تورهای جهانگردی از راین تا بم ، ورود قطار گردشگری گلدن ایگل به ایران

به گزارش مجله ابوذریون، یک مسئول سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ورود قطار گردشگری گلدن ایگل با 74 گردشگر خارجی در تاریخ 14 فروردین به استان کرمان اطلاع داد و گفت: قرار است دامنه سفر این تورها تا شهرهای راین و بم توسعه یابد.

تورهای جهانگردی از راین تا بم ، ورود قطار گردشگری گلدن ایگل به ایران

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمود وفایی با اعلام این مطلب گفت: این قطار دارای گردشگرانی از ملیت های استرالیا، انگلیس، آلمان، فرانسه، هلند و روسیه است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان اظهار کرد: قطارهای بین المللی گردشگری یکی از نمونه های خاص سفر در جهان محسوب می شوند که رفته رفته بر تعدادشان در ایران افزوده می گردد.

وفایی اعلام کرد: این قبیل تورها را آژانس پاسارگاد تورز با همکاری شرکت های بین المللی برگزار می نماید و قرار است دامنه سفر این تورها تا شهرهای راین و بم توسعه یابد.

وی با اشاره به اینکه فروردین سال جاری قطارهای دیگری هم به کرمان خواهند آمد، اضافه نمود: مشهد، کرمان، یزد، اصفهان، شیراز و تهران مقاصد اصلی این تورها هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان اعلام کرد: ورود گردشگران خارجی به استان کرمان فرایند رشد خوبی دارد و سال جاری پیش بینی می گردد رقم آن با رشدی 25 درصدی به بالای 40 هزار گردشگر برسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 790

به "تورهای جهانگردی از راین تا بم ، ورود قطار گردشگری گلدن ایگل به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای جهانگردی از راین تا بم ، ورود قطار گردشگری گلدن ایگل به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید