تورهای آپشنال کشتی کروز

به گزارش مجله ابوذریون، قیمت سفر با کشتی کروز نسبت به کشورهایی که سفر می‌کند، پایین است. کشتی کروز برای هر بندری که در آن توقف می‌کند، تورهای آپشنالی در نظر گرفته است که بسیار جذاب و دیدنی هستند. به طور مثال دهکده اویا یکی از تورهای آپشنال کشتی کروزی است، که به جزیره سانتورینی سفر می‌کند.

تورهای آپشنال کشتی کروز

تورهای انتخابی کشتی کروز بسیار متنوع هستند، البته تعداد بلیت‌های این تورها محدود هستند و از زمان که وارد کشتی شدید باید به فکر ثبت نام آن‌ها باشید.

در لیست تورهای انتخابی کشتی کروز در شهر لانگیربین کشور نروژ می‌توانید در تورهای سورتمه‌سواری مهیج با سگ‌، سفر به کوهستان Sarkofagen، قایق سواری به سمت کوهستان پرنده، گشت و گذار در قطب شمال با یک قایق قطبی، بازدید از Pyramiden با قایق دو بدنه و دیدن جاذبه‌های لانگیربین به صورت کوتاه وجود دارند.

گشت و گذار در قطب شمال با یک قایق قطبی که یکی از تورهای آپشنال تور کروز اروپا است، به صورت زیر برنامه ریزی می‌شود:

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، همراه با ناهار
  • قیمت برای هر نفر: 215 دلار (بزرگسالان)، 95 دلار (کودکان)

در این تور یک روزه، سوار بر یک قایق قطبی شده و ماجراجویی خود را در مناطق قطبی Svalbard شروع خواهید کرد. حرکت‌تان را از Longyearbyen آغاز کرده و به Barentsburg سفر می‌کنید. در مسیرتان توقفی در یخچال 15 کیلومتری Esmark دارید. زمان کوتاهی در اختیار دارید تا از روی قایق این یخچال را دیده و از آن عکس بگیرید. مجددا به راه افتاده و به Barentsburg سفر خواهید کرد. Barentsburg به خاطر کاشف هلندی، Willem Barents، به این نام نامگذاری شده و دومین شهر بزرگ جزیره‌ی Svalbard است. به خاطر پیمان Svalbard که اجازه می‌دهد منابع طبیعی منطقه توسط امضاکنندگان این معاهده مورد بهره‌برداری قرار گیرد، شهر Barentsburg حالا به خانه تعداد زیادی روس و اکراینی تبدیل شده که در معادن شهر به کار می‌پردازند. در ادامه تور از کنار سکونت‌گاه روسی Grumant عبور خواهید کرد. این شهر که بسیار کوچک است، در سال 1912 بنا شده و در سال 1965 کنار گذاشته شده است. شما همچنین از کنار صخره پرنده عبور خواهید کرد. بر روی این صخره تعداد زیادی پرنده دریایی لانه دارند. بر روی قایق با یک ناهار سبک پذیرایی شده و بعد از آن به کشتی کروز باز خواهید گشت.

انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 646

به "تورهای آپشنال کشتی کروز" امتیاز دهید

1 کاربر به "تورهای آپشنال کشتی کروز" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای آپشنال کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید