تولید 64 هزار و 500 بسته محتوای مجازی از طریق آموزش و پرورش مازندران

به گزارش مجله ابوذریون، مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: در حوزه تعلیم و تربیت با توجه به ویروس کرونا برای نخستین بار به ارتقای آموزش الکترونیکی کمک کردیم و شاهد تغییر نقش معلم بودیم که تهدید کرونا را تبدیل به فرصت کرد و به تولید 64 هزار و 500 بسته محتوای مجازی ختم شد.

تولید 64 هزار و 500 بسته محتوای مجازی از طریق آموزش و پرورش مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از ساری، علیرضا سعدی پور در آیین امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه، توسعه ای، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: در راستای فعالیت های پژوهشی و آموزشی در فضای تعلیم و تربیت با انعقاد این قرارداد اتفاق خوبی رقم خواهد خورد، امید آن که با استفاده از ظرفیت های علمی، پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی برای کیفیت بخشی اعتلای تعلیم و تربیت در مازندران، شاهد تحولگرایی و رشد باشیم.

وی گفت: در حوزه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش با توجه به ویروس کرونا برای نخستین بار به ارتقای آموزش الکترونیکی و استفاده از فضای مجازی کمک کردیم تا بستر آموزشی تعطیلی نداشته باشد و در این راستا شاهد تغییر نقش معلم بودیم که تهدید کرونا را تبدیل به فرصت کرد و به 64 هزار و 500 تولید بسته محتوا ختم شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران یادآور شد: طبق برنامه ششم توسعه باید 50 درصد از دانش آموزان به رشته های فنی و مابقی به رشته های نظری هدایت شوند و استفاده از ظرفیت آموزشگاه سما با 39 مرکز و 4 هزار و 797 نفر دانش آموز فرصت خوبی است. شناسایی رشته ها مهم است و ما نیازمند بسته تحولگرا و مدیریت نو هستیم.

به گزارش خبرنگاران، آیین امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه، توسعه ای، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش مازندران به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گشت.

4103/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1914

به "تولید 64 هزار و 500 بسته محتوای مجازی از طریق آموزش و پرورش مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید 64 هزار و 500 بسته محتوای مجازی از طریق آموزش و پرورش مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید