تایم لپس یک روز در میلان

به گزارش مجله ابوذریون، میلان مرکز مد دنیا و یکی از بزرگ ترین شهرهای ایتالیا است. این شهر با بناهای تاریخی و قدمتی دیرین، یکی از شهرهای توریستی اروپا محسوب می گردد.

تایم لپس یک روز در میلان

میلان، مرکز مد دنیا و دومین شهر پرجمعیت ایتالیا است. این شهر که در منطقه لومباردی قرار گرفته است، همیشه یکی از تاثیرگذارترین شهرهای اروپا تلقی شده و از شهرهای پیشروی دنیا در زمینه اقتصاد، هنر، حمل ونقل، آموزش، تفریح و رسانه ها است.

میلان در قرن 6 پیش از میلاد مسیح پایه گذاری شد و تا سال 222 میلادی، به عنوان منطقه ای خودمختار، قلمروی اینسوبری ها محسوب می شد. پس از قدرت گرفتن اینسوبری، امپراتوری روم باستان در صدد تصرف این شهر برآمد و پس از فتح آن، نام مدیولانوم را بر آن گذاشت. توسعه این شهر تا جایی پیش رفت که به عنوان مرکز روم غربی و مرکز پادشاهی ایتالیا برگزیده شد. میلان بعلاوه ایفاگر یکی از نقش های کلیدی در دوران رنسانس بود و به عنوان دوک نشین میلان، یکی از منطقه ها تشکیل دهنده امپراتوری مقدس روم محسوب می شد.

امروزه میلان به واسطه چنین قدمتی، از جاذبه های دیدنی پر شماری برخوردار است که تاریخ غنی ایتالیا را به نمایش می گذارد. نام این شهر که قلب مالی ایتالیا و مرکز بانک های این کشور است، با معماری های برجسته، پوشاک مدرن، هواداران متعصب فوتبال، ریزوتو و پنیر ماسکارپونه گره خورده است. از جمله جاهای دیدنی میلان می توان به خانه اپرای لا اسکالا، قصر سفورزا، گالری ویتوریو امانوئل، استادیوم سن سیرو و کلیسای جامع میلان اشاره نمود. در ادامه و به وسیله ویدئویی که خبرنگاران تدارک دیده از شهر میلان در شمال ایتالیا بازدید کنید و از منظره ها کم نظیر آن لذت ببرید.

منبع: کجارو
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2203

به "تایم لپس یک روز در میلان" امتیاز دهید

1 کاربر به "تایم لپس یک روز در میلان" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایم لپس یک روز در میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید