ب ام و M2 تازه؛ قلب قدرتمند در جسم کوچک!

به گزارش مجله ابوذریون، کابین ب ام و همیشه یک محیط الهام بخش برای سایر برند های خودرویی بوده است. اینجا هم با یکی از برترین های ب ام و روبرو می شویم. ترکیب مجذوب کننده چرم و فیبرکربن مشکی با جزئیات مکمل قرمز رنگ نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد بلکه حس فوق العاده ای از حضور در یک اسپرت حرفه ای را انتقال می دهد.

ب ام و M2 تازه؛ قلب قدرتمند در جسم کوچک!

ب ام و ام 2 مدل 2023 همانقدر که در سوابق باواریایی ها محصولی متفاوت محسوب می گردد، منتقدان زیادی نیز دارد. عمده حواشی این خودرو به طراحی متفاوت دماغه آن مربوط می گردد که شیب درپوش موتور پس از ورود به جلوپنجره با حالتی تقریبا عمودی به پایین ترین قسمت سپر جلو نزدیک می گردد.

این گروه می گویند، ب ام و قوانین ائروداینامیک را فدای طراحی نموده و حتی حاصل کار هم از منظر طراحی چندان مجذوب کننده نیست!

اما آمار مربوط به پیشرانه و آزمایش های جاده نشان می دهند که شرایط چندان هم بد نیست! تپنده 6 سیلندر 3 لیتری توربودوقلو ب ام و ام 2 مدل 2023 برابر با 453 اسب بخار خروجی و 550 نیوتن متر گشتاور دارد. خودرو طی 3.9 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت نیز برابر با 285 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

پیشرانه نو ام 2 در مقایسه با نمونه نصب شده روی ام 2 کامپتیشن قبلی حدود 48 اسب بخار بازده بهتری دارد و البته 8 اسب بخار نیز از قویترین ام 2 سی اس بهتر است؛ بنابراین می توان نتیجه گرفت که ب ام و برای ام 2 مدل 2023 در قسمت پیشرانه سنگ تمام گذاشته است.

امکان سفارش خودرو با جعبه دنده دستی 6 سرعته فراهم است، اما در تست ها، رانندگان ابراز رضایت بیشتری از نمونه 8 سرعته اتوماتیک آن داشته اند.

شاخص صفر تا 96 کیلومتر این خودرو با جعبه دنده دستی 4.1 ثانیه محاسبه شده است.

استفاده از سامانه توربوشارژ نو در پیشرانه ام 2 اندازه لگ های توربو را به اندازه چشمگیری کاهش داده است.

فرمان نو، سیستم پایداری الکترونیکی نو، دیفرانسیل ال اس دی الکترونیکی بروزرسانی شده و سیستم تعلیق اسپرت نقش مهمی در بهبود کیفیت رانندگی ب ام و M2 مدل 2023 دارند.

این ام 2 فقط در نسخه محور عقب ارائه می گردد و رینگ های آلومینیومی آن برای محور جلو 19 اینچی و عقب 20 اینچی انتخاب شده اند.

از جزئیات و علم ائروداینامیک که کمی فاصله بگیریم، بدنه عضلانی ام 2 آن را به یکی از مجذوب کننده ترین خودرو های 2 درب بازار جهانی تبدیل نموده است. از هر زوایه ای که به این خودرو نگاه کنید قطعا زیبایی پیش روی شما قرار گرفته است.

زیر سپر عقب از دیفیوزر 2 کاناله با 4 خروجی اگزوز استفاده شده تا چشم انداز یک اسپرت تمام عیار شکل بگیرد. چراغ های اصلی عقب نیز ساده، اما خاص و چشمگیر طراحی شده اند.

2023 BMW M2

ب ام و M2 خودروی سنگینی محسوب می گردد، زیرا نسخه مجهز به جعبه دنده دستی آن حدود 1730 کیلوگرم وزن دارد که حدود 91 کیلوگرم از ام 2 کاپتیشن قبلی بیشتر است. نسخه اتوماتیک نیز 1754 کیلوگرم وزن دارد که با نسخه پایه ب ام و ام 4 تنها حدود 51 کیلوگرم اختلاف وزن دارد؛ بنابراین ام 2 یک ب ام و سنگین وزن با توجه به کلاس تولیدی آن محسوب می گردد.

شاخص مصرف سوخت برای 100 کیلومتر رانندگی با ام 2 مجهز به جعبه دنده اتوماتیک؛ در شهر 14.7 لیتر، در بزرگراه 9.8 لیتر و در حالت ترکیبی 12.4 لیتر است.

کابین ب ام و همیشه یک محیط الهام بخش برای سایر برند های خودرویی بوده است. اینجا هم با یکی از برترین های ب ام و روبرو می شویم. ترکیب مجذوب کننده چرم و فیبرکربن مشکی با جزئیات مکمل قرمز رنگ نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد بلکه حس فوق العاده ای از حضور در یک اسپرت حرفه ای را انتقال می دهد.

نمایشگر های خمیده 12.3 اینچی پشت فرمان و 14.9 اینچی تنظیمات سیستم تفریح در قابی یکپارچه قرار دارند. ترکیب این ها با آخرین نسخه آی درایو 8 تجربه کاربری بینظیری را همراه دارد.

پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو بی سیم اینجا به عنوان آپشن استاندارد در نظر گرفته شده است.

قیمت تریم پایه ام 2 در بازار آمریکا 63195 دلار است و در نمونه ای که تصاویرش برای این مطلب استفاده شده با توجه به آپشن عدد 72750 دلار را داریم.

منبع: عصر ایران

منبع: فرادید
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2371

به "ب ام و M2 تازه؛ قلب قدرتمند در جسم کوچک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ب ام و M2 تازه؛ قلب قدرتمند در جسم کوچک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید