تیم توس با حسن یزدانی و خارجی ها مرحله مقدماتی لیگ کشتی را تمام می نماید

به گزارش مجله ابوذریون، تیم کشتی تا ثبت جهانی توس این هفته نیز با قهرمان المپیک 2016 ریو و همچنین جبرئیل حسن اف و آرسن هاراتونیان به مصاف تیم ستارگان ساری خواهد رفت.

تیم توس با حسن یزدانی و خارجی ها مرحله مقدماتی لیگ کشتی را تمام می نماید

به گزارش خبرنگاران، روز آدینه هفته جاری در قالب هفته سوم دور برگشت لیگ برتر آزاد، تیم ستارگان ساری در سالن سیدرسول حسینی از تیم تا ثبت جهانی توس پذیرایی خواهد نمود.

با توجه به بردوباخت های سه تیم دانشگاه آزاد اسلامی، تا ثبت جهانی توس و ستارگان ساری مقابل هم، این مسابقه تاثیر زیادی در معین دو تیم صعود نماینده به مرحله نیمه نهایی و از آن مهم تر صعود به عنوان تیم اول یا دوم خواهد داشت.

با توجه به اینکه گروه مقابل سه تیمی بود و تیم پاس تهران نیز از ادامه رقابت ها انصراف داد، گروه الف دو تیمی شد و دو تیم بازار بزرگ و اترک در مرحله نیمه نهایی حاضرند و با توجه به قدرت تیم بازار بزرگ و استفاده این تیم از بهترین کشتی گیران ایران، دو تیم مدعی گروه ب کوشش زیادی دارند که به عنوان تیم اول از گروه خود صعود نمایند تا مرحله نیمه نهایی به مصاف اترک بروند.

با این شرایط هر دو تیم ستارگان ساری و تا ثبت جهانی توس از همه بضاعت خود در مسابقه این هفته شان استفاده خواهند کرد.

به همین دلیل درحالیکه حسن یزدانی تاکنون دو کشتی مهم برای مشهدی ها گرفته و هفته گذشته مقابل دو تیم ستارگان ساری و دانشگاه آزاد اسلامی در دو وزن 86 و 92 کیلوگرم کشتی گرفته، این هفته نیز قرار است تیمش را در مصاف با نماینده مازندران همراهی کند.

همچنین جبرئیل حسن اف آذربایجانی نیز شب گذشته (دوشنبه) وارد ایران شد و آرسن هاراتونیان نیز فردا (چهارشنبه) به جمع مشهدی ها ملحق می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 663

به "تیم توس با حسن یزدانی و خارجی ها مرحله مقدماتی لیگ کشتی را تمام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم توس با حسن یزدانی و خارجی ها مرحله مقدماتی لیگ کشتی را تمام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید