تقوی: می خواستیم ثابت کنیم بدون استوکس هم تیم هستیم

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران ، محمد تقوی با تراکتورسازی به امتیازی ارزشمند درورزشگاه آزادی رسید تا به آینده امیدوارتر گردد. تقوی ابتدا ازتماشاگران تیمش تشکرکرد: باید از طرفداران تراکتورسازی تشکر کنم که ما را غافلگیر کردند. ما در نیمه اول سعی کردیم بازی را روی زمین انجام دهیم، اما این را از قلم نیاندازید که ما مقابل تیمی بازی می کردیم که یک هفته پیش در فینال آسیا بازی می کرد. تقوی که درجریان بازی اعتقاد داشت گل تیمش سالم بوده در نشست خبری بعد از بازی حرف خودش را پس گرفت و از داور هم به نوعی عذرخواهی کرد:روی گلی هم که زدیم، من حق را به داوران می دهم. بالاخره آنها در هر شرایطی سعی می نمایند تصمیم درست را بگیرند. البته من هنوز آن صحنه را ندیده ام. می توانستیم در ضدحملات به آنها گل بزنیم. با این حال بازی تا حدود زیادی که قول داده بودم، آن طور شد که تماشاگران از بازی لذت ببرند.

تقوی: می خواستیم ثابت کنیم بدون استوکس هم تیم هستیم

سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص اینکه به داور مسابقه می گفت که توپ به سر مدافع پرسپولیس خورده و آفساید نیست در حالی که طبق قوانین در این صورت هم آفساید اعلام می گردد، گفت:در جریان بازی تنش هایی که به وجود می آید، در آن شرایط است. کاش فوتبالیست بودید تا این هیجان ها را بیشتر درک می کردید و من هم از داور مسابقه اگر اعتراضی داشتم، عذرخواهی می کنم. من فکر می کنم در هر صورت تصمیم گیری با داور است و ما هم باید به تصمیم داور احترام بگذاریم.

تقوی درباره بازی ندادن به استوکس به دلیل بی انضباطی و بازگشت دیرهنگام او به ایران و عدم بازگشت اروین، نیزتوضیحاتی داد: مهمترین موضوع در فوتبال تیم بودن است. نشان دادیم هرکس باشد یا نباشد، ما تیم هستیم. مسائل انضباطی هم به کمیته انضباطی باشگاه ارتباط دارد و مطمئناً با این موضوع برخورد می نمایند. با این حال بازیکنان نشان دادند فرقی ندارد چه کسی باشد یا نه و کار ما هم تا همین دو سه روز پیش خیلی سخت بود که بخواهیم ترکیب تیم را برای این بازی حساس انتخاب کنیم. به این دلیل که هر دو تیم در یک رده بودیم و خیلی سخت بود که ترکیب را انتخاب کنیم و در تمرینات مدام بازیکنان را تعویض می کردیم که ببینیم از کدام شان می توانیم استفاده کنیم. از دو روز پیش تصمیم گرفتیم که چه این بازیکنان باشند یا نه، با همین ترکیب بازی کنیم و خوشبختانه همین طور هم شد. تقوی در واکنش به طرح این موضوع که عثمان دمبله، بازیکن بارسلونا نیز دچار چنین اشتباهی شد، اما بازی کرد و برای تیمش موفق به گلزنی شد، گفت: هر وقت استوکس دمبله شد، این سؤال را از من بپرسید. شما شأن فوتبال را پایین می آورید که بخواهید بازیکن شب قبل بازی بیاید و بازی کند؟ بازیکن می خواهد هر کسی باشد، نباید بزرگ تر از باشگاه باشد. حتی اگر بخواهیم ببازیم، بازیکن نباید بزرگ تر از باشگاه باشد. بازیکن بزرگ تر از دمبله هم باشد، نباید از باشگاه بزرگ باشد.

تقوی دلیل آوردن پرچم ژاپن به استادیوم از سوی برخی تماشاگران را حضور سوگیتای ژاپنی درترکیب تیمش دانست:ما سوکیتای ژاپنی را داریم. این پرچم برای حمایت از او بود. آیا برای حمایت از مسی در استادیوم پرچم آرژانتین را نمی آورند؟! تقوی در خصوص اینکه آیا تشویق کاشیماآنتلرز ژاپن نیز به خاطر سوکیتا بوده است، می گوید: این را از تماشاگران بپرسید! من به انگلستان بروم، پرچم ایران را در دست می گیرم. من الان به عنوان مربی اینجا هستم. اگر پرچم برای سوکیتا باشد، حمایت می کنیم، اما اگر برای تیم دیگری بوده، محکوم خواهیم کرد.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 100

به "تقوی: می خواستیم ثابت کنیم بدون استوکس هم تیم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقوی: می خواستیم ثابت کنیم بدون استوکس هم تیم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید