خبرنگاران کشتی گیر کرمانشاهی در رده دهم برترین های دنیا ایستاد

به گزارش مجله ابوذریون، کرمانشاه- خبرنگاران- اتحادیه جهانی کشتی، رنکینگ آزادکاران را برای حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو خاطرنشان کرد که بر این اساس یدالله محبی از کشتی گیران کرمانشاهی در رده دهم سنگین وزن قرار گرفته است.

خبرنگاران کشتی گیر کرمانشاهی در رده دهم برترین های دنیا ایستاد

محبی در این رده بندی با کسب 19 امتیاز رده دهم برترین کشتی گیران وزن 125 کیلوگرم را به خود اختصاص داده است.

در این وزن گنو پتریاشویلی از گرجستان با 80 امتیاز، طاها آکگول از ترکیه با 40 امتیاز و الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین نیز با 39 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفته اند.

طبق رده بندی اعلامی و در وزن 86 کیلوگرم، حسن یزدانی کشتی گیر کشورمان با کسب 60 امتیاز رده نخست را به خود اختصاص داده است.

رنکینگ کشتی گیران در نحوه حضور آن ها در جدول مسابقات المپیک 2020 توکیو تأثیر دارد.

بازی های المپیک توکیو به علت شیوع بیماری کرونا که قرار بود مرداد سال جاری برگزار گردد با یک سال تعویق، روزهای اول تا هفدهم سال 1400 برگزار می گردد.

یدالله محبی با مثبت شدن آزمایش دوپینگ 2 کشتی گیر ازبکستان و سوریه در رقابت های دنیای قزاقستان که اواخر شهریور سال گذشته برگزار گردید توانست سهمیه المپیک را کسب کند.

تیم ایران تا به امروز در اوزان 57 کیلوگرم توسط رضا اطری، 86 کیلوگرم توسط حسن یزدانی و 125 کیلوگرم توسط یدالله محبی صاحب سهمیه المپیک شده است.

تا به امروز 876 هزار و 348 نفر در کشورهای مختلف دنیا به بیماری کرونا مبتلا شده اند 43 هزار و 522 نفر تا به امروز جان خود را از دست داده اند.

در کشورمان شمار مبتلایان به 47 هزار و 593 نفر رسیده تا پس از آمریکا، ایتالیا، اسپانیا، چین، آلمان و فرانسه هفتمین کشور درگیر با کرونا باشد که از این تعداد نیز سه هزار و 36 نفر جانشان را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1039

به "خبرنگاران کشتی گیر کرمانشاهی در رده دهم برترین های دنیا ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشتی گیر کرمانشاهی در رده دهم برترین های دنیا ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید