توخل: پیروزی در خانه ستاره سرخ واقعاً سخت بود، واکنش تیم پس از دریافت گل را دوست داشتم

به گزارش مجله ابوذریون، توماس توخل، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش در خانه ستاره سرخ بلگراد ابراز رضایت کرد.

توخل: پیروزی در خانه ستاره سرخ واقعاً سخت بود، واکنش تیم پس از دریافت گل را دوست داشتم

به گزارش خبرنگاران ، توماس توخل که شاگردنش شب گذشته (سه شنبه) با برتری 4 بر یک در خانه ستاره سرخ بلگراد در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را به عنوان تیم اول گروه C را قطعی کردند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی آر ام سی اسپورت فرانسه گفت: پیروزی در خانه ستاره سرخ واقعاً سخت بود و بازیکنان ما فوق العاده بازی کردند. واکنش تیم پس از دریافت گل را واقعاً دوست داشتم. ما بازی را به خوبی کنترل کردیم. ما با ریسک فراوان بازی کردیم و در مقاطعی از بازی فراموش کردیم که فضاهای موجود را بر روی ستاره سرخ ببندیم.

وی اضافه نمود: اکنون در جمع 16 تیم راه یافته به مرحله بعد هستیم و بابت این موضوع به تمامی بازیکنان و کادرفنی تبریک می گویم. ما در گروه سخت و باکیفیتی بودیم. کار سختی به خصوص پس از بازی اول در خانه لیورپول داشتیم، اما نشان دادیم که می توانیم در کنار یکدیگر بازی کنیم.

شاگردان توخل که از 16 بازی اول خود در رقابت های لوشامپیونه فرانسه 14 برد و 2 تساوی کسب نموده اند، در بازی بعدی خود در این رقابت ها شنبه شب به مصاف تیم دیژو می روند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 117

به "توخل: پیروزی در خانه ستاره سرخ واقعاً سخت بود، واکنش تیم پس از دریافت گل را دوست داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: پیروزی در خانه ستاره سرخ واقعاً سخت بود، واکنش تیم پس از دریافت گل را دوست داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید