تمام وقت شدن متروی فرودگاه مهرآباد

به گزارش مجله ابوذریون، به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، خط مترو فرودگاه مهرآباد از دیروز به صورت تمام وقت خدمات ارائه می نماید.

تمام وقت شدن متروی فرودگاه مهرآباد

دکتر محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، در مورد نحوه فعالیت خط فرودگاه مهرآباد به عنوان متفاوت ترین راستا ریلی و تونلی درون شهری مرکز گفت که خط فرودگاه مهرآباد از صبح دیروز همچون سایر خطوط متروی تهران فعالیت می نماید و مسافران می توانند به وسیله ایستگاه بیمه در خط 4 مترو به فرودگاه مهرآباد دسترسی داشته باشند.

وی اضافه نمود که زمان فعالیت خط فرودگاه مهرآباد مترو تهران ساعت 5 و 30 دقیقه تا 22 و 30 است و هر 15 دقیقه یک قطار حرکت می نماید.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تاکید نمود که به همت شهرداری تهران، فرودگاه مهرآباد به عنوان نخستین فرودگاه کشور به شبکه ریلی متصل شده و با ظرفیت 70 هزار جابه جایی در روز بخش قابل توجهی از رفت و آمد ها به فرودگاه مهرآباد که عموماً با استفاده از وسایل نقلیه شخصی صورت می گیرد، تحت پوشش قرار می دهد.

دکتر نایبی با اشاره به اینکه این خط دسترسی راحت به ترمینال های فرودگاه مهرآباد را برای مسافران فراهم نموده، یادآور شد که خط فرودگاه مهرآباد شامل چهار ایستگاه بیمه، شماره یک فرودگاه، شماره دو فرودگاه و شماره سه فرودگاه است که این ایستگاه ها مقابل ترمینال های شماره 2، شماره 4 و شماره 6 فرودگاه واقع شده اند.

منبع: کجارو / chn.ir
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2088

به "تمام وقت شدن متروی فرودگاه مهرآباد" امتیاز دهید

7 کاربر به "تمام وقت شدن متروی فرودگاه مهرآباد" امتیاز داده اند | 4.9 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام وقت شدن متروی فرودگاه مهرآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید