حل چالش های کتابخانه ای در لیپتک 2

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت این مجموعه رویداد فناورانه ای برای استفاده از هوش مصنوعی با هدف حل چالش شناسایی متون در منابع کتابخانه ای و آرشیوی برگزار می گردد.

حل چالش های کتابخانه ای در لیپتک 2

رویداد لیپتک 2 با عنوان تشخیص موضوع توسط مرکز نوآوری و توسعه کسب وکارهای داده محور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد، به کارگیری فناوری های روز تسریع، تدقیق و تسهیل فرآیندهای سازمانی و ارائه خدمات مناسب به مخاطبان است

همه کسب وکارهای نوپا و شرکت های فعال حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی به این رویداد دعوت هستند تا برای حل چالش شناسایی متون در منابع کتابخانه ای و آرشیوی راه کاری نوآورانه ارائه نمایند.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، لیپتک 2 امکان تجربه و حل یک مسأله واقعی تحت نظارت و داوری برجسته ترین متخصصان حوزه پردازش زبان فارسی را به شرکت نمایندگان می دهد و به آن ها یاری می نماید تا در محیطی مناسب با یکدیگر به رقابت بپردازند و از دانش خود برای حل مسائل واقعی کشور بهره ببرند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1585

به "حل چالش های کتابخانه ای در لیپتک 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل چالش های کتابخانه ای در لیپتک 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید