تدارک فضای بصری برای جذب مخاطب کودک و نوجوان در نمایشگاه بیشتر گردد

به گزارش مجله ابوذریون، سعید قاسمی مدیر انتشارات کتابک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، گفت: نمایشگاه سال جاری فوق العاده بود و یک بار دیگر هموطنان عزیز و علاقه مندان و دوستداران کتاب ما را غافلگیر کردند.

تدارک فضای بصری برای جذب مخاطب کودک و نوجوان در نمایشگاه بیشتر گردد

وی اضافه نمود: در بخش کودک و نوجوان این استقبال به حدی رسید که باعث شد به دلیل تقاضای مکرر، کتاب های غرفه را شارژ کنیم و از این بابت خدا را شاکریم.

قاسمی اضافه نمود: کتاب زینب خانم، داداش ابراهیم و مجموعه شش جلدی قهرمانان همچنین کتاب جدول مثل که کار نو و ابتکاری است که با استفاده از جدول با موضوع ضرب المثل برای نوجوانان تدارک دیده ایم، از پرفروش های ما در نمایشگاه کتاب 1402 بودند.

مدیر انتشارات کتابک، توضیح داد: در چند سال اخیر شاهد رشد خوبی از سمت ناشران استانی بوده ایم و پیشرفت خوبی داشته اند. با توجه به استقبال خوبی که صورت گرفت و بازخوردهای خوبی که داشتیم و ناشرانی که انشاالله اضافه خواهند شد، باید بتوانیم در این حوزه فعالیت بهتری داشته باشیم.

این فعال حوزه چاپ و نشر، بیان نمود: سال جاری فعالیت های جنبی زیادی به نمایشگاه اضافه شد که جای تقدیر و تشکر دارد. البته جای بیشتری دارد و فضای بصری هنوز جای کار زیادی برای جذب مخاطب کودک و نوجوان در نمایشگاه دارد.

وی یادآور شد: مراسم هایی که برای نویسندگان و جایگاه هایی که برای برنامه های کودک و نوجوان تدارک دیده شده بود همه عالی بود و نسبت به سال های قبل این موارد اضافه شده بود. علاقه داریم در سال آینده این برنامه های جنبی بیشتر گردد تا جاذبه های بیشتری برای بچه ها تدارک دیده باشیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 خرداد 1402 بروزرسانی: 2 خرداد 1402 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2390

به "تدارک فضای بصری برای جذب مخاطب کودک و نوجوان در نمایشگاه بیشتر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدارک فضای بصری برای جذب مخاطب کودک و نوجوان در نمایشگاه بیشتر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید