گردید، گفت: فضای مجازی و سلامت آن موضوع این جلسه بوده و جلساتی در این مورد در اتاق فکر ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار گردیده است.

بی توجهی به فضای مجازی باعث بوجود آمدن مسائل خانوادگی می گردد

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان مطرح نمود: فضای مجازی مسئله بسیار مهم و تامل بر انگیزی است و غفلت و بی توجهی در آن باعث می گردد که بسیاری از موارد مهم در زندگی به فراموشی سپرده شوند.

وی با بیان اینکه ساده انگاری باعث بوجود آمدن مسائل بزرگ تر می گردد، گفت: این مهم باعث می گردد که به آسانی از کنار که راهکار های که منتج به نتیجه است در جهت ارائه مسائل گذر کرد.

فتاحی با اشاره به اینکه دو دیدگاه کلیشه ای در گذشته و اکنون وجود دارد، گفت: در این دیدگاه فضای مجازی را بد و سیاه دانسته و از وارد شدن به آن امتناع می کردند و مورد دیگر آزاد گذاشتن فضای مجازی است که هر دو دیدگاه اشتباه است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان افرود: باید به دیدگاه بینابینی رسید و از نقاط مثبت آن استفاده و از امکانات و فرصت های فضای مجازی استفاده کرد.

داشتن سواد رسانه ای برای افراد، استفاده از نرم افزار های آموزشی و کوشش در راستای مطلع سازی جوانان علی الخصوص در سنین کودکی بسیار می تواند به اهداف ستاد که دیدگاه بینابینی است، رسید.

لازم به ذکر است، پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 113

به "بی توجهی به فضای مجازی باعث بوجود آمدن مسائل خانوادگی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی توجهی به فضای مجازی باعث بوجود آمدن مسائل خانوادگی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید