تجهیز گلکسی S23 اولترا به دوربین 200 مگاپیکسلی تقریبا قطعی است

به گزارش مجله ابوذریون، پیش تر شایعه شده بود سامسونگ میخواهد گلکسی S23 اولترا را به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز کند که به نظر می رسد این اتفاق قطعا رخ خواهد داد.

تجهیز گلکسی S23 اولترا به دوربین 200 مگاپیکسلی تقریبا قطعی است

سامسونگ در نظر دارد اوایل سال 2023 میلادی از گوشی های سری گلکسی S23 رونمایی کند. محصولاتی که اگر برنامه سامسونگ تغییری نکند باید در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا رونمایی و راهی بازار شوند. در رابطه با گوشی های این سری تا به امروز خبرهای متعددی منتشر شده که در بیشتر آن ها خوانده ایم که فرق خاصی از لحاظ ظاهر بین سری گلکسی S23 و S22 وجود نخواهد داشت.

اخیرا حتی رندری از گلکسی S23 اولترا هم برای نخستین بار منتشر شده که نشان می دهد این گوشی تقریبا از همان ظاهر گلکسی S22 اولترا برخوردار است با این تفاوت که بعضی از مشخصات آن به شکل قابل توجهی بهبود خواهند داشت. مورد نخست، دوربین است که پیش از این هم شنیده بودیم سامسونگ می خواهد در این بخش پرچم دار مورد انتظار خود را ارتقا دهد. در حال حاضر بسیاری از افشاگران و خبرگزاری های معتبر و موثق بر این باورند که سامسونگ این گوشی را به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز خواهند کرد که حالا به اعتقاد پایگاه خبری ET News، خود سامسونگ هم این موضوع را تأیید نموده است. در گزارش این وب سایت آمده:

این دوربین همانطور که گفته شده فقط برای مدل اولترا از پرچم داران نسل بعد سامسونگ در نظر گرفته خواهد شد اما در حال حاضر یک سری از شرکت های اندرویدی نظیر لنوو و موتورولا هم به استفاده از آن تمایل نشان داده اند و پرچم داران خود را مجهز به آن روانه بازار نموده اند.

سوا از دوربین 200 مگاپیکسلی، سامسونگ بعلاوه با کوالکام هم وارد همکاری شده تا عملکرد سنسور اثر انگشت را در گلکسی S23 اولترا بهبود ببخشد. اینطور که به نظر می رسد، این شرکت کره ای می خواهد از سنسور 3D Sonic Max کوالکام در پرچم دار بعدی خود استفاده کند که آن هم منحصرا برای مدل اولترا در نظر گرفته شده است. این سنسور ابعاد بزرگ تری را تحت پوشش قرار می دهد و در نتیجه در مقایسه با سایر سنسورهای موجود، سرعت و دقت بیشتری دارد و حتی می تواند همزمان دو اثرانگشت را شناسایی کند که این مقدار امنیت را به مراتب افزایش می دهد.

البته گلکسی S23 اولترا نخستین گوشی نیست که از این سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد. در حال حاضر گوشی هایی نظیر ویوو X80 پرو و iQOO 9 پرو هم از آن بهره می برند. جالب است بدانید این سنسور از قابلیتی پشتیبانی می نماید که اجازه نمی دهد سارقین یا هر شخص دیگری که بخواهد بدون اجازه وارد گوشی شما گردد، آن را دور بزند.

اما این تمام ماجرا نیست. یک افشاگر دیگر که با نام کاربری @TheGalox- در توییتر فعالیت می نماید معتقد است سامسونگ میخواهد از یک فرایند نو در ساخت باتری گلکسی S23 اولترا استفاده کند. این فناوری ساخت به سامسونگ اجازه می دهد تا باتری را به صورت فشرده تری فراوری کند که در نتیجه می تواند بدون احتیاج به استفاده از سلول های بزرگ تر، ظرفیت باتری را افزایش دهد. بعلاوه گفته می گردد این شرکت کره ای می خواهد برای S23 اولترا از حافظه هایی با فناوری UFS 4.0 استفاده کند که طبق ادعای سامسونگ، دو برابر سرعت بیشتری را در مقایسه با UFS 3.1 ارائه می دهد و به شکل محسوسی کم مصرف تر است.

با این حال تمام این گفته ها در رابطه با گلکسی S23 اولترا به غیر از دوربین 200 مگاپیکسلی فعلا در حد یک شایعه است و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر می گردد.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2289

به "تجهیز گلکسی S23 اولترا به دوربین 200 مگاپیکسلی تقریبا قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز گلکسی S23 اولترا به دوربین 200 مگاپیکسلی تقریبا قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید